Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:vil det være godt at skifte lidt på reprange i basisøvelserne engang i mellem.
fx 5x5 tung dag
8x3 let dag ?

Visible Ghost skrev:merijaan skrev:vil det være godt at skifte lidt på reprange i basisøvelserne engang i mellem.
fx 5x5 tung dag
8x3 let dag ?
Det ville det netop ja
Men du kan køre med flere kg ved 8x3 end 5x5, så jeg ville kalde 8x3 den tunge dag.

Visible Ghost skrev:merijaan skrev:vil det være godt at skifte lidt på reprange i basisøvelserne engang i mellem.
fx 5x5 tung dag
8x3 let dag ?
Det ville det netop ja
Men du kan køre med flere kg ved 8x3 end 5x5, så jeg ville kalde 8x3 den tunge dag.

cl1nt skrev:Visible Ghost skrev:merijaan skrev:vil det være godt at skifte lidt på reprange i basisøvelserne engang i mellem.
fx 5x5 tung dag
8x3 let dag ?
Det ville det netop ja
Han mener sgu nok 3x8 ;)

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:ups, har rettet det
men jeg snakker med hensyn til hypertrofi, hvad vil hjælpe mest på at opnå hypertrofi.
fx, tung bænk hvergang, eller skifte mellem tungt og let ?

merijaan skrev:skifte mellem tungt og let ?

Casper.S skrev:merijaan skrev:skifte mellem tungt og let ?
Hvad mener du helt præcist med let?

Illisher skrev:merijaan skrev:ups, har rettet det
men jeg snakker med hensyn til hypertrofi, hvad vil hjælpe mest på at opnå hypertrofi.
fx, tung bænk hvergang, eller skifte mellem tungt og let ?
Det vil kun være godt at skifte lidt i reprange engang imellem. både for det ikke skal blive for ensformet også for at udsætte kroppen for noget nyt.
så kør 5x5 i 5 uger også prøv en anden reprange.. skift engang hver 4-8 uge eller noget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster