Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjørnen skrev:Aftenshowet er børne-tv for voksne længere er den ikke.
Mere bekymrende er det dog at man konstant bliver fortalt om amerikanernes frygteligheder. Der er altid skrækhistorier om amerikanerne og det er nærmest på mode at være anti-amerikansk, ligesom at det førhen var på mode at være amerikansk.
Jeg har planer om at rejse U.S.A rundt for at se om alle de små nøjsomme danskere har ret i at store stygge amerika virkelig er så stort og stygt som der bliver sagt.
Nogle gange er det som om hjelmen sidder lidt for stramt på os små danskere i hønsegården.

the-QB skrev:Bjørnen skrev:Aftenshowet er børne-tv for voksne længere er den ikke.
Mere bekymrende er det dog at man konstant bliver fortalt om amerikanernes frygteligheder. Der er altid skrækhistorier om amerikanerne og det er nærmest på mode at være anti-amerikansk, ligesom at det førhen var på mode at være amerikansk.
Jeg har planer om at rejse U.S.A rundt for at se om alle de små nøjsomme danskere har ret i at store stygge amerika virkelig er så stort og stygt som der bliver sagt.
Nogle gange er det som om hjelmen sidder lidt for stramt på os små danskere i hønsegården.
Man kan jo ikke benægte de store drabstal, antallet af røverier/tyverier/overfald, osv., som foregår i de største amerikanske byer? - samt at mange af de andre ting hvor USA dummer sig, jo slet ikke foregår på amerikansk grund!
Du har ret i, at der på visse kanter er gået mode i at være imod amerikanerne.. Men på mange punkter har de nu engang også dummet sig, løjet for resten af FN f.eks., samt gået ind i en masse krige, som de egentlig slet ikke burde, ene alene fordi de tror de kan gøre hvad de vil (det er sådan som jeg ser det)..
Jeg synes så tilgengæld, at det er på mode, at være imod moden ..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 114 gæster