Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1432
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

ARRRRRRGhhhhh.... - Løsning, flere shakes

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Synes jeg er begyndt at gå lidt i stå ang. vægten. pt er min morgenvægt 81.4, for et par dage siden 83. sys den svinger meget, men har en tendens til at svinge med det samme, og ikke rigtig komme videre...

kostplan

Dette spiser jeg HVER DAG + aftensmad. Dog spiser jeg ikke den der dåse tun og de der 2 toast. så det ender på omkring 2200 kcal + stor aftensmad hver dag MED SIKKERHED. udover dette, drikker jeg utrolig meget mælk sys jeg, letmælk, og spiser også tit random ting, så er rimelig sikker på mit kcal indtag kommer okay højt op hver dag.

MEN JEG GAINER IKKE, synes jeg, ellers er jeg bare utålmodig. så overvejer at tage 2x WG shakes om dagen, det eneste problem ved det er at jeg er fattig as hell, og det så forsvinder hurtigt mit WG, men ellers tror i ikke det ville være en god ide?

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Fyr nogle portioner havregryn ind hist og pist.
I stedet for at drikke mælk alene, så snup en potion havregryn sammen med - det er nemme, gode og billige kalorier.
Brugeravatar

Moderator

Reputation point: 185

Geografisk sted: Danmark

Tak for rådet, tror jeg faktisk heller ik vil være så svært, at tage en ekstra portion havregryn med letmælk et tidspunkt om aftenen, og det er alligevel sådan 500kcal, så hvis jeg tager 1 ekstra havregryn, og shaker om morgenen, så tror jeg at jeg er godt med

Umiddelbart virker det som om, at du vil tage en shake?
Skift dine 80g havegryn om morgenen ud med 200g og øg samtidig mængden af mælk til en halv liter i stedet for 300ml - så er dit problem sådan set løst.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

S meget kan jeg sku da ik æde lol, det 2-3 portioneR`

Vil ikke, det bare nemt, sys jeg har svært ved at spise så meget når jeg hele tiden skal huske det

Oh my...
Nu skal du høre: Kroppen vænner sig til at spise mere, når du spiser mere. Kom i gang med at spise meget - så bliver det hurtigt nemt at spise meget(endda også for meget) :wink:
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

micker skrev:Synes jeg er begyndt at gå lidt i stå ang. vægten. pt er min morgenvægt 81.4, for et par dage siden 83. sys den svinger meget, men har en tendens til at svinge med det samme, og ikke rigtig komme videre...

kostplan

Dette spiser jeg HVER DAG + aftensmad. Dog spiser jeg ikke den der dåse tun og de der 2 toast. så det ender på omkring 2200 kcal + stor aftensmad hver dag MED SIKKERHED. udover dette, drikker jeg utrolig meget mælk sys jeg, letmælk, og spiser også tit random ting, så er rimelig sikker på mit kcal indtag kommer okay højt op hver dag.

MEN JEG GAINER IKKE, synes jeg, ellers er jeg bare utålmodig. så overvejer at tage 2x WG shakes om dagen, det eneste problem ved det er at jeg er fattig as hell, og det så forsvinder hurtigt mit WG, men ellers tror i ikke det ville være en god ide?

Hvor kan man lave det der program? :)

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

I venstre side under "side funktioner", der er en funktion som hedder "kostplan"
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Jeg ville lægge et kæmpe måltid ind på et tidspunkt om dagen, så du virkelig får nakket nogle kalorier. Søg eventuelt inspiration i min log ;-)

Fx

300 gram havregryn/müsli + en liter mælk + 3 skefulde proteinpulver. Så nærmer du dig allerede 2k kalorier

Alternativt så drop da for filan ting som 'tun i vand' for sig selv. Jeg bliver deprimeret bare af at se på det ;). Lidt funkfood skader ikke nu og da, og generelt kan du sagtens tåle et lidt afslappet forhold til ernæring, hvis du har så svært ved at tage på. Hvad med at fyre en plade chokolade oven i / en masse nødder / en masse peanutbutter? Kalorietætte og skønherlige madvarer.

Edit: Ah, du har droppet tunen... men pointen står: Du kan sagtens tåle nogle kalorietætte fødevarer!
Brugeravatar

Jeg spiser allerede 50+g mandler om dagen :b men ye spiser os så godt jeg kan, Har tilføjet en Shake som jeg tager om morgenen, og så prøver jeg som forslået at enten fyre en til portion havregryn ned om dagen eller spise noget andrt kalorieting hvis vi har det liggende.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster