Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1440
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

At rydde op, eller ikke at rydde op, det er spørgsmålet

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB
Her er lige lidt galde og så et spørgsmål O:)

Der hvor jeg træner hænger der tit skiver på stængerne fra tideliger. Og nogle håndvægte er ikke lagt på plads så man skal bruge tid på at jagte dem rundt i centeret (DBs er bruge til at give mere vægt på diverse maskiner).

Hvis endelig skiver er lagt på "plads" så er det selvfølgelig fuldstændig hulter til bulter så man skal gøre brug af sine "tower of hanoi" skillz´, for at komme i bund og få fat i den skive man skal bruge. Det samme gør sig sådan set også gældende for håndvægtene hvor de er lagt fuldstændig random, ikke noget med at i det mindste lægge dem i par... ](*,)

Jeg syndes selv det er irriterende når folk har buffet, at de så ikke lige kan bruge de sidste kræfter på at rydde op efter sig. Det ville nemlig gøre min træning nemmere nå jeg ikke skal til at pille af :hihi:

Men hvad syndes folk?
Er det "god" opdragelse at rydde op efter sig selv, eller er det derimod irriterende med de folk der rydder af stænger, da man så skal til at smide vægte på selv?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg kender det godt selv det pisse irriterende
Tjek loggen ud ! :D
Brugeravatar

Træner her: Fitness World Vesterbro

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Ryd op! Og sig til andre, at de skal gøre det samme!
Brugeravatar

Reputation point: 20

Kostplan: Ingen kostplan

Fjerne altid det værste.. men gider ikke fjerne de sidste 2 20'ere fra eksempelvis bænkpressen da størstedelen alligevel skal bruge dem.

Reputation point: 15

Jeg fjerner konsekvent alt efter brug. Man ved ikke om den næste bruger er en svækling af en 12 årig pige, eller om folk fx gerne vil starte med at varme op med stangen. Grundlæggende kan det også være ligegyldigt, det bør ikke være andres job at rydde op efter en.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

rydder normalt alting op efter mig selv. Synes generelt det er irriterende at komme hen til et squat rack og skulle hive en 10'er, 5'er og 2,5'er af på hver side samt spænder. Jeg lægger næsten altid (medmindre jeg skal skynde mig meget) alle skiverne på plads og hænger spænderne ved siden af racket. Ved bænkpres lader jeg dog altid en 20'er blive på hver side. 99,9% skal jo have en 20'er på hver side alligevel :)
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Synes generelt at folk der hvor jeg træner er gode til at rydde op efter sig selv, men tror også det hænger sammen med at vægtskiveholderne er fordelt pænt ud over centeret, så det er forholdvis nemt at sætte dem på plads. Rydder altid op efter mig selv og sætter af og til vægtskiver på plads, fra andre der ikke har ryddet op, når jeg har pause mellem sæt. Sker ikke så tit, men af en eller anden grund irriterer det mig når bænk osv. er efterladt med skiver på.
Steve Butabi says "Crunch it"
Brugeravatar

Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Træner her: DTU fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00