Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lakristian skrev:hey tusind tak for et hurtigt svar ;)
sådan et fullbody program, er det til et fitness center eller til hjemmet? og er der et her på siden?
tak for hjælpen :b

Lakristian skrev:hey tusind tak for et hurtigt svar ;)
sådan et fullbody program, er det til et fitness center eller til hjemmet? og er der et her på siden?
tak for hjælpen :b

Lakristian skrev:tusind tak ;)
foresten 170 i squat det er da nicehar godt set nogen film på youtube med en som gør det, det ser fanme hårdt ud
hvor mange år har du trænet?

men tusind tak er igang med og læse det link nu, det ser spændene ud ;) mange tak. jeg tænkte også at begynde og sjippe? vil det ikke give en bedre kondi? sådan f. eks. når jeg står op og går i seng, eller imens man ser tv osv. keder sig, ;)
Lakristian skrev:Hehemen tusind tak er igang med og læse det link nu, det ser spændene ud ;) mange tak. jeg tænkte også at begynde og sjippe? vil det ikke give en bedre kondi? sådan f. eks. når jeg står op og går i seng, eller imens man ser tv osv. keder sig, ;)

WeirdMoose skrev:ja 170 squat er meget pænt. Men Bnaz er en "special case" han blev jo født med en 150kg vægtstang på nakken

Bnaz skrev:WeirdMoose skrev:ja 170 squat er meget pænt. Men Bnaz er en "special case" han blev jo født med en 150kg vægtstang på nakken
Jeg blev ikke født med en, men jeg blev dog overfaldt af en umiddelbart efter.

Lakristian skrev:nå ja, jeg læste lige derinde det med proteiner, og jeg har regnet det til 2g per kilo jeg vejer, og jeg vejer cirka 50-55kg. kun, så det er jo 100-110g om dagen delt over 5-8måltider, men tænkte på protein pulver i ved den der store bøtte, jeg har bare hørt at det skulle give bumser? ved i det? eller kan man godt bruge det,

Lakristian skrev:okdet er godt lige og høre fra andre jo, før man begynder og købe noget af det ;)

men kan i anbefale nogle mærker hvis jeg skulle prøve det? og hvad med, jeg drikker tit energi drik i ved de der 'hustler' og hvad de nu hedder? er de dårlige for min kondi? self. vil jeg også spise ris groft brød vand mælk ost og alt det de nævner, men kunne godt tænke mig og prøve protein pulver, bare ikke sådan nogle helt dyre mærker med mindre, de er bedst ;)
Lakristian skrev:ja det har jeg også læst, men vil vel sige hellere det end bumser ;), hehmen kan i anbefale nogle mærker hvis jeg skulle prøve det? og hvad med, jeg drikker tit energi drik i ved de der 'hustler' og hvad de nu hedder? er de dårlige for min kondi? self. vil jeg også spise ris groft brød vand mælk ost og alt det de nævner, men kunne godt tænke mig og prøve protein pulver, bare ikke sådan nogle helt dyre mærker med mindre, de er bedst ;)

Lakristian skrev:ja det har jeg også læst, men vil vel sige hellere det end bumser ;), hehmen kan i anbefale nogle mærker hvis jeg skulle prøve det? og hvad med, jeg drikker tit energi drik i ved de der 'hustler' og hvad de nu hedder? er de dårlige for min kondi? self. vil jeg også spise ris groft brød vand mælk ost og alt det de nævner, men kunne godt tænke mig og prøve protein pulver, bare ikke sådan nogle helt dyre mærker med mindre, de er bedst ;)

Lakristian skrev:nice ;) det vil jeg lige gøre :d

Lakristian skrev:ja det giver bedre mening ;) jeg tænkte på, ved du hvordan jeg regner ud (hvis det altså er muligt) hvor meget jeg kan løfte? altså jeg syntes det ville være lidt pinligt og begynde og træne i et trænings center og så putte 50kg på, og jeg så ikke kunne tage det (50er bare et eksempel), fordi for at være helt ærligt tror jeg ingengang jeg ville kunne løfte 30kg. men kan man se det ved og lave nogle øvelser eller noget? så man sådan ved hvad man ska arbejde med? jeg trænede engang for et år siden der kunne jeg kun løfte 30kg i 3x12reps tror jeg det var, og jeg kunne måske tage 45kg. 2gange XD. så jahar det ret svært ved og starte fordi jeg vil føle det pinligt at jeg er så elendig dårlig form,

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster