Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69536 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jaspar skrev:Super, tak for det - var noget i den retning jeg fiskede efter, er nemlig de samme tanker jeg har kørende![]()
Men tror jeg vil tage ind til købstaden og se på et.
Tak for svarene

selvfølgelig bruger jeg bælte hvis jeg skal lave et nyt max, sikkerhedsforanstaltning + man kan rykke flere kg. Win win
problemet kan skyldes så meget
andet end blot corestyrke.

Jaspar skrev:Er skam heller ikke squat jeg vil bruge det til, har aldrig brugt bælte der. Er udelukkende mit dødløft jeg er en anelse bange for, og det er som en sikkerhedsforanstaltning. Læste om skadesrisikoen i Strength Training Anatomy, og de lyder temmelig slemme.

StefanM skrev:Et bælte i sig selv er ikke et løfte om øget sikkerhed. Du kan sagtens kompensere for dårlig stil et andet sted i bevægelsen. Forøvrigt sjovt, som du ser det at maxe med flere kg i sig selv som argument for at benytte bælte...

Er skam heller ikke squat jeg vil bruge det til, har aldrig brugt bælte der. Er udelukkende mit dødløft jeg er en anelse bange for, og det er som en sikkerhedsforanstaltning. Læste om skadesrisikoen i Strength Training Anatomy, og de lyder temmelig slemme.

Jaspar skrev:Herniated disc - du kan evt. slå det op. Men så vidt jeg læste mig frem til, var dette forårsaget af en dårlig holdning under squat eller dødløft - DL er her jeg bekymrer mig lidt. Men for lige at få dig til at rulle med øjnene lidt mere, så kan jeg informere dig om, at jeg har fået erhvervet mig et bælte nu![]()
Men for at lægge en dæmper på dig igen; det skal udelukkende bruges til singles og evt. hårde triples.
Hej hej

Jaspar skrev:Herniated disc - du kan evt. slå det op. Men så vidt jeg læste mig frem til, var dette forårsaget af en dårlig holdning under squat eller dødløft - DL er her jeg bekymrer mig lidt. Men for lige at få dig til at rulle med øjnene lidt mere, så kan jeg informere dig om, at jeg har fået erhvervet mig et bælte nu![]()
Men for at lægge en dæmper på dig igen; det skal udelukkende bruges til singles og evt. hårde triples.
Hej hej

Hej hej

Bnaz skrev:Jeg forstår ikke mennesker som dig.
Du opretter en tråd, spørger efter hjælp, og når folk rent faktisk kommer med noget reel hjælp afvise du og bliver tøsefornærmet.

SørenDP skrev:Bnaz skrev:Jeg forstår ikke mennesker som dig.
Du opretter en tråd, spørger efter hjælp, og når folk rent faktisk kommer med noget reel hjælp afvise du og bliver tøsefornærmet.
Synes lige det fortjener en quote

rask skrev:Flere af jer skriver, at man skal ikke lade bæltet blive en sovepude og man skal lære at bruge det ordenligt.
Hvordan bruger man det så ordenligt? Kan i komme med nogle konkrete udspil for hvordan man bør bruge sit bælte?

Flere af jer skriver, at man skal ikke lade bæltet blive en sovepude og man skal lære at bruge det ordenligt.
Hvordan bruger man det så ordenligt? Kan i komme med nogle konkrete udspil for hvordan man bør bruge sit bælte?

Vil jeg bruge det på mine tunge workset ? ja, måske, alt efter mit program,
? - "måske" og "ikke nødvendigvis"

rask skrev:Vil jeg bruge det på mine tunge workset ? ja, måske, alt efter mit program,
Jeg er med langt hen ad vejen, men kan du ikke godt se, at det ikke er særlig konkret? - "måske" og "ikke nødvendigvis"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster