Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Så længe tingene fungere for mig, det er det vigtigeste.. Hvis der ikke er nogen forskel på dem, så vil "type 1" som du siger være at foretrække for mig, da det i den grad skåner min skulder 

Friche skrev:Samler du skulderbladene når du kører bænkpres?

Ahrendsen skrev:Har du prøvet at køre med db's ??

Kring skrev:prøv at lave noget smalt bænkpres í en periode. da der i smalt bænkpres sker en ekstension i skulderleddet, hvor der i traditionelt bænkpres sker en horisontal adduktion i den eccentriske fase, hvilket betyder at drejningsmomentet omkring skulderleddet er langt mindre i smalt bænkpres i forhold til alm. Bænkpres. Det vil sige at belastningen på skulderen er mindre end ved alm. Bænkpres

Zenia skrev:Kring skrev:prøv at lave noget smalt bænkpres í en periode. da der i smalt bænkpres sker en ekstension i skulderleddet, hvor der i traditionelt bænkpres sker en horisontal adduktion i den eccentriske fase, hvilket betyder at drejningsmomentet omkring skulderleddet er langt mindre i smalt bænkpres i forhold til alm. Bænkpres. Det vil sige at belastningen på skulderen er mindre end ved alm. Bænkpres
Jeg vil nu mene at det der er en triceps øvelse, dog ikke en isoleret øvelse.. Men det vil ikke rigtig give mening at lave den istedet for

Kring skrev:Zenia skrev:Kring skrev:prøv at lave noget smalt bænkpres í en periode. da der i smalt bænkpres sker en ekstension i skulderleddet, hvor der i traditionelt bænkpres sker en horisontal adduktion i den eccentriske fase, hvilket betyder at drejningsmomentet omkring skulderleddet er langt mindre i smalt bænkpres i forhold til alm. Bænkpres. Det vil sige at belastningen på skulderen er mindre end ved alm. Bænkpres
Jeg vil nu mene at det der er en triceps øvelse, dog ikke en isoleret øvelse.. Men det vil ikke rigtig give mening at lave den istedet for
det var også mere et alternativ til bænkpres..
i forhold til at du har overvejet, ikke at lave full range of motion, i den alm bænkpres. tror jeg faktisk at smalt bænkpres vil være et bedre alternativ.
brystet bliver faktisk aktiveret ret meget i smalt bænkpres..

BigMic skrev:Kring skrev:Zenia skrev:Kring skrev:prøv at lave noget smalt bænkpres í en periode. da der i smalt bænkpres sker en ekstension i skulderleddet, hvor der i traditionelt bænkpres sker en horisontal adduktion i den eccentriske fase, hvilket betyder at drejningsmomentet omkring skulderleddet er langt mindre i smalt bænkpres i forhold til alm. Bænkpres. Det vil sige at belastningen på skulderen er mindre end ved alm. Bænkpres
i forhold til at du har overvejet, ikke at lave full range of motion, i den alm bænkpres. tror jeg faktisk at smalt bænkpres vil være et bedre alternativ.
Den går rigtig meget i triceps vil jeg oz mene men ja brystet bliver oz aktiveret
Døjer selv med skulderen det er et skide træls problemDet gør ikk ondt det er mere en irritation, men for mit mit vedkommende kommer det mest i skulder øvelser. Det er som om at når jeg løfter så er der en muskel/sene/nerve ved ikk hva det er som bliver strukket gør sku ondt nok til at man lader være med at løfte for meget :S ved ikk om det er sådan du har det oz ??

Zenia skrev: Hvis der ikke er nogen forskel på dem, så vil "type 1" som du siger være at foretrække for mig, da det i den grad skåner min skulder

Kring skrev:BigMic skrev:Kring skrev:Zenia skrev:Kring skrev:prøv at lave noget smalt bænkpres í en periode. da der i smalt bænkpres sker en ekstension i skulderleddet, hvor der i traditionelt bænkpres sker en horisontal adduktion i den eccentriske fase, hvilket betyder at drejningsmomentet omkring skulderleddet er langt mindre i smalt bænkpres i forhold til alm. Bænkpres. Det vil sige at belastningen på skulderen er mindre end ved alm. Bænkpres
Den går rigtig meget i triceps vil jeg oz mene men ja brystet bliver oz aktiveret
Døjer selv med skulderen det er et skide træls problemDet gør ikk ondt det er mere en irritation, men for mit mit vedkommende kommer det mest i skulder øvelser. Det er som om at når jeg løfter så er der en muskel/sene/nerve ved ikk hva det er som bliver strukket gør sku ondt nok til at man lader være med at løfte for meget :S ved ikk om det er sådan du har det oz ??
det kan være at du har en kold skulder. har du fået den undersøgt??

BigMic skrev:
Den går rigtig meget i triceps vil jeg også mene men ja brystet bliver også aktiveret
det kan være at du har en kold skulder. har du fået den undersøgt??

Klud skrev:BigMic skrev:
Den går rigtig meget i triceps vil jeg også mene men ja brystet bliver også aktiveret
Fixed.
Undskyld, men dybt dybt inde i mig bor en kværulantisk grammar-nazi. Og grammar-nazis hader som bekendt arto sprog.det kan være at du har en kold skulder. har du fået den undersøgt??
En kold skulder ? Det har jeg sku alligevel aldrig hørt om før![]()
- Træningswise that is
EDIT: Googlede det lige. Det lyder godt nok som en træls lidelse for en der går op i sin træning

Ryan skrev:Kører ikke selv med fuld ROM i bænk, idet jeg ikke har smidigheden og derfor hurtigt ender op med inflamation når jeg kører tungt.
Stopper med mit løft ca. 10-20 cm over brystet, hvilket har gjort mirakler for min skulder. Umiddelbart skulle dette ikke ha den store betydningen, specielt da jeg ikke har intentioner om nogensinde at skulle være styrkeløfter..

Patsche skrev:Ryan skrev:Kører ikke selv med fuld ROM i bænk, idet jeg ikke har smidigheden og derfor hurtigt ender op med inflamation når jeg kører tungt.
Stopper med mit løft ca. 10-20 cm over brystet, hvilket har gjort mirakler for min skulder. Umiddelbart skulle dette ikke ha den store betydningen, specielt da jeg ikke har intentioner om nogensinde at skulle være styrkeløfter..
Jeg køre den 10-5 cm over brystet, da hvis jeg først får den helt ned så låser mine skuldre sig, og derfor tager jeg den ikke helt ned, og ja jeg køre med korrakt teknik

Patsche skrev:Ryan skrev:Kører ikke selv med fuld ROM i bænk, idet jeg ikke har smidigheden og derfor hurtigt ender op med inflamation når jeg kører tungt.
Jeg køre den 10-5 cm over brystet, da hvis jeg først får den helt ned så låser mine skuldre sig, og derfor tager jeg den ikke helt ned, og ja jeg køre med korrakt teknik

Wannabe-BB skrev:Patsche skrev:Ryan skrev:Kører ikke selv med fuld ROM i bænk, idet jeg ikke har smidigheden og derfor hurtigt ender op med inflamation når jeg kører tungt.
Hvordan kan du så vide, at dit max bænkpres er 95 kg?

Moody skrev:Patsche skrev:Ryan skrev:Kører ikke selv med fuld ROM i bænk, idet jeg ikke har smidigheden og derfor hurtigt ender op med inflamation når jeg kører tungt.
enten kører du ikke med korrekt teknik, eller også har du seriøse mobilitetsproblemer.

Moody skrev:Patsche> man skal i sagens natur helt ned til brystet i bænkpres, ellers er det en anden øvelse; partiel bænkpres.
sørger du for at have opspænd?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster