Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheDupont skrev:Det er vel det samme som at det er nemmere at styre en dumbbell end en barbell. Selvom det vel har minimal betydning. Eller er jeg forkert på den?

A Menace To Chicken skrev:TheDupont skrev:Det er vel det samme som at det er nemmere at styre en dumbbell end en barbell. Selvom det vel har minimal betydning. Eller er jeg forkert på den?
.. hvis du mener at det er nemmere at styre en dumbbell med een hånd, end en barbell med een hånd - så ja, ellers nej.

TheDupont skrev:A Menace To Chicken skrev:TheDupont skrev:Det er vel det samme som at det er nemmere at styre en dumbbell end en barbell. Selvom det vel har minimal betydning. Eller er jeg forkert på den?
.. hvis du mener at det er nemmere at styre en dumbbell med een hånd, end en barbell med een hånd - så ja, ellers nej.
Hvorfor skulle man også bruge 2 hænder

micker skrev:har faktisk undret mig over det samme, har en der træner hjemme, hans vægtstænger er stort set lige ved siden af hans hænder, det må da næsten være nemmere at løfte end hvis man bruger OL stang?

Alex789 skrev:Jo længere væk vægten er fra kroppen, jo sværere er det er skubbe den. Se bare på flies med strakte arme vs bare bøjede en smule.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster