Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

enzqax15 skrev:Mener ikke min teknik fejler noget. Har bare den der tanke om at fordi det er gået galt før, så tør jeg ikke tage den sidste gentagelse, og det er der jeg føler pumpet.
Men hvad er forskellen på smith og konventionel bænkpress?

MadzP92 skrev:enzqax15 skrev:Mener ikke min teknik fejler noget. Har bare den der tanke om at fordi det er gået galt før, så tør jeg ikke tage den sidste gentagelse, og det er der jeg føler pumpet.
Men hvad er forskellen på smith og konventionel bænkpress?
spørgsmål er nok nærmere, hvorfor skal du absolut kunne gå til failure? hvorfor ikke blot gøre det i andre øvelser og undlade failure i bænkpres?

Raj skrev:Du vil ikke kunne opnå en ordenlig teknik i et smith stativ, da stangen ikke løftes lige op og ned med god teknik - den skal derimod løftes med en 'J' form. Bænkpres i smith stativ er derfor en sløj ide.

Jmt skrev:Raj skrev:Du vil ikke kunne opnå en ordenlig teknik i et smith stativ, da stangen ikke løftes lige op og ned med god teknik - den skal derimod løftes med en 'J' form. Bænkpres i smith stativ er derfor en sløj ide.
Hvordan det hvis stangen er fikseret i en fuldstændig lodret bane?
Smith sætter ikke lige så store krav til stabiliteten, derfor er det nemmere. Dermed ikke sagt at det er anbefalelsesværdigt.

"Du vil ikke kunne opnå en ordenlig teknik i et smith stativ, da stangen i et konventionelt bænkpres ikke løftes lige op og ned med god teknik - den skal derimod løftes med en 'J' form."

Jmt skrev:Så det du mente var:"Du vil ikke kunne opnå en ordenlig teknik i et smith stativ, da stangen i et konventionelt bænkpres ikke løftes lige op og ned med god teknik - den skal derimod løftes med en 'J' form."
OK.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster