Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Bay skrev:Velkommen til logland!
Det er en ond dødløft du holder dig

men som JLN sagde, hvad med nogle billeder? 

Moqensen skrev:Voldsom presse styrke!
Har du fokus på delts siden at de får flere tæsk end chest?

Barbell skrev:Moqensen skrev:Voldsom presse styrke!
Har du fokus på delts siden at de får flere tæsk end chest?
Mange tak!
Det er jo en smagssag, men synes selv 8 set bench press alm./incline er mere hårdt end skulder træningen.
Har kørt Pull-Overs på brystdagene i meget lang tid, men valgte dem fra for noget tid siden. Den dræbte simpelthen senen ved min albuer, kørte 12 x 45, 12 x 52 og 12 x 52 med god form.
Derfor nøjes jeg med de 3 bryst øvelser for tiden.

Moqensen skrev:Du kan jo altid indføre noget mere benchpress - incline, flat eller decline (:

Barbell skrev:Moqensen skrev:Du kan jo altid indføre noget mere benchpress - incline, flat eller decline (:
Jeg havde rigtig gode resultater med Pull-Over, så jeg savner den faktisk.
Med hensyn til mit bryst program, kunne jeg eventuelt smide et set mere ind i barbell bench press og incline dumbbell bench press. Disse to øvelser har altid været mit udgangspunkt, dog har jeg skiftet fra dumbbells til barbell og omvendt når jeg fandt det nødvendigt. Fly's er blevet min tredje faste brystøvelse, kunne ikke forestille mig en bryst work-out uden den.
Tror bare det er begrænset hvor meget jeg kan yde, det er trods alt nogen tunge løft for mig.

Jiyan skrev:kæft hvor må det være tilfredsstillende at være så stærk

Barbell skrev:Jiyan skrev:kæft hvor må det være tilfredsstillende at være så stærk
Tusind tak, men jeg føler mig ærlig talt ikke særlig stærk. Jeg hungrer altid efter mere, som en ung og sulten hanløve.
Specielt min squat føler jeg er alt for lav, ser gutter på 70~80 kg herinde der kan squat'e det dobbelte af mig.

Jiyan skrev:yeah men dit fokus har jo så vel også været på andet end dine Squats ikke også?

Barbell skrev:Jeg har fået nogen ret kompetente "squat'ere" til at se på min teknik, for ét års tid siden. De sagde min teknik var ganske udemærket, men min frygt for vægten kunne være en hindring, som man kan se ud fra mine løft. Squat'er næsten altid alene, hvilket gør jeg er ekstra opmærksom.
Søndag den 16. august 2009
Trænede Ryg, Biceps, Traps og Bagskulder idag, det gik nogenlunde, men det er ikke værd at skrive om.

Bnaz skrev:Hvor træner du henne af? Prøv da med en video eller bare lidt fast progression.

Monkeyjuice skrev:Tror liige jeg kigger med her.
Fed log

Moqensen skrev:Hvad er grunden til den mangelfulde logføring?

Barbell skrev:Moqensen skrev:Hvad er grunden til den mangelfulde logføring?
Dovenskab og manglen på imponerende løft.

Moqensen skrev:Puha![]()
Dine uimponerende løft er mere imponerende end mine hverdagsløft. Alligevel logger jeg dem

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster