Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ole-wolle skrev:matt: altså jeg mente om man skulle køre alle øvelser basis og ISO engang, hvorefter at starte forfra... jeg misforstår måske dit svar, det var bare det jeg mente..... bare så vi er enige

ole-wolle skrev:matt: altså jeg mente om man skulle køre alle øvelser basis og ISO engang, hvorefter at starte forfra... jeg misforstår måske dit svar, det var bare det jeg mente..... bare så vi er enige

ole-wolle skrev:okay, så når nu jeg starter med front squat laver jeg den 4 gange i træk, hvorefter at gå videre til næste øvelse.... hvis ja, hvorfor?

ole-wolle skrev:okay, så er jeg med.... dog tænker jeg lidt på, om man kan gøre noget andet hvis man har lidt tidsmangel. For jeg går stærkt udfra man skal bruge en lille pause efter hvert sæt, ikk?

ole-wolle skrev:okay, så er jeg med.... dog tænker jeg lidt på, om man kan gøre noget andet hvis man har lidt tidsmangel. For jeg går stærkt udfra man skal bruge en lille pause efter hvert sæt, ikk?

Jacob skrev:ole-wolle skrev:okay, så er jeg med.... dog tænker jeg lidt på, om man kan gøre noget andet hvis man har lidt tidsmangel. For jeg går stærkt udfra man skal bruge en lille pause efter hvert sæt, ikk?
Hvor længe har du?
Et 2-split tager normalt 1-1½ time, så mon ikke du kan få tiden til at passe dit skema?

på ben-ryg-biceps dagene har jeg faktisk kun 45 min..... på de 2 restrende dage har jeg ca. 2 timer så det er intet problem der

ole-wolle skrev:på ben-ryg-biceps dagene har jeg faktisk kun 45 min..... på de 2 restrende dage har jeg ca. 2 timer så det er intet problem der
??? jeg kunne egentlig godt bruge et svar her i henhold til det lassah og jacob skrev , hvis der er nogle der ligger inde med sådan et

ole-wolle skrev:er det nok?

ole-wolle skrev:det kan jeg også sagtens, i mit tilfælde må det så blive front squat, da jeg træner hjemme, og ska cleane stangen.... hvis jeg så skal bruge det til at spurte hurtigere (fodbold) hvordan skal jeg så håndtere mine front squats (reps, sæts osv...)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster