Jeg tager til Berlin i aften, og derfor ville jeg høre, om I havde gode råd til kosttilskud, mad eller andet BB-relateret som kan betale sig at handle i Tyskland. Hvis I kender gode nutritionbutikker, hører jeg også gerne fra jer
På forhånd tak!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skal nemlig også til Berlin, dog i sommerferien. 
Startbuilder skrev:Jeg springer lige på herSkal nemlig også til Berlin, dog i sommerferien.
Hvad skal du se i Berlin/Tyskland?

karlsson1 skrev:Nu er jeg nok en af de få herinde, der ikke udelukkende fører mig frem i Bullrot, Karl Kani etc. så hvis du vil kigge på lækre shops, kan jeg varmt anbefale: Wood Wood (Rochstrasse), 14 OZ, American Apparel og så et par stykker på Kurzfürstendam (staves?) er også helt sikkert et besøg værd

Juliee skrev:karlsson1 skrev:Nu er jeg nok en af de få herinde, der ikke udelukkende fører mig frem i Bullrot, Karl Kani etc. så hvis du vil kigge på lækre shops, kan jeg varmt anbefale: Wood Wood (Rochstrasse), 14 OZ, American Apparel og så et par stykker på Kurzfürstendam (staves?) er også helt sikkert et besøg værd
American Apparel har været på besøgslisten ved hvert besøg. Dejlig butik! Jeg vil helt sikkert tjekke Wood Wood ud, det er også et godt mærke. Tak for de gode råd

karlsson1 skrev:Nu er jeg nok en af de få herinde, der ikke udelukkende fører mig frem i Bullrot, Karl Kani etc. så hvis du vil kigge på lækre shops, kan jeg varmt anbefale: Wood Wood (Rochstrasse), 14 OZ, American Apparel og så et par stykker på Kurzfürstendam (staves?) er også helt sikkert et besøg værd

B-N-G skrev:karlsson1 skrev:Nu er jeg nok en af de få herinde, der ikke udelukkende fører mig frem i Bullrot, Karl Kani etc. så hvis du vil kigge på lækre shops, kan jeg varmt anbefale: Wood Wood (Rochstrasse), 14 OZ, American Apparel og så et par stykker på Kurzfürstendam (staves?) er også helt sikkert et besøg værd
Jeg tror godt nok, at det er mindretallet herinde, som fører sig frem i det tøj.

jensagv skrev:B-N-G skrev:karlsson1 skrev:Nu er jeg nok en af de få herinde, der ikke udelukkende fører mig frem i Bullrot, Karl Kani etc. så hvis du vil kigge på lækre shops, kan jeg varmt anbefale: Wood Wood (Rochstrasse), 14 OZ, American Apparel og så et par stykker på Kurzfürstendam (staves?) er også helt sikkert et besøg værd
Jeg tror godt nok, at det er mindretallet herinde, som fører sig frem i det tøj.
Jeg fører mig heller ikke udelukkende frem i Bullrot og Karl Kani.
For det første fører jeg mig ikke frem. For det andet kunne jeg ikke drømme om at købe de to mærker.
Ps. Kunne dog være en interessant poll man kunne lave, omkring hvor mange der går i den slags.

karlsson1 skrev:jensagv skrev:B-N-G skrev:karlsson1 skrev:Nu er jeg nok en af de få herinde, der ikke udelukkende fører mig frem i Bullrot, Karl Kani etc. så hvis du vil kigge på lækre shops, kan jeg varmt anbefale: Wood Wood (Rochstrasse), 14 OZ, American Apparel og så et par stykker på Kurzfürstendam (staves?) er også helt sikkert et besøg værd
Jeg fører mig heller ikke udelukkende frem i Bullrot og Karl Kani.
For det første fører jeg mig ikke frem. For det andet kunne jeg ikke drømme om at købe de to mærker.
Ps. Kunne dog være en interessant poll man kunne lave, omkring hvor mange der går i den slags.
Det er/var ellers slet ikke mit indtryk - jeg troede størsteparten herinde gik i Royal og hvad de forskellige street-brands ellers hedder
Jeg går slet ikke i det tøj, så det var faktisk en dissideret ukorrekt formulering fra min side, jeg synes det er grimt, sender et dårligt signal etc.
Jeg fører mig til gengæld gerne frem, men med måde og gerne på en gentleman facon (så igen, er det faktisk en ukorrekt formulering fra min side, da der i min gentleman-opfattelse blandt andet indgår elementer som tilbageholdenhed og ydmyghed).
Helt enig, lad og da lige oprette en tråd, hvori vi kan tilspørge boardet om deres favorit tøjmærker - er der nogle herinde der for alvor digger fashion? - mit indtryk er som førnævnt at tøjmode og fashion er ned prioriteret for størsteparten herinde?

karlsson1 skrev:Helt enig, lad og da lige oprette en tråd, hvori vi kan tilspørge boardet om deres favorit tøjmærker - er der nogle herinde der for alvor digger fashion? - mit indtryk er som førnævnt at tøjmode og fashion er ned prioriteret for størsteparten herinde?

sund skrev:Det folk prioriterer herinde er er om deres lår og lægge kan være i bukserne, og ikke om det er det ene eller andet mærke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster