Mange tak på forhånd
Mvh Rasmus

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Houd skrev:"Hvis du har rimeligt godt styr på hvad der er osv." så ville du ikke skrive: Jeg har hørt det er godt at tage under cut.

agv skrev:Houd skrev:"Hvis du har rimeligt godt styr på hvad der er osv." så ville du ikke skrive: Jeg har hørt det er godt at tage under cut.
Jo han ville. Det er en god ide aldrig at udtale sig skråsikkert.

Garik skrev:Spørgsmålet er nok nærmere, hvad formålet er med at indtage det?
Men nej, du behøver ikke indtage det på noget tidspunkt. Flere gør det under træning under cut som en slags "psykologisk forsikring" om, at de ikke nedbryder muskelmasse, men videnskaben er vidst ret vag på det punkt.

rasmus1995 skrev:Garik skrev:Spørgsmålet er nok nærmere, hvad formålet er med at indtage det?
Men nej, du behøver ikke indtage det på noget tidspunkt. Flere gør det under træning under cut som en slags "psykologisk forsikring" om, at de ikke nedbryder muskelmasse, men videnskaben er vidst ret vag på det punkt.
Formålet ved at indtage det, er at det skulle være godt at bruge under cut. Men du mener ikke at det duer eller?

rasmus1995 skrev:Garik skrev:Spørgsmålet er nok nærmere, hvad formålet er med at indtage det?
Formålet ved at indtage det, er at det skulle være godt at bruge under cut. Men du mener ikke at det duer eller?

Garik skrev:rasmus1995 skrev:Garik skrev:Spørgsmålet er nok nærmere, hvad formålet er med at indtage det?
Som Benjamin siger: Godt til hvad og i forhold til hvad?

Mharritz skrev:Garik skrev:rasmus1995 skrev:Garik skrev:Spørgsmålet er nok nærmere, hvad formålet er med at indtage det?
lad mig svare for ham: bibeholde muskelmasse og styrke.
hvad ellers

Garik skrev:Mharritz skrev:Garik skrev:rasmus1995 skrev:Garik skrev:Spørgsmålet er nok nærmere, hvad formålet er med at indtage det?
lad mig svare for ham: bibeholde muskelmasse og styrke.
hvad ellers
Om BCAA skulle være godt til at bevare muskelmasse og styrke? Altså godt ligesom proteiner er det eller?
Grunden til det ikke er åbenlyst er, at BCAA jo bare er aminosyrer. Det er proteiner. Det er ikke krudt eller noget vidundermiddel og ændrer ikke effekt under cut kontra bulk
mit spørgsmål er bare om det er noget der er værd at bruge penge på, og hvis, kan det så eventuelt "erstatte" proteiner. Dog kun en lille del af mit daglige proteinindtag, så i stedet for for eksempel en Shake om morgenen, så tage en skefuld BCAA, kan man det og så få samme virkning som en proteinshake? 

rasmus1995 skrev:Det kan ikke betale sig på nogen måde. Men hvor meget skal man så tage hvis det er man tager det?

Vesterling skrev:rasmus1995 skrev:Det kan ikke betale sig på nogen måde. Men hvor meget skal man så tage hvis det er man tager det?
Hvor meget proteinpulver ville du tage? Det er samme mængde du skal tage, bortset fra BCAA er "ren" protein (med undtagelse af div. farvestoffer og sødestoffer, medmindre man køber neutral) og proteinpulver også indeholder en smule kulhydrater og fedt.
Så ønsker du 25g protein i din shake, jamen så er det selvsagt 25g BCAA du skal benytte dig af.

Valeurvaleur skrev:Læs mere her, trådstarter: http://examine.com/supplements/Branched+Chain+Amino+Acids/
BCAA er meget omdiskuterede, og du vil finde en masse personer her på boardet som synes at det er hokuspokus, og nogen som mener det faktisk gavner. Personligt benytter jeg mig af BCAA under cut, men det er så absolut ikke noget vidundermiddel. Den vigtigste faktor her skal være vægten af penge i din pengepung - den potentielle gevinst ved at købe BCAA kan ikke retfærdiggøres hvis du bruger en betydelig del af din indkomst på produktet.
Læs ovenstående forskning - og konklusioner, og se om det passer med hvordan du vil benytte det.

awesome skrev:hvis det er fordi du er bange for kulhydrater, hvad så med evt. at kigge på en anden proteinkilde end whey?
F.eks. "hydrobeef" eller hvad pokker det hedder...kødprotein?

rasmus1995 skrev:awesome skrev:hvis det er fordi du er bange for kulhydrater, hvad så med evt. at kigge på en anden proteinkilde end whey?
Det er egetnlig ikke fordi jeg har noget imod kulhydrater, jeg synes bare det virker for "falskt" at tage måske to shakes om dagen, da jeg nogen gange har svært ved at komme op og spise alle de proteiner igennem mad, og tænkte derfor om man kunne erstatte det med BCAA

Hansen1402 skrev:Er det ikke ca 20% af en whey 100 der udgør bcaa, sådan ca så 35g whey 100 =7g bcaa.
Mener jeg at have læst det til sådan ca. Større indhold bcaa i danske produkter. Svingende mellem 16-20% i de testede produkter.
Nogle siger det er 10g bcaa der skulle være mængden.
Om det virker eller ej ved jeg ikke.
http://www.muscleandfitness.com/supplem ... ments-mass

Garik skrev:rasmus1995 skrev:awesome skrev:hvis det er fordi du er bange for kulhydrater, hvad så med evt. at kigge på en anden proteinkilde end whey?
Det er egetnlig ikke fordi jeg har noget imod kulhydrater, jeg synes bare det virker for "falskt" at tage måske to shakes om dagen, da jeg nogen gange har svært ved at komme op og spise alle de proteiner igennem mad, og tænkte derfor om man kunne erstatte det med BCAA
Hvis du vil erstatte mad med BCAA, så nej, det skal du ikke, og det er ikke klogt under cut.

rasmus1995 skrev:Garik skrev:rasmus1995 skrev:awesome skrev:hvis det er fordi du er bange for kulhydrater, hvad så med evt. at kigge på en anden proteinkilde end whey?
Hvis du vil erstatte mad med BCAA, så nej, det skal du ikke, og det er ikke klogt under cut.
Nej jeg kunne aldrig finde på at erstatte min mad med nogen form for supplementer, jeg tager spise fem måltider om dagen, og så to shakes. Hvorfor er det ikke klogt und cut?

LWest skrev:2 Shakes hver dag. Hvorfor så meget. Jeg spiser vel va. 7 gange om dagen...

Houd skrev:LWest skrev:2 Shakes hver dag. Hvorfor så meget. Jeg spiser vel va. 7 gange om dagen...
Jeg spiser 12 gange om dagen og får BCAA ved hvert måltid.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster