Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Ville bare lige høre, om i kører øvelser som Behind neck pulldown/behind neck bb shoulder press/Behind neck pull'ups?
Synes personligt bevægelsene er ubehagelige og unaturlige, og har endda hørt rygter om at de skulle være skadelige, for skuldrebladende.
Er personligt holdt op med at lave alt af den genre, og synes det er en fordel.
Jeres tanker/erfaringer med dette?

Spo skrev:Tak for det, skulle nemlig lige være sikker, har kørt uden dem i snart lidt over 1 måneds tid, og fortsætter på den måde![]()
Jeg vil ikke ud af gamet!!

Spo skrev:Jeg vil ikke ud af gamet!!

HAV skrev:Spo skrev:Jeg vil ikke ud af gamet!!
Er virkelig også surt og SLET ikke det hver. Lav i stedet militarypresses, skulderpress med håndvægt og pulldown og/eller pullup/chinup.

Spo skrev:HAV skrev:Spo skrev:Jeg vil ikke ud af gamet!!
Er virkelig også surt og SLET ikke det hver. Lav i stedet militarypresses, skulderpress med håndvægt og pulldown og/eller pullup/chinup.
Kører DB shoulder presses nu, min ryg svinger alt for meget tilbage i military, skal lige øve teknikken, og ellers står den på wide-grip pulldowns o.sv

HAV skrev:Spo skrev:HAV skrev:Spo skrev:Jeg vil ikke ud af gamet!!
Kører DB shoulder presses nu, min ryg svinger alt for meget tilbage i military, skal lige øve teknikken, og ellers står den på wide-grip pulldowns o.sv
Fornuftigt valgt. Jeg ville smide pulldowns ud og ind med nogle kropshævninger.
Smid lave kg på stangen under militarypresses indtil du ikke svejer sådan - det er en kongeøvelse

8800 skrev:Behind nech pulldowns bruges dog af visse fysse i forbindelse med genoptræning.
Men vægt og teknik er nok en af grundene til den ikke egner sig til BB

8800 skrev:Behind nech pulldowns bruges dog af visse fysse i forbindelse med genoptræning.

Thomas Jagd skrev:8800 skrev:Behind nech pulldowns bruges dog af visse fysse i forbindelse med genoptræning.
Nu er det jo heller ikke alle fysioterapeuter der er lige kompetente på alle områder

curls skrev:Bare jeg vidste at det er dumt at lave behind the øvelser lidt før :-(
Har nemlig ødelagt skulderen pga. den skide behind the neck pushdown...
Og har ik trænet skulderen og bryst i de sidste 5 md.
Dumt dumt dumt...
Men okay, så er det nok en god ide og lad vær med at køre den skide øvelse stadig...
Hva ska jeg erstatte den med???

Spo skrev:curls skrev:Bare jeg vidste at det er dumt at lave behind the øvelser lidt før :-(
Dumt dumt dumt...
Men okay, så er det nok en god ide og lad vær med at køre den skide øvelse stadig...
Hvis du mener pulldown, så bare kør stangen ved omkring hagen, altså foran.
Hvis det er presses, så lav military, eller DB shoulder pres

curls skrev:Spo skrev:curls skrev:Bare jeg vidste at det er dumt at lave behind the øvelser lidt før :-(
Dumt dumt dumt...
Hvis du mener pulldown, så bare kør stangen ved omkring hagen, altså foran.
Hvis det er presses, så lav military, eller DB shoulder pres
Kirk: mente pulldowns![]()
Okay, men er det den samme øvelse..Rammer den vingerne på samme måde???

Spo skrev:Har noget om få centimeters forskel, men for at være ærlig synes jeg faktisk at den rammer bedre, kan virkelig bruge mine vinger til at trække med.

Thomas Jagd skrev:8800 skrev:Behind nech pulldowns bruges dog af visse fysse i forbindelse med genoptræning.
Nu er det jo heller ikke alle fysioterapeuter der er lige kompetente på alle områder

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster