Han er så awesome! Han kan jo også kun blive bedre med "The ProCreator" Hany Rambod i sit ringhjørne!

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andersbr skrev:Ser nice ud
Super flotte half-ass-squats han i øvrigt starter ud med, her i traileren![]()

1)ROM-range of motion!
anyone trying to build there legs has to ensure that theyre optimizing their range of motion! Now, this being said, it has to be a controlled range! If you spend your time bouncing off the bottom 20% of the range and not squeezing through the top 20%...youre left with only a possible 60% range of motion that is under direct tension of the weight.
SMall Motion=Small Gains! (or atleast improper development!)

Odysseus skrev:Åh lad nu være med at hænge jer sådan i det![]()
Kast nu lige et blik på hans hjul, jeg tror såmænd nok at det han gør har sin effekt, og hvor mange af jer ville rette ham i centeret?

Moqensen skrev:Odysseus skrev:Åh lad nu være med at hænge jer sådan i det![]()
Kast nu lige et blik på hans hjul, jeg tror såmænd nok at det han gør har sin effekt, og hvor mange af jer ville rette ham i centeret?
De er gode ja, men hvis han nu blev rettet til fuld ROM kunne det jo være de blev endnu bedre

Odysseus skrev:Åh lad nu være med at hænge jer sådan i det![]()

Bork skrev:Ja de pros de skulle satme tage at læse lidt på bb.dk, så ville de kunne få smidt noget masse på!

Andersbr skrev:Odysseus skrev:Åh lad nu være med at hænge jer sådan i det![]()
Jeg kunne da umuligt være mere ligeglad, ville bare pointere at det ser sjovt ud- det er sikkert heller ikke alene hans squats der er skyld i at hans hjul ser sådan ud
begge dele er du også ganske klar over i forvejen
(see what I did there?)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster