Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

maejer36 skrev:Jeg er interesseret i at få nogle forslag til ben træning og hvor mange gange om ugen det er tilrådelig at træne ben. Jeg kqan ikke dyrke squat da jeg har en bygningfejl i ryggen. Jeg ønsker ikke størrere lår men bar at vedligeholde muskel massen.

naturallygifted skrev:du siger du har en bygningsfejl i ryggen?, men på din styrkeliste står der 200+ i squat? da fuq..

Cosovic skrev:Så mange mennesker kommer med undskyldninger til at de ikke kan squatte! Det er da helt ufatteligt hvor tit man hører det... Nu kender jeg ikke til din situation, men er du nu sikker på at du har en bygningsfejl som forhindrer dig i at squatte, eller er det dit ego der er skyld i pisse dårlig form?
Hvilken bygningsfejl? Jeg er ekstremt svejrygget og jeg kunne ikke squatte ordenligt i starten uden at få pisse ondt i lænen... så smed jeg vægten af og lærte at squatte ordenligt og det er det bedste jeg har gjort ved min træning.

Alex789 skrev:Havde folk herinde ikke allerede kommenteret det i en af dine tidligere tråde?
Tror ikke du skal forvente at vi kommer op med det svar du vil høre: Squat er dumt og maskinerne er the way to go.
Mit bedste råd er umiddelbart lunges, men de er pain in tha ass (både bogstaveligt og i overført betydning)

Cosovic skrev:Okay. I så fald ville benpres, lunges, stiff-legged deadlifts være nogle gode øvelser.

katouler skrev:naturallygifted skrev:du siger du har en bygningsfejl i ryggen?, men på din styrkeliste står der 200+ i squat? da fuq..
Der står også at hans arme er 53, jeg tvivler..

maejer36 skrev:Cosovic skrev:Okay. I så fald ville benpres, lunges, stiff-legged deadlifts være nogle gode øvelser.
lunges hvad er det den har jeg ikke hørt før

katouler skrev:maejer36 skrev:Jeg er interesseret i at få nogle forslag til ben træning og hvor mange gange om ugen det er tilrådelig at træne ben. Jeg kqan ikke dyrke squat da jeg har en bygningfejl i ryggen. Jeg ønsker ikke størrere lår men bar at vedligeholde muskel massen.
Hvad er der nu for noget pjat?
Hvem vil ikke gerne have et par lækre quads?

NGS skrev:maejer36 skrev:Cosovic skrev:Okay. I så fald ville benpres, lunges, stiff-legged deadlifts være nogle gode øvelser.
lunges hvad er det den har jeg ikke hørt før
http://www.exrx.net/WeightExercises/Qua ... Lunge.html

Cosovic skrev:Okay. I så fald ville benpres, lunges, stiff-legged deadlifts være nogle gode øvelser.

maejer36 skrev:Cosovic skrev:Okay. I så fald ville benpres, lunges, stiff-legged deadlifts være nogle gode øvelser.
hvor mange gange om ugen pt træner jeg ben 2 gange

TheBodybuilder skrev:Hvad er din bygningsfejl diagnosticeret som?

maejer36 skrev:TheBodybuilder skrev:Hvad er din bygningsfejl diagnosticeret som?
at min lænd vender forkert det er den forklaring jeg fik af min læge

Cosovic skrev:maejer36 skrev:Cosovic skrev:Okay. I så fald ville benpres, lunges, stiff-legged deadlifts være nogle gode øvelser.
hvor mange gange om ugen pt træner jeg ben 2 gange
Det kommer vel an på hvilket split du kører efter? 2 gange er fint.

maejer36 skrev:TheBodybuilder skrev:Hvad er din bygningsfejl diagnosticeret som?

TheBodybuilder skrev:maejer36 skrev:TheBodybuilder skrev:Hvad er din bygningsfejl diagnosticeret som?
Det lyder ikke som nogen diagnose. Jeg har nemlig lige akkurat IKKE fået diagnosticeret scheuermann syndromet, da min rygsøjle lige præcis ikke "drejer" tilstrækkeligt nok grader til at det kan diagnosticeres som scheuermann, men det kan være det samme.
Derfor tænkte jeg på om det var noget i den retning? Altså, det samme som jeg har.

maejer36 skrev:TheBodybuilder skrev:maejer36 skrev:TheBodybuilder skrev:Hvad er din bygningsfejl diagnosticeret som?
Det lyder ikke som nogen diagnose. Jeg har nemlig lige akkurat IKKE fået diagnosticeret scheuermann syndromet, da min rygsøjle lige præcis ikke "drejer" tilstrækkeligt nok grader til at det kan diagnosticeres som scheuermann, men det kan være det samme.
Derfor tænkte jeg på om det var noget i den retning? Altså, det samme som jeg har.
have no idea

TheBodybuilder skrev:maejer36 skrev:TheBodybuilder skrev:maejer36 skrev:TheBodybuilder skrev:Hvad er din bygningsfejl diagnosticeret som?
have no idea
Måske en idé at få tjekket hvad der er galt med din krop.

Alex789 skrev:Lyder ikke umiddelbart du er villig til at tage vores råd til dig medmindre de passer 100% på det du vil have

SGS skrev:Du har stillet op i styrkeløft, har et maks squat på 200+, ved ikke hvad lunges er og vil ikke have store ben? Jeg undrer mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster