Er der nogen der har en kongeøvelser til ydre quads (vastus lateralis)?
Mine quads har god med masse, men det er mere når man ser mig fra siden (altså fra baglår til front på låret). Når man ser på mine lår ligepå, fx hvis jeg står front med et spejl, så ser de ikke ud af noget specielt. Og efter min legday, er min vastus intermedius & vastus medialis også rigtig godt smadret igennem, men vastus lateralis synes jeg ikke rigtig jeg kan føle noget pump..
Squat laves i full range uden at det er ALT for bredt, men mine fødder er ikke helt paralelle.
Så laver jeg legpress (den hvor man med kroppen vender lidt ned ad) - den er jeg begyndt at lave med meget tæt afsæt med fødderne og holde benene meget tæt hele vejen igennem og fokusere rigtig på at presse med hælene. Har læst at det skulle gå rigtig godt i vastus lateralis.. er jeg rigtig på den?
Derudover laver jeg extensions og lunges.
Er ret vild med disse øvelser - kan jeg lave noget lidt specielt movements i nogle af dem, for at ramme vastus lateralis mere? Eller en helt anden øvelse? Er åben for alt, da der skal bygges BREDDE på mine quads nu, da de har rigtig god dybde ift. bredden
Pft

kunne man squatte i smith stativ med narrow stand og fødderne en smule langt fremme?