Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Bigmac4600 skrev:Jov? Jeg kan godt nå at blive sommer klar. Jeg er markeret jeg mangler bare lidt ekstra også større bicep også skal jeg tabe mig 5 kg for at markere mere. :-)

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

dioxy8800 skrev:FUCK sommer klar..

Kidd skrev:dioxy8800 skrev:FUCK sommer klar..
+1
Det sjovt at være fed og stærk!

Bigmac4600 skrev:Hvad synes i så jeg skal træne?
Hvad synes i jeg skal gøre?

Bigmac4600 skrev:Hvordan kan jeg lægge et billed ind af mig selv i chatten? :-)

A Menace To Chicken skrev:Du skal bare gaine, træne og spise og sove TUNGT. Du kan bekymre dig om cut, til næste sommer.

Bigmac4600 skrev:Hvad mener du med flyttet? :-)

Bigmac4600 skrev:Skal jeg cutte eller bulke til sommer? Jeg har ikke sixpack, men synes hellere ikke jeg har store arme? Ved ikke om jeg skal bulke eller cutte? Har jeg bulket nok til at cutte? :-) er bange for at jeg mister en del muskler masse under cuttet. Er bange for at et går galt til sommer... :-)

Bigmac4600 skrev:Skal jeg cutte eller bulke til sommer? Jeg har ikke sixpack, men synes hellere ikke jeg har store arme? Ved ikke om jeg skal bulke eller cutte? Har jeg bulket nok til at cutte? :-) er bange for at jeg mister en del muskler masse under cuttet. Er bange for at et går galt til sommer... :-)

Bigmac4600 skrev:Tusind tak for hjælpen! Men kan jeg så godt nå at få lidt mere masse på inden sommer hvis jeg bulker? Kan der ses nogle ændringer hvis jeg begynder at bulke til sommer? Eller er det bare små ting der ændre sig? :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster