Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Backbone skrev:Jeg har trænet i 6 år og har nu valgt at tage skridtet videre op af den seriøse rangstige og er startet på 1,5 ml primobolan depot hver 2.dag.
På forhånd mange tak.
Du har ikke taget et skridt op af en seriøs rangstige, men det er dit problem.
Ring til hospitalet og tal med en narkoselæge.

Lithium skrev:pumpo skrev:Jeg tror desværre at vi taler forbi hinanden.
Jeg troede at dette forum "doping" var et forum, hvor man i en seriøs og fordomsfri tone kunne vende de tanker som doping-brugere tumler med.
Jeg har med vilje undgået et søstersite til dette da det var min opfattelse at folk her var en tand mere modne og velartikuleret. Jeg vil hellere end gerne redegøre om, hvorfor jeg har valgt denne vej nu - dog er det ikke det som jeg efterlyser pt.
Jeg er udemærket godt klar over råd såsom "spørg nakoselægen" osv - dog tænkte jeg at det kunne være at der sad nogle kloge hoveder derude og som kunne hjælpe mig?
Jeg sidder stadigvæk tilbage nu med 2 spørgsmål som jeg håber i kan belyse.
1) Hvilke komplikationer kunne der være ved primobolan og narkose?
2) Hvorfor er det ikke en god ide at bruge 1,5 ml primobolan hver 2.dag? Dette er den dosis jeg er blevet tilrådet fra flere uafhængige kilder men vil selvfølgelig gerne rette dette ind, hvis det ikke er optimalt.
Ser frem til Jeres respons.
Jeg vil gerne svare på spørgsmål 2.
Du vil ikke modtage råd og vejledning omkring doping på dette site hvad angår doser, mærker, frekvens.
Hvis dine mål ikke kan nås uden doping så sæt dig nogle nye/andre mål, der kan nås uden brug af steroider, det er mit bedste råd.

jakobsen skrev:Du har kørt det i en uge og kan allerede mærke styrken ?
Der må jeg le. Halveringstiden på primobolan er 10,5 dag

specter skrev:jakobsen skrev:Du har kørt det i en uge og kan allerede mærke styrken ?
Der må jeg le. Halveringstiden på primobolan er 10,5 dag
Tro kan flytte bjerge...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster