Jeg går med tanken at købe bodybananas træningsprogram. Er der nogle der har erfaringer med det? Hvad syntes i om det?
Det skal siges at jeg er helt på barbund omkring træning og kost.
På forhånd tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69640 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mharritz skrev:prøv at læs tråden herinde med Nobell Fitness. Han er vidst en tidlere bodybanana og derfra kan du jo så konkludere om du stadig synes det er en god ide
http://www.bodybuilding.dk/nobell-fitness-kostplan-go-or-nogo-t82644.html

Evald skrev:Gør dig selv den tjeneste, at læse de artikler som findes på dette forum. Det bliver du klogere af, også kan du selv lave din egen kostplan med ting som du kan lide. Derudover findes der rigeligt med brugere herinde, som kan guide dig på vej. Hvis du gerne vil have en personlig træner til kostplan og/eller træningsprogram. Så bør du vælge nogle af de trænere som bl.a. bliver anbefaldet herfra.

Smerc skrev:Hold dig væk fra BodyBananss de er på steroider, ligesom Martin fra Nobell Fitness.

lnielsen skrev:Hvor ved I fra at Bodybananas er på steroider? Umiddelbart vil jeg da kun mene at det er ham Nobel der ligner en krudtugle og at de andres fysik sagtens kan opnås clean. Er de btw uddannede? De brander sig jo på at være personlige trænere

lnielsen skrev:Hvor ved I fra at Bodybananas er på steroider? Umiddelbart vil jeg da kun mene at det er ham Nobel der ligner en krudtugle og at de andres fysik sagtens kan opnås clean. Er de btw uddannede? De brander sig jo på at være personlige trænere

Mange som dig synes de virker til at have styr på hvad de laver, og bruger derfor gladeligt de penge en kostplan eller træningsprogram nu engang koster. Det er de færreste som dig, der lige skal være helt sikre på om de egentlig dur til noget, før der bliver købt eller ej. 

awesome skrev:Må indrømme, at i de her tider, hvor alt kan findes på nettet, så kunne jeg aldrig drømme om at betale nogen for et træningsprogram.
Jeg ville spare mine penge og læse, læse og så lige læse lidt mere herinde og andre steder.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster