Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1348
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1346

Følg bodybuilding.dk på

Bodybuilder interviews, pics og andet?

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Hey drenge

Havde lidt svært ved at finde en placering til dette topic, men ellers må admin lige rykke det.

Sagen er den at jeg i denne uge har et AT forløb i gymnasiet, hvor vi beskæftiger os med "Motivation og præstation" indenfor sportsverdenen.
De to kendte personer vi har læst om indtil videre og snakket om, er Lance Armstrong og Arnold.
Vi er delt op i grupper, der hver skal udarbejde en lille opgave og fremlægge. I min gruppe har vi valgt at undersøge de store bodybuildere og deres baggrund, opvækst og hvad der ligger til baggrund for deres engagement i deres træning. Vi håber på at kunne se en sammenhæng mellem bodybuilding og det miljø man er opvokset i.

Derfor skal jeg først og fremmest bruge nogle navne på nogle kendte bodybuildere gennem tiderne, da jeg ikke har det store kendskab til dem (udover Arnold selvfølgelig).
Derudover skal jeg også bruge nogle sider hvor man kan læse om dem, deres opvækst, baggrund osv. (evt. interviews). Bare noget der kan give info omkring dem, som personer.
Før og efter billeder ville også være rigtig godt.

Har i andre forslag til hvad man kunne undersøge, sites eller andet er I mere end velkommende! :D
Till I Collapse!
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København S

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Ronnie Colemand, Dennis Wolf, Jay Cutler osv. osv. - Måske Kim Kold kunne være interessant, eller Svend Ole Thorsen?
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Det her er bare et skud fra hoften og ved ikke om det er relevant, men mener at mange top BB'er har forsøgt sig med andre former for sport inden det blev fulltime BB.

Har Kim Kold ikke spillet bold?

Mange af de amerikanske har nok spillet football eller basketball :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Dorian Yates
Kevin Levrone
Lee Haney
Franco Columbo
Frank Zane
Larry Scott
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Jay Cutler voksede op i massetusits(?) wister county.. Han voksede op på en farm, i en lille by med 6000 indbyggere, 3 søstre, 3 brødre ingen andre løfter jern. Han begyndte at træne at træne fordi han blev forelsket i de kæmpe bodybuildere i de blade de havde dengang, og vidste fra det tidspunkt at han ville være ligesom dem. Han vidste han ikke ville arbejde på farmen hele sit liv, hans bror lavede betonarbejde, så han startede med at arbejde da han var 11 år, han bruge sin fritid, weekender, ferier på at arbejde i hans familie. Og han mener at det var det der virkelig gav ham rygraden og diciplinen til at blive en top bodybuilder, for han hadede at arbejde, han plejede at stå op hver morgen og bede til at han bare kom igennnem det hele, for han hadede det så meget, og han vidste at det langtfra var det han ville lave resten af sit liv. Så han tog en beslutning om at komme væk, selvom alle, der hvor han kom fra, bare at arbejde på farme eller som struktør etc.. Han meldte sig ind i et center på hans 18 års fødselsdag, for at følge hans drøm om at blive større. Og han vidste ikke at det ville komme så hurtigt, han tog 50 pounds på hans første år i college, han ville på det tidspunkt være en politi betjent. Så han tænkte han skulle være en stor pumpet strømer :8 Han startede med at træne, og han spiste konstant, han tog altid jobs som tillod ham at spise, da han var sikkerhedsvagt, sørgede han også altid for at få nok at spise, han plejede at tage en forlængerledning med, som han satte i bygningen, og han havde en mikroovn, et TV, en VCR, og en form for luftvarmer, og han slog så det hele til hans forlængerledning. Så han sad i sin bil, så film og spiste :twisted: Og når chefen så kom puttede han et tæppe over alle sine ting og lod som om han gik rundt en masse :D Men det job endte, og han gik over til golfbane jobbet. Nok hans mest elskede job efter at være proffesionel bodybuilder. Han gik derud om morgenen, og de drillede ham med at han skulle slå græs med håndgræslåmaskine, men så sagde han "nej jeg skal ikke" på det tidspunkt vejede han omkring 240 pounds, så de sagde "okay de skal du ikke" :twisted: så han fik en traktor, så det var han tilfreds med.. Så han kørte ud med sin traktor om morgenen med sin madpakke, fandt en godt sted at parkere den, og ventede på solen kom op, og sad ellers bare og spiste hans måltider hele dagen :8 Så det var sådan han gainede meget hurtigt, han spiste hele tiden, for det meste kylling og pasta. Da han trænede i centeret, var der mange der kom hen til ham og sagde "Du skulle være bodybuilder" så han sagde "okay :8 Jeg starter med at få en go form, jeg skulle måske tage og gøre det" Så han deltog i sin første konkurrence og blev nummer 2, han blev "teenage national champion" som 19 årig, den bedste i staten. Tabte overall titlen til branch warren :twisted: Han slog ham selvom jay mente at han var meget mindre :) Men han slog ham stadig da han var i bedre form.. Og det var omkring det punkt hvor han tænkte "okay jeg følger min drøm om at blive pro bodybuilder" Så han tog en rejse til californien, så en masse pro's træne, lærte en masse, læste en masse blade osv, prøvede at lære så meget som muligt for at få den bedste viden om træning.. Og kom tilbage og vandt "turnament of champions" (tror jeg) som 22 årig. Han fløj begge gange, og finasierede sig selv selvom han ikke havde mange penge.. Han kan huske da han kørte sin smadrede bil til centeret, men han var ligeglad så længe han havde råd til det mad han skulle have, samt have muligheden for at træne. Han vandt Turnament of champions i 1995, og det var der han begyndte at skinne, kom på front covered af "muscle and fitness", han mødte joe wieder, han tilbød ham en kontrakt, og her er han så idag og tjener penge på det han elsker at lave. Han fik proffesionel status i 1996, kom videre derfra og vandt 3 arnold classics, knight of champions, var nummer 2 i olympia 4 gange, men heldigvis ikke 5 :8 Og holder nu den ultimative tittel.

Lidt basic info :)
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

8800: Har jeg også tænkt på. Er der ikke mange bodybuildere, der er blevet bb'ere fordi de ikke har oplevet succes i andre sportsgrene?

schulz: Har du en kilde på det du skriver?
Till I Collapse!
Brugeravatar

Geografisk sted: København S

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 160.00

Skunq skrev:8800: Har jeg også tænkt på. Er der ikke mange bodybuildere, der er blevet bb'ere fordi de ikke har oplevet succes i andre sportsgrene?

schulz: Har du en kilde på det du skriver?

From Jay To Z , Jay Cutler's nye DVD :) har bare oversat lidt af det han siger på sin presse konferrence.
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

"Massatusit" = Massachusetts .. :)
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2009