Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dwight Eisenhower skrev:[font=Georgia]Et skud motivation til de hårde tider![/font]

Dwight Eisenhower skrev:Så meget tænker jeg ikke over det, nej. Jeg ønsker da heller ikke at ligne ham, nej.
For mig er det bare et klip, jeg skal kunne kigge tilbage på, når motivationen er ved at svigte!
Triceps extension (Ez-stang)
5 reps @ 40 kg
4 reps @ 40 kg
- under 90 grader med albuerne. Her blev jeg nød til, at stoppe, da jeg kunne mærke at mine albuer ikke var glad for det.

Tror du snakker om fransk pres
Men hvertfald så syntes jeg du skal finde dig en anden øvelse, for folk kan sjældent køre den med ordentligt form og som du siger, så har albuerne ikke godt af det...
Kør noget Dips istedet, det er en god og dejlig basis øvelse.

Xiva skrev:Tror du snakker om fransk pres
Men hvertfald så syntes jeg du skal finde dig en anden øvelse, for folk kan sjældent køre den med ordentligt form og som du siger, så har albuerne ikke godt af det...
Kør noget Dips istedet, det er en god og dejlig basis øvelse.

Dwight Eisenhower skrev:Mine svage squats har medført, at der skal ligges noget mere fokus her. Både med hensyn til mobilitet (primært), men også styrke (sekundært).

Einstein skrev:P
Note: Der arbejdes pt. meget kraftigt på at øge min hofte- og ankelmobilitet, så jeg kan komme til at squatte pænere og ikke mindst dybere uden at være ved at vælte bagover.

Bnaz skrev:Einstein skrev:P
Note: Der arbejdes pt. meget kraftigt på at øge min hofte- og ankelmobilitet, så jeg kan komme til at squatte pænere og ikke mindst dybere uden at være ved at vælte bagover.
Det med at vælte bagover når du sætter dig tilbage kan også være pga. svage hams, giv dem lidt ekstra tæsk.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster