Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Critter skrev:Jeg synes nu ikke der tales dårligt om Bodybuilding.dk
Alt kan misforstås, men der henvises jo bare til en "artilkel" man har fundet på siden, der bliver ikke nævnt noget om at der vejledes, opfordres eller sælges via hjemmesiden.
Jeg synes det er helt fint. Det ville selvfølgelig have været fedt med lidt mere info omkring bodybuilding.dk. De kunne jo have nævnt, at det er et godt sted at få vejledning og et sundt forhold til træning osv, men de har jo ingen interesse i at reklamere for siden.

SørenDP skrev:Man kan ikke gå to gadehjørner i Nyborg uden at møde en flok unge gutter der står på hjørnet og sprøjter sig med extra jomfru olivenolie i overarmen. Det er altså virkelig et stort problem for samfundet.

Delight skrev:SørenDP skrev:Man kan ikke gå to gadehjørner i Nyborg uden at møde en flok unge gutter der står på hjørnet og sprøjter sig med extra jomfru olivenolie i overarmen. Det er altså virkelig et stort problem for samfundet.
Med fare for at blive til grin vil jeg gerne høre om du mener det seriøst at der er mange som tager det?

SørenDP skrev:Delight skrev:SørenDP skrev:Man kan ikke gå to gadehjørner i Nyborg uden at møde en flok unge gutter der står på hjørnet og sprøjter sig med extra jomfru olivenolie i overarmen. Det er altså virkelig et stort problem for samfundet.
Med fare for at blive til grin vil jeg gerne høre om du mener det seriøst at der er mange som tager det?
Du er desværre helt til grin

Delight skrev:Tja, det er jeg vel, men det er sq ikke altid lige nemt at gennemskue alle de sarkastiske/ironiske kommentarer, som florerer herinde..

SørenDP skrev:Delight skrev:Tja, det er jeg vel, men det er sq ikke altid lige nemt at gennemskue alle de sarkastiske/ironiske kommentarer, som florerer herinde..
Du har helt ret, og jeg har også dummet mig før. Men jeg troede virkelig at min besked var så overdrevet at det var åbenlyst.

Hvilket dog ikke ville få mig til hverken at overveje det eller gøre det..
Delight skrev:
Nu er jeg ikke så meget inde i journalistik, etik, moral osv. indenfor den slags ting, men er det ikke lidt uetisk bare at bruge tekst eller artikler fra andre uden at tage kontakt til dem, som ejer rettighederne for den pågældende tekst? Men de har måske haft kontakt til Rasmus (eller andre)?

Rasmus Thorup skrev:Delight skrev:
Nu er jeg ikke så meget inde i journalistik, etik, moral osv. indenfor den slags ting, men er det ikke lidt uetisk bare at bruge tekst eller artikler fra andre uden at tage kontakt til dem, som ejer rettighederne for den pågældende tekst? Men de har måske haft kontakt til Rasmus (eller andre)?
Rent juridisk er der ikke noget i vejen med at citere en artikel fra bb.dk (og lign medier) så længe kilden angives.

Wopper skrev:Rasmus Thorup skrev:Delight skrev:
Rent juridisk er der ikke noget i vejen med at citere en artikel fra bb.dk (og lign medier) så længe kilden angives.
Hvilket den som sådan ikke gør.. Det er i hvert fald lettere upålideligt bare at angive den som en dopingbruger fra bb.dk.

ISG skrev:Wopper skrev:Rasmus Thorup skrev:Delight skrev:
Hvilket den som sådan ikke gør.. Det er i hvert fald lettere upålideligt bare at angive den som en dopingbruger fra bb.dk.
Hvad mener du? Kilden står da angivet nede i hjørnet.

SørenDP skrev:Man kan ikke gå to gadehjørner i Nyborg uden at møde en flok unge gutter der står på hjørnet og sprøjter sig med extra jomfru olivenolie i overarmen. Det er altså virkelig et stort problem for samfundet.

EmilG skrev:SørenDP skrev:Man kan ikke gå to gadehjørner i Nyborg uden at møde en flok unge gutter der står på hjørnet og sprøjter sig med extra jomfru olivenolie i overarmen. Det er altså virkelig et stort problem for samfundet.
![]()
![]()
Har sku aldrig set nogle i nyborg der sprøjter olie.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster