Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Nej, det findes ikke endnu.
Men det er med i vores overvejelser for fremtiden.

Benner skrev:Bay skrev:Nej, det findes ikke endnu.
det ville være super nice.

Qmega skrev:Benner skrev:Bay skrev:Nej, det findes ikke endnu.
det ville være super nice.
Eller for Iphone

stenb skrev:Hvis der ellers er nogle som har android som kan anbefale nogle apps eller bare generelt tips, kunne jeg også godt tænke mig at høre det, har nemlig lige fået en med android

Casper.S skrev:stenb skrev:Hvis der ellers er nogle som har android som kan anbefale nogle apps eller bare generelt tips, kunne jeg også godt tænke mig at høre det, har nemlig lige fået en med android
Facebook app (surprise).
Giu Battery Widget.
Keeper.
Astro.
Uninstaller.
Sticky note.
Gaming Buzz.
Hi MSN.

Casper.S skrev:Facebook app (surprise).
Giu Battery Widget. Viser batteriniveau ved procentsats.
Keeper. Til at gemme diverse kodeord.
Astro. Filemanagement. Flyt rundt, kopier osv.
Uninstaller. Gør det lettere at slette filer, istedet for at skulle hele vejen gennem settings.
Sticky note. Enkelt, og overskueligt notesystem. Hvis man lige skal huske nogle ting. Kan også farveindeles.
Gaming Buzz. Spilnyheder.
Hi MSN. Messenger.

Muddii skrev:Angry birds !! det mest populær spil til Iphone og Andriod..
Til det med at surfe på Bodybuilding.dk fra mobilen -> Prøv at downloade andre browser..
nogle skulle virke bedre end den der sidder i Andriod

Søren W skrev:Måske ville en mobil version af siden være at foretrække frem for en decideret app, jeg bruger stort set aldrig min facebook app til android, jeg synes den mobile version af siden i sig selv er meget bedre.

Søren W skrev:Måske ville en mobil version af siden være at foretrække frem for en decideret app, jeg bruger stort set aldrig min facebook app til android, jeg synes den mobile version af siden i sig selv er meget bedre.

alwin skrev:Søren W skrev:Måske ville en mobil version af siden være at foretrække frem for en decideret app, jeg bruger stort set aldrig min facebook app til android, jeg synes den mobile version af siden i sig selv er meget bedre.
Jeg tror at de fleste iPhone dudes bruger facebook app, fremfor hjemmeside. Hjemmesiden på en iphone stinker virkelig, IMO.

Casper.S skrev:I kunne også prøve at sætte nogle ord på hvad der er galt med henholdsvis app vs internetversionen?

Casper.S skrev:alwin skrev:Søren W skrev:Måske ville en mobil version af siden være at foretrække frem for en decideret app, jeg bruger stort set aldrig min facebook app til android, jeg synes den mobile version af siden i sig selv er meget bedre.
Jeg tror at de fleste iPhone dudes bruger facebook app, fremfor hjemmeside. Hjemmesiden på en iphone stinker virkelig, IMO.
I kunne også prøve at sætte nogle ord på hvad der er galt med henholdsvis app vs internetversionen?

alwin skrev:Ligenu er jeg meget irreteret over at jeg ikke kan se hvad jeg skriver, når jeg skriver længere indlæg på bb.dk fra min iPhone.

Casper.S skrev:alwin skrev:Ligenu er jeg meget irreteret over at jeg ikke kan se hvad jeg skriver, når jeg skriver længere indlæg på bb.dk fra min iPhone.
Samme her, hvorfor jeg generelt holder indlæggene korte fra telefonen. Ikke desto mindre, så ja, noget i stil med facebook app'en kunne være fedt, jeg tror bare det er svært at skabe noget der fungere ordentligt.

JB skrev:Casper.S skrev:alwin skrev:Ligenu er jeg meget irreteret over at jeg ikke kan se hvad jeg skriver, når jeg skriver længere indlæg på bb.dk fra min iPhone.
Samme her, hvorfor jeg generelt holder indlæggene korte fra telefonen. Ikke desto mindre, så ja, noget i stil med facebook app'en kunne være fedt, jeg tror bare det er svært at skabe noget der fungere ordentligt.
Har du set Tapatalk?

Casper.S skrev:Så godt at du linkede, men nej

JB skrev:http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=8&t=41185Casper.S skrev:I kunne også prøve at sætte nogle ord på hvad der er galt med henholdsvis app vs internetversionen?
Man skal zoom'e ind/ud hele tiden. Jeg bliver personligt træt i armene af det i længden.

Søren W skrev:JB skrev:http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=8&t=41185Casper.S skrev:I kunne også prøve at sætte nogle ord på hvad der er galt med henholdsvis app vs internetversionen?
Man skal zoom'e ind/ud hele tiden. Jeg bliver personligt træt i armene af det i længden.
Så er I på et andet mobilt site end det man kommer på med android, her er siden perfekt tilpasset skærmens størrelse og jeg kan godt se kommentarer osv., det eneste der ikke er med er chatten.

JB skrev:Søren W skrev:JB skrev:http://bodybuilding.dk/viewtopic.php?f=8&t=41185Casper.S skrev:I kunne også prøve at sætte nogle ord på hvad der er galt med henholdsvis app vs internetversionen?
Så er I på et andet mobilt site end det man kommer på med android, her er siden perfekt tilpasset skærmens størrelse og jeg kan godt se kommentarer osv., det eneste der ikke er med er chatten.
Er det fra iPhone? Min HTC Desire går ind på siden og den ligner 100% hvis jeg går ind fra en computer/explorer

alfross skrev:Man kan også vælge mobilsiden eller standardsiden i bunden af Facebooks startside. Men jeg tror i taler forbi hinanden, jeg tror det er bb.dk, der er irriterende at zoome ind og ud på. Det synes jeg i hvert fald selv, når jeg en sjælden gang bruger telefonen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster