Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

magnusqular skrev:jeg har desværre ikke kamera ved hånden i skrivende stund. men jeg kan oplyse om følgende stats:
højre lår: 57 cm
venstre lår: 55,5 cm
så meget normalt i forhold til min vægt på ca. 83 kg går jeg ud fra..
troede ellers at hypertrofien blev sat lidt i bero, når man kører 1-5 reps?

magnusqular skrev:jeg har desværre ikke kamera ved hånden i skrivende stund. men jeg kan oplyse om følgende stats:

Moqensen skrev:Hvorfor er det at hver gang nogen har et andet mål med deres krop skal de flames? Jeg begriber det ikke. Hvis han ikke gider at have større lår, så fred være med det. Skriv noget konstruktivt i stedet.

TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Hvorfor er det at hver gang nogen har et andet mål med deres krop skal de flames? Jeg begriber det ikke. Hvis han ikke gider at have større lår, så fred være med det. Skriv noget konstruktivt i stedet.
Jeg flamer i allerhøjeste grad ikke. Topicstarter bør nærmere være bange for, at få for store biceps
Jeg begriber heller ikke, hvordan mange newbies bliver forskrækkede over den pludselige vækst som forekommer, og bliver grebet af angst for at vågne op en morgen og have overskredet idealstørrelsen.

Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Hvorfor er det at hver gang nogen har et andet mål med deres krop skal de flames? Jeg begriber det ikke. Hvis han ikke gider at have større lår, så fred være med det. Skriv noget konstruktivt i stedet.
Jeg flamer i allerhøjeste grad ikke. Topicstarter bør nærmere være bange for, at få for store biceps
Jeg begriber heller ikke, hvordan mange newbies bliver forskrækkede over den pludselige vækst som forekommer, og bliver grebet af angst for at vågne op en morgen og have overskredet idealstørrelsen.
Det er jo irrelevant. Hvis man ikke synes det er pænt, skal man selvfølgeligt ikke underlægge sig den norm der er inden for bodybuilding verden.

TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Hvorfor er det at hver gang nogen har et andet mål med deres krop skal de flames? Jeg begriber det ikke. Hvis han ikke gider at have større lår, så fred være med det. Skriv noget konstruktivt i stedet.
Det er jo irrelevant. Hvis man ikke synes det er pænt, skal man selvfølgeligt ikke underlægge sig den norm der er inden for bodybuilding verden.
Nej. Men en monster overkrop og små ben er heller ikke kønt. Tro mig, folk lægger mærke til sådan noget.

TheFatboy skrev:Hvis der er noget som er "grimt", så er det tændstiksben. Du skal virkelig træne hårdt og meget, før dine lår bliver for store

Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Hvorfor er det at hver gang nogen har et andet mål med deres krop skal de flames? Jeg begriber det ikke. Hvis han ikke gider at have større lår, så fred være med det. Skriv noget konstruktivt i stedet.
Nej. Men en monster overkrop og små ben er heller ikke kønt. Tro mig, folk lægger mærke til sådan noget.
Tror du misforstår noget. Jeg synes også at benene er pænest når de følger med væksten på overkroppen.
Men alt det der med at folk konstant skal flames for andre mål og idealer inden for træningsverden er simpelthen nedtur at se på.

Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:Hvorfor er det at hver gang nogen har et andet mål med deres krop skal de flames? Jeg begriber det ikke. Hvis han ikke gider at have større lår, så fred være med det. Skriv noget konstruktivt i stedet.
Tror du misforstår noget. Jeg synes også at benene er pænest når de følger med væksten på overkroppen.
Men alt det der med at folk konstant skal flames for andre mål og idealer inden for træningsverden er simpelthen nedtur at se på.

mikkel_baech skrev:lige et off topic spørgsmål.;
hvis folk spørger om i styrketræner, svarer i så "nej jeg går til bodybuilding"?
jeg gør ikke.

hvis folk spørger om i styrketræner, svarer i så "nej jeg går til bodybuilding"?
jeg gør ikke.

jeg gør ikke.

qzpR skrev:Jeg har total samme holdning som dig Mikkel. Man skal op i ekstremerne med diverse medikamenter for at man kan kalde det bodybuilding.
Bodybuilding er en gymnastikform, hvor man via vægttræning efterstræber en harmonisk udvikling af den menneskelige muskulatur, oprindeligt inspireret af græsk skulpturkunst.

Tror ikke du har noget at være bange for, makker.. Mine lår er ca. lige så store som dine (56 begge to), men jeg vejer lige omkring 15 kilo mindre.. Jeg er i øvrigt ret stolt af specielt mine quads, så du skal også nok blive glad for dine, selvom jeg vil give dig fuldstændig ret i, at lårene hos de store bodybuildere ikke er særligt pæne. Men jeg kan trøste dig med, at det vel vil kræve 15 års hård træning endnu, for at komme derop, hehe.magnusqular skrev:jeg har desværre ikke kamera ved hånden i skrivende stund. men jeg kan oplyse om følgende stats:

krang skrev:Det er vel bare jeres opfattelse - wiki sigerBodybuilding er en gymnastikform, hvor man via vægttræning efterstræber en harmonisk udvikling af den menneskelige muskulatur, oprindeligt inspireret af græsk skulpturkunst.

Moqensen skrev:Mikkel:krang skrev:Det er vel bare jeres opfattelse - wiki sigerBodybuilding er en gymnastikform, hvor man via vægttræning efterstræber en harmonisk udvikling af den menneskelige muskulatur, oprindeligt inspireret af græsk skulpturkunst.
Rustet med wiki, vil jeg også sige at når folk spørger hvad jeg laver for at få den krop jeg har, så svarer jeg bodybuilding
Styrketræning kunne ikke være mere misledende.
Incog: Synes bare det er en skam at hver gang nogen skriver de ikke vil træne en bestemt kropsdel, så er der altid en masse der skal skrive det kommer til at se idiotisk ud. I stedet for at prøve på at svare på topic.

Bnaz skrev:Moqensen skrev:Mikkel:krang skrev:Det er vel bare jeres opfattelse - wiki sigerBodybuilding er en gymnastikform, hvor man via vægttræning efterstræber en harmonisk udvikling af den menneskelige muskulatur, oprindeligt inspireret af græsk skulpturkunst.
Rustet med wiki, vil jeg også sige at når folk spørger hvad jeg laver for at få den krop jeg har, så svarer jeg bodybuilding
Incog: Synes bare det er en skam at hver gang nogen skriver de ikke vil træne en bestemt kropsdel, så er der altid en masse der skal skrive det kommer til at se idiotisk ud. I stedet for at prøve på at svare på topic.
Faktum er, at langt de fleste mennesker synes det er grimt med stor overkrop og tændstikke ben, så simpelt er det. Træner man derfor for en æstetisk, pæn krop, så bør man træne hele kroppen.

Moqensen skrev:Bnaz skrev:Moqensen skrev:Mikkel:krang skrev:Det er vel bare jeres opfattelse - wiki sigerBodybuilding er en gymnastikform, hvor man via vægttræning efterstræber en harmonisk udvikling af den menneskelige muskulatur, oprindeligt inspireret af græsk skulpturkunst.
Faktum er, at langt de fleste mennesker synes det er grimt med stor overkrop og tændstikke ben, så simpelt er det. Træner man derfor for en æstetisk, pæn krop, så bør man træne hele kroppen.
Faktum er at der er folk, inklusiv undertegnede, der er pisse ligeglad med hvad "de fleste mennesker" mener.

Bnaz skrev:Moqensen skrev:Bnaz skrev:Moqensen skrev:Mikkel:krang skrev:Det er vel bare jeres opfattelse - wiki sigerBodybuilding er en gymnastikform, hvor man via vægttræning efterstræber en harmonisk udvikling af den menneskelige muskulatur, oprindeligt inspireret af græsk skulpturkunst.
Faktum er at der er folk, inklusiv undertegnede, der er pisse ligeglad med hvad "de fleste mennesker" mener.
Når folk cutter op for at ligge på standen om sommeren og score damer er de da lige netop ikke ligeglade. Jeg tror bestemt ikke, at folk er ligeglade med det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster