Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bondi skrev:Ikke mig bekendt. Men Bodylab udvikler løbende deres produkter mht. optimering af smag og opløselighed- Og deres Choko prot er da KLASSE og smager rigtig rigtig godt
puha... smager lidt af kaffe eller sådan noget 
Zeazer skrev:Nu har jeg lige modtaget min Whey 80 chokolade, som er den jeg plejer at købe. Men smagen er markant anderledes, smager nærmest af karamel. Smager faktisk ikke særlig godt!
Er smagen blevet ændret?
Måske andre der har samme oplevelse?

Backbone skrev:Til gengæld er Banan versionen rigtig god. Har lige købt en bøtte, men skal nok have noget mere snart.
Var så dum at byde min højgravide kone og min datter på 2,5 på en proteinsjus.
Nu vil de have det hele tiden.

S.K skrev:Backbone skrev:Til gengæld er Banan versionen rigtig god. Har lige købt en bøtte, men skal nok have noget mere snart.
Var så dum at byde min højgravide kone og min datter på 2,5 på en proteinsjus.
Nu vil de have det hele tiden.
Good one![]()
Synes det er sjældent at folk som ikke træner ret meget, synes at sådanne pulver tilskud smager godt. Har personligt ikke fundet nogen som synes om choko. Synes selv det smager udmærket, men kan da godt blive ret træt af det i længden osv.
Men du laver den vel også ekstra lækker til dem ?

RasmusThorup skrev:Smagen er ikke blevet ændret, men vi har haft et parti råvarer som havde en lidt anden bismag end ellers. Det er desværre noget som kan forekomme i ny og næ da valleprotein er et naturligt produkt - dvs. det vil også forekomme i andre mærker. Dog sker det sjældent og vi vil i fremtiden så vidt muligt sikre at et sådan parti udelukkende bliver solgt som 'neutral' proteinpulver.

kuglen skrev:
ellers skal i sælge dem på tilbud, eller evt. brtuge disse "fejl" produkter som gave til månedens log og skribent..

RasmusThorup skrev:Vi får poster på 8 tons hjem af gangen. Så der er til nogen gaver hvis det hele skal bruges til det.![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster