Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1419
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1416

Følg bodybuilding.dk på

bøf og blowjob

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej - håber I kan hjælpe mig.

Jeg er nok lidt atypisk på det her site. (er hverken mand, eller har store muskler. Går op i træning og kost, jovist - men har en grund til at skrive her alligevel)

Den fyr jeg dater (ikke er kærester med) er igang med en periode BULK (og nu havde jeg næsten lige vænnet mig til hans kostmønster på diæt. suk). Han træner ret seriøst og får gode resultater.

Anyway. mit spørgsmål. I morgen, fredag d 14/3, er international Bøf og Blowjob dag. (bj delen kan jeg godt finde ud af) - - og jeg vil gerne forkæle med bøf og og god mad.
Jeg er klar over at der skal en del kød til < så jeg må ud og købe en ordentlig omgang steaks.
--- men hvad faaaaaeeeeeen serverer jeg til?? :o
Han forsøger at undgå stivelse, -kartofler, ris, pasta - og i stedet spise grøntsager.

Forslag??

basically. Hvad ville I have serveret til? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Wow. put a ring on it :roll:

anyways. hvorfor undgår han stivelser i bulk?. (jeg ikke så meget inde i det så det er et reelt spørgsmål). Desuden ville jeg mene han er en lille smule fanatisk hvis han ikke kan tåle noget ordenligt mad som ikke lige følger hans plan denne ene gang. Eller også er det bare mig som ikke går SÅ meget op i det heh.?
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

hrm. Ekstra spørgsmål. - - - hvad for noget steak er bedst?
osso buco? New york steak/ us rib eye? Højrebs bøffer? pebersteak? - - hvad? :D

Hurra endnu en opreklameret lorte dag

topic: søde kartofler, skær dem ud som pomfritter.. 25 min i ovnen på 200 grader
Lev, kæmp og opnå kun det som du vil for dig SELV inderst inde! Lad dig ikke ændre af selv-paranoia eller folks meninger -- Du er elsket for den du er.

Brugeravatar

Reputation point: 62

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 233123.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 313133.00

Jeg ved at nede i vores lokale Rema100 er der ribeye steak til 49,- i disse dage. Vores fredagsmenu derhjemme kommer til at bestå af ribeyes med en god salat til.....og så selvfølgelig en dessert til mig. :eeek:

MadzP92 skrev:Wow. put a ring on it :roll:

anyways. hvorfor undgår han stivelser i bulk?. (jeg ikke så meget inde i det så det er et reelt spørgsmål). Desuden ville jeg mene han er en lille smule fanatisk hvis han ikke kan tåle noget ordenligt mad som ikke lige følger hans plan denne ene gang. Eller også er det bare mig som ikke går SÅ meget op i det heh.?

Carb-cycling eller minimering kan have sine grunde, selv under bulk. Forudsat han har trænet inden, skulle man dog mene at lidt carbs ikke ville gøre ham det store på det tidspunkt, rent timingmæssigt.
Sidst rettet af ThomasNielsen 13. mar 2014, 12:10, rettet i alt 1 gang.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

MadzP92 skrev:Wow. put a ring on it :roll:

haha.. Jamen jeg ved det ikke. jeg har ikke meget forstand på det. Han drikker weightgainer shakes < der er vist extra carbs blandet i hans protein. - eller noget.

Jeg har jo ingen forstand på det. - derfor jeg spørger herinde. :)

Skal jeg bare tillade ham at 'synde' - lave nogle gode ovnkartofler til, læææækker god SOVS - og så ellers salat?

Jeg vil jo helst ikke ødelægge kostplanen :)

tror næppe hans resultater vil blive ødelagt af 1 måltid. Men igen, nu kender jeg ham overhovedet ikke og der er vel nogle som går meget op i det.

Dog vil jeg sige at hvis han drikker weightgainer så går han ikke mere op i det end at han sagtens kan tillade sig at spise sovs og stivelse en dag. :P
Brugeravatar

Styrkeliste

Okay - Jeg ved at han kommer til at træne inden om fredagen (i morgen altså) -- så lidt carbs går nok.

-- sweet potatoes er en god idé. -- og så noget kaninfoder (grønt) ved siden af.

Og tak for tippet om billig ribeye. Jeg skal nok finde noget godt kød (problemet bliver at få købt nok, tror jeg)

Ha. Hvis han mener det er for meget må han jo bare forbrænde det igen ;)

Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

MadzP92 skrev:Dog vil jeg sige at hvis han drikker weightgainer så går han ikke mere op i det end at han sagtens kan tillade sig at spise sovs og stivelse en dag. :P
Det kommer umiddelbart an på hvornår han indtager dem. :-) Lige efter træning hvor hans insulinsensitivitet er høj kan der eksempelvis være god grund til at få en røvfuld simple kulhydrater.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis den anden del af dagen er god nok kan du servere præcis hvad der passer dig.

PS: bøffer købes hos slagteren.
Jobs skrev:Du har verdens stærkeste muskler under verdens klogeste hoved.

Jeg har en blog nu!
Brugeravatar

Reputation point: 635

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 17.00
- Squat: 54.00
- Dødløft: 23.00

ThomasNielsen skrev:
MadzP92 skrev:Dog vil jeg sige at hvis han drikker weightgainer så går han ikke mere op i det end at han sagtens kan tillade sig at spise sovs og stivelse en dag. :P
Det kommer umiddelbart an på hvornår han indtager dem. :-) Lige efter træning hvor hans insulinsensitivitet er høj kan der eksempelvis være god grund til at få en røvfuld simple kulhydrater.

Den har jeg også altid hørt. Men der er vidst* kommet en del studier som viser det ikke gør nogen som helst forskel, derfor jeg forbliver lidt passiv overfor dette :)
Sidst rettet af MadzP92 13. mar 2014, 12:37, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Flammen -> Blowjob = Succes
Lets get another Shcrimp on the Barbey!! ^^

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 116.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 161.00

Hammerome skrev:Flammen -> Blowjob = Succes

Nu er Flammen jo ikke ligefrem stedet, hvis man bare ønsker én stor suveræn bøf.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Hammerome skrev:Flammen -> Blowjob = Succes

Jeg havde ham med på flammen forrige weekend. - Denne gang må jeg hellere selv kokkerere. (ender nok ud i det samme prismæssigt).

Får fundet en ordentlig omgang kød (tænker at købe lidt mere end dobbelt så meget som jeg ellers ville). -Altså svært at finde hoved og hale i hvad man (han!) derudover må spise eller ikke spise.

BoB-female skrev:Får fundet en ordentlig omgang kød (tænker at købe lidt mere end dobbelt så meget som jeg ellers ville). -Altså svært at finde hoved og hale i hvad man (han!) derudover må spise eller ikke spise.

Legend skrev:Hvis den anden del af dagen er god nok kan du servere præcis hvad der passer dig.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Styrkeliste

Denne dag fejres kun af proletariatet og folk fra Randers.

Reputation point: 65

chucksteak skrev:Denne dag fejres kun af proletariatet og folk fra Randers.

De to ting er vist det samme.
Brugeravatar

Reputation point: 388

Både og. Det er muligt at være en del af proletariatet, men ikke at være fra Randers. Dog kan man ikke undgå at komme fra Randers og ikke være en del af proletariatet.

Men frisk pige!

chucksteak skrev:Denne dag fejres kun af proletariatet og folk fra Randers.

Proletariat? Tjah - Og ikke fra Randers.
Han skal forkæles - også som belønning for træningen. -- og helst uden at gå ud over kostplanen :)
Så kan jeg bruge 'BoB' dagen som en sjov undskyldning.. :)

BoB dagen? Haha.
Giv manden et par shox og han er glad

BoB-female skrev:hrm. Ekstra spørgsmål. - - - hvad for noget steak er bedst?
osso buco? New york steak/ us rib eye? Højrebs bøffer? pebersteak? - - hvad? :D

Osso buco? Du har forhåbentligt styr på blowjob-delen, for der nægter jeg at skole dig andet end hands-on, men bøf-delen der ser ud til at være lidt vej endnu.

Hold dig fra tykstegsfilet(og medaljoner) tyndstegsfilet(og t-bone) og lignende. Umiddelbart er mørbradsudskæringer som chateubriand og tournedos ikke noget godt valg heller, men det er mere en smagssag. Det kræver under alle omstændigheder nogen kulinariske evner at mestre.

Marmoreret oksefilet, hvoraf udskæringen til rib-eye foretages, er klart det mest velegnede kød til bøffer. Calotte er en lidt fræk løsning af samme udskæring, og selvom den udseendemæssigt adskiller fra hvad man normalt forbinder med en bøf, er det ekstremt velsmagende. Om end det kræver lidt finesse at stege ordentligt. Strip steak er tilsvarende udemærket, og udskæringen adskiller sig ikke væsentligt, men personligt bryder jeg mig mere om ovenstående. Her har modningen af filetten også mere at sige.

Husk at garniture er mindre vigtigt, og bør være af mindre omfang, end lige umiddelbart. Et udvalg af ovnstegte kartofler og en hurtig salate caprese eller salade chévre chaud er mere end tilstrækkeligt. Fokuser hellere på stegningen af kødet, og hvis du insisterer på mere end medium-rare, så køb bare en tykstegsfilet og kryds fingre får du blæser hans hukommelse ad helvede til.
Brugeravatar

Reputation point: 245

Osso buco? Du har forhåbentligt styr på blowjob-delen, for der nægter jeg at skole dig andet end hands-on, men bøf-delen der ser ud til at være lidt vej endnu.

Jo tak - den del har jeg styr på. - Og jeg spørger mht det andet for at gøre det så godt som muligt.

Hold dig fra tykstegsfilet(og medaljoner) tyndstegsfilet(og t-bone) og lignende. Umiddelbart er mørbradsudskæringer som chateubriand og tournedos ikke noget godt valg heller, men det er mere en smagssag. Det kræver under alle omstændigheder nogen kulinariske evner at mestre.

Mit problem er også at få købt tilpas meget kød. - Må finde et tilbud ved en slagter.
-Tak for rådene med hensyn til kød - will keep in mind.

Husk at garniture er mindre vigtigt, og bør være af mindre omfang, end lige umiddelbart. Et udvalg af ovnstegte kartofler og en hurtig salate caprese eller salade chévre chaud er mere end tilstrækkeligt. Fokuser hellere på stegningen af kødet, og hvis du insisterer på mere end medium-rare, så køb bare en tykstegsfilet og kryds fingre får du blæser hans hukommelse ad helvede til.

Her bliver det så mere besværligt. Manden er kræsen (meget). Ingen ost < så de foreslåede salater holder ikke.
Jeg ved godt hvordan jeg skal tilberede kødet - problemet er at han foretrækker det gennemstegt (er uenig, kød skal som minimum være rosa). Men skal nok finde en løsning.

Bøf (personligt er jeg stor fan af entrecote) stegt (ordenligt) i hvidløgs/kryddersmør, med en tilhørende gang rodfrugter i ovnen, så ville jeg være solgt! Især hvis rodfrugterne lige fik en (lille) smule honning over og drysset med sesamfrø. Bum! lækkert måltid og det er samtidig uhyre simpelt.
Eat big, Lift big & Get big ;)

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 110.00

BoB-female skrev:Her bliver det så mere besværligt. Manden er kræsen (meget). Ingen ost < så de foreslåede salater holder ikke.
Jeg ved godt hvordan jeg skal tilberede kødet - problemet er at han foretrækker det gennemstegt (er uenig, kød skal som minimum være rosa). Men skal nok finde en løsning.

Så går du bare i Netto og handler ind til hakkedrenge. Færdig. Slut. Manden er jo tydeligvis ikke værd at spilde flere penge på.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Træner her: The Gym

Hahahahha :D :dance: :lol:

Bøf og Blowjob - Mændenes Valentinsdag 14. Marts

1. Bøffer under 400 gram denne dag vil medføre et håneligt fnys og risiko for latterkramper. Konsekvensen af at servere en bøf på under 400 gram bør være at dagen gentages umidlbart dagen efter.

2. Spørgsmål og samtale under indtagelse af Bøf eller nydelse af blowjob vil medføre et "Hold kæft kvinde". Denne dag er mandens og han kan på intet tidspunkt senere hen holdes til regnskab for udtalelser eller handlinger på denne dag. Hverken i et senere skænderi eller som grundlag for at han skal gøre noget godt igen.

3. Der skal serveres sovs til bøffen.

4. Når der senere hen er noget manden vil se i tv må der her til kun serveres mad og drikke med en stavelse. Eks: Chips, øl, (mere) bøf.

5. Oprydningen efter denne dag tilfalder under ingen omstændigheder manden. Kvinden kan på ingen måde påtvinge manden fysisk udfoldelse som han ikke selv har lyst til. Af samme årsag er kvinden påtvunget til at hente nye kolde øl, nye chips og lign. hvis manden ønsker det.

6. Gaver der gives denne dag må også kun indholde en stavelse. Eks. Chips, øl og (Mere) Bøf.

7. For at imødekomme kvindernes krav om ligestilling skal der inden Blowjobbet påbegyndes være klare linier om hun sluger, bare tager imod eller om hun vil have det et helt 3 sted.

8. Skulle manden ved et uheld komme til og lave en smutter med hensyn til Blowjobbet kan det på ingen måde bruges som argument i et senere skænderi eller udløse et møgfald senere på aftenen.

10. Manden har denne dag ret tii og tolke regler opsat af kvinden som han vil. Skulle han tolke dem kreativt i en sådan grad at kvinden føler sig trådt på. Så er det denne dag tilladt og kan på intet senere tidspunkt bruges som argument i et skænderi.
The best activities for your health are pumping and humping.
"Arnold Schwarzenegger"

Geografisk sted: Danmark/Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 120.00

BoB-female skrev:problemet er at han foretrækker det gennemstegt

Holy shit.. ](*,)

Personligt er jeg fan af oksemørbrad skåret ud til bøffer.
Den skal brunes af på MAX varme også bare stå og hygge sig i varme (ovn/indirekte grill) indtil den har en kernetemperatur på ~54 grader
Godt kød/gode bøffer købes ved en slagter.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Din mand er aaaalt for besværlig med mad. lad ham lave sin egen mad hvis man er så mega kræsen. hvor gammel er han, 10 år?

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Dødløft: 190.00

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online