Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Larsjensen skrev:
men er rigtig træt nu og er på vej i seng bla bla, men det var altså rigtig hyggeligt. skriver i morgen
Hvad fuck er det for et svar haha

DonLauge skrev:Larsjensen skrev:
men er rigtig træt nu og er på vej i seng bla bla, men det var altså rigtig hyggeligt. skriver i morgen
Nøj jeg hader at få sådan nogle svar. Bitch please..
Tror lidt, du er ude i en nitte. Beklager holmes.

katouler skrev:"Skal du munkes i skideren? pls respond."

Glem hende.... videre! Larsjensen skrev:Jeg skriver fx til hende efter.
Tak for i dag bla bla bla, synes det var sjovt bla bla det virkede som om du havde svært, at svare på om du ville ses igen bla bla eller om du synes vi mere er venner bla bla jeg er blevet en smule glad for dig bla bla
Så svarer hun
Selv tak søde bla bla jeg morede mig, men er rigtig træt nu og er på vej i seng bla bla, men det var altså rigtig hyggeligt. skriver i morgen

emmaw skrev:Larsjensen skrev:Jeg skriver fx til hende efter.
Tak for i dag bla bla bla, synes det var sjovt bla bla det virkede som om du havde svært, at svare på om du ville ses igen bla bla eller om du synes vi mere er venner bla bla jeg er blevet en smule glad for dig bla bla
Så svarer hun
Selv tak søde bla bla jeg morede mig, men er rigtig træt nu og er på vej i seng bla bla, men det var altså rigtig hyggeligt. skriver i morgen
Eftersom I kun har ses 1 gang i ædru tilstand, så skal du nok passe lidt på med ikke at være for påtrængende med hensyn til at spørge hende om jeres eventuelle forhold vil kunne fungere. Vi piger kan godt have en lille tendens til at blive lidt "skræmt" når vi kun har væres sammen med en person så lidt, og alle de spørgsmål begynder at komme..
Det kan selvfølgelig også bare være at hun er lidt genert, og måske ikke rigtig ved hvad hun skal sige og svare - men det tror jeg desværre ikke at du skal satse på, beklager..
Men jeg krydser fingre for dig og håber i finder en løsning - held og lykke!

Larsjensen skrev:emmaw skrev:Larsjensen skrev:Jeg skriver fx til hende efter.
Så svarer hun
Eftersom I kun har ses 1 gang i ædru tilstand, så skal du nok passe lidt på med ikke at være for påtrængende med hensyn til at spørge hende om jeres eventuelle forhold vil kunne fungere. Vi piger kan godt have en lille tendens til at blive lidt "skræmt" når vi kun har væres sammen med en person så lidt, og alle de spørgsmål begynder at komme..
Det kan selvfølgelig også bare være at hun er lidt genert, og måske ikke rigtig ved hvad hun skal sige og svare - men det tror jeg desværre ikke at du skal satse på, beklager..
Men jeg krydser fingre for dig og håber i finder en løsning - held og lykke!
Ja det ved jeg godt, men det er svært at holde tilbage synes jeg. Jeg spurgte også ind til om hun synes det var en flirt vi havde eller på det venskablige plan, og fik ikke rigtig noget svar. Altså vi har jo skrevet og snappet rigtig meget, så vi kender jo hinanden mere end I nok tror. Det er fordi hun siger hverken eller, at det forvirrer mig en del.

osv.
Thelittleone skrev:Spil kostbar. Lad hende hænge lidt uden at du skriver tilbage asap. Lad hende starte samtalen engang imellem. Du skal nærmest svinge som konjunktursvingninger, hvor du er MEGA interreseret og så dale ned til et niveau, hvor du nærmest ikke har tid til at skrive, hvorefter det går op igen. Så holdes hende interesse for dig oppe.
Jeg har været good guy siden 7.klasse, hvor man er romantisk, skriver meget, har hende som første prioritet, stopper med af game for at skrive med hende, Er der for hende 24/7, hvis hun har brug for hjælp osv. Hvilket konstant har gjort at jeg er blevet friendzoned. Jeg fik en kæreste - men hun så mig som en ven efter kort tid.
Det gør jeg ikke mere og for første gang i seks år er der en som er opslugt af mig. Skriver konstant, snapchatter meget og ander ting når vi er sammenosv.
Det er pisse latterligt at det er sådan - men pigerne tror de vil have en prins på den hvide hest - men de vil have en douchebags som også kan være sød. En sød loyal douchebag.
Hvertfald i aldersgruppen 16-22 ud fra mine erfaringer.

Larsjensen skrev:Thelittleone skrev:Spil kostbar. Lad hende hænge lidt uden at du skriver tilbage asap. Lad hende starte samtalen engang imellem. Du skal nærmest svinge som konjunktursvingninger, hvor du er MEGA interreseret og så dale ned til et niveau, hvor du nærmest ikke har tid til at skrive, hvorefter det går op igen. Så holdes hende interesse for dig oppe.
Jeg har været good guy siden 7.klasse, hvor man er romantisk, skriver meget, har hende som første prioritet, stopper med af game for at skrive med hende, Er der for hende 24/7, hvis hun har brug for hjælp osv. Hvilket konstant har gjort at jeg er blevet friendzoned. Jeg fik en kæreste - men hun så mig som en ven efter kort tid.
Det gør jeg ikke mere og for første gang i seks år er der en som er opslugt af mig. Skriver konstant, snapchatter meget og ander ting når vi er sammenosv.
Det er pisse latterligt at det er sådan - men pigerne tror de vil have en prins på den hvide hest - men de vil have en douchebags som også kan være sød. En sød loyal douchebag.
haha. Hvor er det rigtigt. Tror faktisk jeg prøver det. Det kan jo næsten kun gå opad.
Men i går følte jeg, at jeg var nødt til at sige de der ting, for ellers ville det bare ende ud i venskab. Men nu ved hun jo hvordan jeg har det, også kan jeg lægge hende lidt på køl

Thelittleone skrev:Larsjensen skrev:Thelittleone skrev:Spil kostbar. Lad hende hænge lidt uden at du skriver tilbage asap. Lad hende starte samtalen engang imellem. Du skal nærmest svinge som konjunktursvingninger, hvor du er MEGA interreseret og så dale ned til et niveau, hvor du nærmest ikke har tid til at skrive, hvorefter det går op igen. Så holdes hende interesse for dig oppe.
haha. Hvor er det rigtigt. Tror faktisk jeg prøver det. Det kan jo næsten kun gå opad.
Men i går følte jeg, at jeg var nødt til at sige de der ting, for ellers ville det bare ende ud i venskab. Men nu ved hun jo hvordan jeg har det, også kan jeg lægge hende lidt på køl
Ud fra din beskrivelse virker hun ikke hooked på dig - desværre. Bare hav' det her i baghovedet til næste gang![]()
Se nogle videoer med Real social dynamics. Det har virkelig ændret mit game.
http://youtu.be/SaftxHzsHL8

Nieb skrev:Har ikke lige læst alle kommentarer..
Giv hende modspil i stedet for at forvent at få det hele serveret..
Hvis ikke hun kan tåle lidt modspil, så vil hun dig ikke nok og er derfor ikke værd at samle på..

Larsjensen skrev:Hej.
Jeg mødte for halvanden måned siden en pige i byen. Vi har skrevet sammen faktisk hver dag siden, også i går sås vi. Det var første gang vi sås, hvor vi ikke var fulde og når man tænker på det, synes jeg vi snakkede rigtig godt og svingede også fint. Er blevet ret vild med hende, men synes ikke det virker gengældt. Vi bor 1t og 15 min fra hinanden, og da jeg spurgte hende om hvordan hun følte det mellem os, svarede hun altså vi bor jo langt væk fra hinanden (undskyldning...), men vil da gerne ses igen og se hvad der sker. Men det virkede bare ikke sådan på hende. Skal jeg bare glemme hende, selvom det faktisk er en smule svært eller?
Men det gik også ad helvedes til, og jeg havde ikke nosser nok til at sige fra, så det endte rigtig grimt, hvor hun blev meget såret og jeg følte mig som en idiot, hvilket jeg også var i det tilfælde. 

TBVP skrev:Larsjensen skrev:Hej.
Jeg mødte for halvanden måned siden en pige i byen. Vi har skrevet sammen faktisk hver dag siden, også i går sås vi. Det var første gang vi sås, hvor vi ikke var fulde og når man tænker på det, synes jeg vi snakkede rigtig godt og svingede også fint. Er blevet ret vild med hende, men synes ikke det virker gengældt. Vi bor 1t og 15 min fra hinanden, og da jeg spurgte hende om hvordan hun følte det mellem os, svarede hun altså vi bor jo langt væk fra hinanden (undskyldning...), men vil da gerne ses igen og se hvad der sker. Men det virkede bare ikke sådan på hende. Skal jeg bare glemme hende, selvom det faktisk er en smule svært eller?
Det lyder som noget, jeg også har oplevet, hvor jeg var, i dit tilfælde, pigen... det lød mærkeligt..Men det gik også ad helvedes til, og jeg havde ikke nosser nok til at sige fra, så det endte rigtig grimt, hvor hun blev meget såret og jeg følte mig som en idiot, hvilket jeg også var i det tilfælde.
Mange mange år siden! Jeg er et bedre menneske nu

chipsogcola skrev:Post:
et billede af dig
et billede af hende
din indkomst
din forventede livsindkomst
hendes indkomst
hendes forventede livsindkomst
Beskriv din sociale status
Beskriv hendes sociale status

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster