Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bjørnson skrev:Super, det vil jeg klart gøre så.
deres boksetræning er fin nok?

ominator skrev:Bjørnson skrev:Super, det vil jeg klart gøre så.
Aner det ikke, har aldrig prøvet deres træning. Men alt er vel bedre end ingenting.

Garik skrev:Der er ikke meget boksning over FW's boksetimer. Du slår lidt til en boksebold og løber rundt - that's it.

Garik skrev:Der er ikke meget boksning over FW's boksetimer. Du slår lidt til en boksebold og løber rundt - that's it.

Bjørnson skrev:ominator skrev:Bjørnson skrev:Super, det vil jeg klart gøre så.
Aner det ikke, har aldrig prøvet deres træning. Men alt er vel bedre end ingenting.
Ja det er korrekt..
Moby Dick skrev:Bjørnson skrev:ominator skrev:Bjørnson skrev:Super, det vil jeg klart gøre så.
Ja det er korrekt..
Ingen saltsyre i svælget er bedre end alverdens saltsyre i svælget.
Fitnessboksning har forsvidende lidt med rigtig boksning at gøre. I bedste fald får du noget kondi ud af det, i værste fald lærer du nogle komplet forkerte teknikker.
Når alt det så er sagt, så er det en absolut tåbelig idé med sådan en boksekamp mellem glade amatører. I aner ikke, hvad I laver, og det kan hurtigt ende galt. Begynd dog begge til (rigtig) boksning og tag en kamp efter 6 måneder under ordentlige forhold. Eller lav en dyst om hvem der kan knalde flest damer og tylle mest whiskey, dét er der mening i!

Moby Dick skrev:Bjørnson skrev:ominator skrev:Bjørnson skrev:Super, det vil jeg klart gøre så.
Ja det er korrekt..
Ingen saltsyre i svælget er bedre end alverdens saltsyre i svælget.
Fitnessboksning har forsvidende lidt med rigtig boksning at gøre. I bedste fald får du noget kondi ud af det, i værste fald lærer du nogle komplet forkerte teknikker.
Når alt det så er sagt, så er det en absolut tåbelig idé med sådan en boksekamp mellem glade amatører. I aner ikke, hvad I laver, og det kan hurtigt ende galt. Begynd dog begge til (rigtig) boksning og tag en kamp efter 6 måneder under ordentlige forhold. Eller lav en dyst om hvem der kan knalde flest damer og tylle mest whiskey, dét er der mening i!

Moby Dick skrev:I aner ikke, hvad I laver, og det kan hurtigt ende galt.

Moby Dick skrev:Jeg har bokset i mange år. Nye boksere ved os bokser under kontrollerede rammer, så der har jeg aldrig set noget gå (alvorligt) galt. I dette tilfælde er der imidlertid ingen kontrollerende rammer. Altså: to mennesker i en ring, der ingen boksetræning har, er ikke "ordentlige forhold". Jeg tror såmænd ikke, der sker noget alvorligt (højst en brækket næse), men jeg vil alligevel fraråde det.
Når det så er sagt, så vil I - hvis i virkelig går til den og ingen erfaring har med at få nogle på hovedet i en ring - begge blive ret overraskede over, hvor hårdt det er, og I holder næppe mere end et par min. Få en eller anden ikke helt retarderet person til at agere dommer, i øvrigt. Og en anden til at filme jer. To rookies, der bokser, minder mest af alt om to piger, der prøver at rive den anden i håret.
Har i adgang til ordentlige handsker? Og vil i bokse med/uden hjelm?

b000t skrev:Jeg underviser selv i boksning i FW. Har bokset i mange selv og været dansk mester i mellemvægt på seniorsiden tilbage i 2008. Den træningen der tilbudes i FW, er mere boxercise end reel boksetræning. Det eneste du vil få ud af det, er fornemmelsen af at slå på en sæk. Men igen, det kan måske hjælpe dig.
Angående om tingene kan gå galt vil jeg vise dig en video fra da 2 af mine venner skulle bokse en venskabelig kamp.
http://www.youtube.com/watch?v=cXx-esuZhqU
Det var god griner! Han tog det meget pænt selvom og blodet pissede ud af ham!

b000t skrev:Det er i bokseklubben Vitus i Horsens. Boksede selv der fra fra 2002-2010

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster