Så mit spørgsmål går så vidt ikke ud på at få bekræftet af alle, at jeg skal droppe med at drikke, eller holde igen med at drikke så meget hver gang - som mange helt sikkert ville have sagt, så undlad venligst dette
Proteinpulver er allerede et fast tilskud, ligesom kreatin. Jeg træner 2-split, men dette bliver kun til 2 træninger om ugen, grundet druk, lektier og den slags. Ville et fullbody program være at foretrække? Jeg har ikke voldsomt meget tid til rådighed, så det er måske den eneste mulighed. Ville det være bedst at køre mega tung træning med få sæt, og få reps? Eller..? Jeg vil så vidt muligt prøve at være i konstant kcal overskud.
Håber I kan hjælpe mig, for vil ikke miste min træning. Druk (læs: piger, venner, pjat og ballade) og træning er de to mest vigtige ting i mit liv for tiden, så de skal IKKE skrottes, nogen af dem. TRÆLS DE IKKE FUNGERE SAMMEN!

Ej der er selvfølgelig lidt forskel på folk.
Men lad den ligge, og lad os holde os til emnet, hvis der er andre, som har noget at tilføje?
ligepludselig er det ikke så spændende mere... men så er der jo alle de andre fordele ved en kæreste (gæt selv)