Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

01balle skrev:drik en helvedes masse mælk og yoghurt så tror jeg du kan indtage nok kalorier.

Men mon ikke smerten er forbigående. Yoghurt og mælk er gode idéer til noget du kan indtage uden at skulle tygge. Så kan du supplere med en masse shakes. Ved godt det slet ikke er optimal kost, men det er idéer til hvordan du kan opnå et fornuftigt antal kalorier imens mens denne forhåbentligt forbigående smerte står på. Og selvfølgelig skal du bare blive ved med at træne.

moto skrev:01balle skrev:drik en helvedes masse mælk og yoghurt så tror jeg du kan indtage nok kalorier.
Tænkte netop på det samme, men har læst en anden tråd herinde om konsekvenser ved at indtage for meget væske. Altså at man mister essentielle næringssalte og stoffer.

Wopper skrev:Hvad er det for en bøjle?
Har sgu aldrig hørt om en bøjle, der skulle forhindre folk i at spise.

moto skrev:Wopper skrev:Hvad er det for en bøjle?
Jeg har på nettet fundet ud af at den hedder Herbst, selvom tandlægerne kalder den for Forzus.
Det er samme koncept som på denne, bare en anderledes udgave.
http://www.tandregulering.com/pages/webside.asp?articleGuid=49347
Herbst apparaturet tillader, at der kan spises og tales næsten uhindret. Umiddelbart virker denne bøjletype noget voldsom, men erfaringen siger, at børn, såvel som voksne, faktisk trives ganske normalt, og uden nævneværdige gener, med dette apparatur. Det medfører som oftest lidt ømhed i kæbeled, tænder og muskler i et par dage (op til en lille uge), men herefter er der sjældent problemer. Herbst bøjlen skal typisk benyttes mellem 6 og 12 måneder.

Wopper skrev:moto skrev:Wopper skrev:Hvad er det for en bøjle?
Jeg har på nettet fundet ud af at den hedder Herbst, selvom tandlægerne kalder den for Forzus.
Det er samme koncept som på denne, bare en anderledes udgave.
http://www.tandregulering.com/pages/webside.asp?articleGuid=49347
Ja den ser jo ikke behagelig ud. Fandt lige det her på en side:Herbst apparaturet tillader, at der kan spises og tales næsten uhindret. Umiddelbart virker denne bøjletype noget voldsom, men erfaringen siger, at børn, såvel som voksne, faktisk trives ganske normalt, og uden nævneværdige gener, med dette apparatur. Det medfører som oftest lidt ømhed i kæbeled, tænder og muskler i et par dage (op til en lille uge), men herefter er der sjældent problemer. Herbst bøjlen skal typisk benyttes mellem 6 og 12 måneder.
Og når nu du skal have sådan en bøjle, så vil jeg da helt klart råde dig til ikke at sige nej. Du vil helt sikkert blive glad for det senere. Vær glad for at du kan få den gratis, nogle ældre mennesker betaler gerne rigtig mange tusinder for at få en bøjlebehandling.

klæbre skrev:Herbst det er vel den de kun putter på hvis de der bøjleelestikker ikke virker eller du ikke bruger dem

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster