Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

Bryst opbygning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej derude!

Jeg er ved at være ret tilfreds med min form omkring Pectoralis Major - Jeg kunne dog godt tænke mig at blive mere markeret i den "indvendige" del. Dvs. at jeg mangler lidt den såkaldte streg, som adskiller de to store brystmuskler fra hinanden.

Jeg ved at dette kan skyldes en masse ting, bl.a. gener og for "lidt" muskelmasse..
Jeg er dog i tvivl om at hvis jeg dyrker noget mere cardio, at denne muligvis bliver mere tydelig?!

Er der nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre, eller muligvis en god øvelse som kan fremhæve denne?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Flyttet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog

Hvad er din fedt% ?

For tror det kommer når din fedt% er lav nok :hihi:
Du så sej. Interweb GANGSTA!
Brugeravatar

Træner her: Skanderborg Fitness

Kostplan: Ingen kostplan

Der er ikke nogle øvelser som kan træne den "indvendige" del af brystet, da du ikke kan ligge stresset på yder- eller inderkanten
Du kan dog træne brystøvelser som du gør normalt, og så skulle det gerne komme, eller som du selv siger, så kan det være du skal cutte lidt mere ned for at det bliver mere synligt
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Altså min erfaring er at ja det er som du siger for det første gener for nogle har meget adskilte synlige bryst muskler, og andre har den flotte præcis sammensatte brystmuskulatur efter min mening, men jeg har selv tænkt meget over det der, men min krop er faktisk kommet mig i forkøbet med hensyn til svaret, for det første har min krop sagt at det kommer ved massere træning, for nej som JOK siger så kan man ikke en for for spot muskel øvelse hvor man lægger stresset på det inderste af brystet, men en masse træning, varieret træning, og selfølgelig masserer af mad så du kan tage på, og så vil jeg jo mene at når alt dette er fuldført så kommer du til dit Cut, og der vil jeg mene at du får den markerede brystmuskulatur som du efterspørger jo længere din bf%kommer ned :). Hvis nogle er uenige så vil jeg gerne vide hvad man kan gøre bedre :)

Har hørt at Smal bænk , skulle ramme mere medialt ? myte ?

stefank skrev:Har hørt at Smal bænk , skulle ramme mere medialt ? myte ?

Ja.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Andres skrev:Altså min erfaring er at ja det er som du siger for det første gener for nogle har meget adskilte synlige bryst muskler, og andre har den flotte præcis sammensatte brystmuskulatur efter min mening, men jeg har selv tænkt meget over det der, men min krop er faktisk kommet mig i forkøbet med hensyn til svaret, for det første har min krop sagt at det kommer ved massere træning, for nej som JOK siger så kan man ikke en for for spot muskel øvelse hvor man lægger stresset på det inderste af brystet, men en masse træning, varieret træning, og selfølgelig masserer af mad så du kan tage på, og så vil jeg jo mene at når alt dette er fuldført så kommer du til dit Cut, og der vil jeg mene at du får den markerede brystmuskulatur som du efterspørger jo længere din bf%kommer ned :). Hvis nogle er uenige så vil jeg gerne vide hvad man kan gøre bedre :)

Brug punktum, tak! forstår ikke hvad du skriver!

Nej jeg har ikke hørt om det, men en af de uddannede i dit center kan noge be eller afkrafte det :). Og mine punktumer, har aldrig haft klager før så hvis de ikke passer dig så lad være at læse det

Andres skrev:Nej jeg har ikke hørt om det, men en af de uddannede i dit center kan noge be eller afkrafte det :). Og mit punktum, har aldrig haft klager før så hvis det ikke passer dig så lad være at læse det

fix'd. :wink:

:) god weekend :)

Tommythegun skrev:Hej derude!

Jeg er ved at være ret tilfreds med min form omkring Pectoralis Major - Jeg kunne dog godt tænke mig at blive mere markeret i den "indvendige" del. Dvs. at jeg mangler lidt den såkaldte streg, som adskiller de to store brystmuskler fra hinanden.

Jeg ved at dette kan skyldes en masse ting, bl.a. gener og for "lidt" muskelmasse..
Jeg er dog i tvivl om at hvis jeg dyrker noget mere cardio, at denne muligvis bliver mere tydelig?!

Er der nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre, eller muligvis en god øvelse som kan fremhæve denne?

Hvis du tænker på de billeder hvor du ser prof BB der posere og ser en opdeling af brystmusklen når de spænder så er det rent og skært kommet af hård træning, kost plan og en meget lav fedt procent som de opstiller til konkurrencer med.
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

husk at variere dine øvelser. når du træner efter masse skal du variere nye øvelser i dit program hver 4-6 uge når du er rutineret i din træning. ellers er det bar hård træning, så skal det nok komme
" Light Weight "

Geografisk sted: kbh

Andres skrev:Nej jeg har ikke hørt om det, men en af de uddannede i dit center kan noge be eller afkrafte det :). Og mine punktumer, har aldrig haft klager før så hvis de ikke passer dig så lad være at læse det

Det hjælper meget på læsebarheden af dine indlæg at sætte lidt flere punktummer. Og selvom man måske ikke er den stærkeste til tegnsætning, så ved man godt at man ikke skriver 20 linier med kun 1 punktum.
Og du vil vel gerne have at folk læser dine indlæg for at kunne give dig vejledning, så at opfordre folk til at lade være med at læse dine indlæg, er lidt at skyde sig selv i foden synes du ik? :wink:
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:
Andres skrev:Nej jeg har ikke hørt om det, men en af de uddannede i dit center kan noge be eller afkrafte det :). Og mine punktumer, har aldrig haft klager før så hvis de ikke passer dig så lad være at læse det

Det hjælper meget på læsebarheden af dine indlæg at sætte lidt flere punktummer. Og selvom man måske ikke er den stærkeste til tegnsætning, så ved man godt at man ikke skriver 20 linier med kun 1 punktum.
Og du vil vel gerne have at folk læser dine indlæg for at kunne give dig vejledning, så at opfordre folk til at lade være med at læse dine indlæg, er lidt at skyde sig selv i foden synes du ik? :wink:

Som de siger på Journalisthøjskolen: Hellere et punktum for meget end et for lidt.

Og det gælder i alle henseender, når det kommer til skriftlig formidling :wink:
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Hehe jo gu' er det at skyde sig selv i foden, men fuck hvor jeg hader at blive rettet på :), men jeg vil arbejde på det :). God aften :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster