Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Du kan ikke isolere den inderste del af brystet. Du er nødt til at køre all-round pec øvelser, som bænkpres, skrå bænk osv.. Du kan kun flytte stresset på musklen op og ned, men ikke ind og ud.

Lasse7280 skrev:Bay skrev:Du kan ikke isolere den inderste del af brystet. Du er nødt til at køre all-round pec øvelser, som bænkpres, skrå bænk osv.. Du kan kun flytte stresset på musklen op og ned, men ikke ind og ud.
Siger man ikke at flyers er godt for det inderste bryst??

NoGood skrev:Lasse7280 skrev:Bay skrev:Du kan ikke isolere den inderste del af brystet. Du er nødt til at køre all-round pec øvelser, som bænkpres, skrå bænk osv.. Du kan kun flytte stresset på musklen op og ned, men ikke ind og ud.
Siger man ikke at flyers er godt for det inderste bryst??
Flyers er ikke godt for specielt meget og det stimulerer ikke det inderste bryst mere end presseøvelser. Det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Som Bay skrev kan det kun flyttes op og ned på grund af dens vifteform.

Stealth skrev:Man siger så meget der er forkert![]()
Det er sindsygt logisk at man ikke kan.........
Hvis du nu tager et ordentligt bundt slik-snørebånd (muskelfibre) og holder dem samlet med en hånd i hver ende, så giver det ingen mening at sige, "jeg træner lige den ene ende" - Det kan ikke lade sig gøre.
Slipper du så med den ene hånd og spreder den ende ud (som en vifte) på fx. et bord, så giver det til gengæld lidt mere mening at sige, "Jeg træner lige primært de nederste eller de øverste fibre".
Kun reel masse kan give bedre inder-bryst.......

Stealth skrev:Man siger så meget der er forkert![]()
Det er sindsygt logisk at man ikke kan.........
Hvis du nu tager et ordentligt bundt slik-snørebånd (muskelfibre) og holder dem samlet med en hånd i hver ende, så giver det ingen mening at sige, "jeg træner lige den ene ende" - Det kan ikke lade sig gøre.
Slipper du så med den ene hånd og spreder den ende ud (som en vifte) på fx. et bord, så giver det til gengæld lidt mere mening at sige, "Jeg træner lige primært de nederste eller de øverste fibre".
Kun reel masse kan give bedre inder-bryst.......

doe skrev:Alle har vel deres egne mål, ikke?
Men tak for svaret omkring brystmuskulaturen - Har længe fascineret mig

TheFatboy skrev:Men tak for svaret omkring brystmuskulaturen - Har længe fascineret mig
Så lidt. Som Mogensen skriver... store pecs, dyb kavalergang.

Bnaz skrev:TheFatboy skrev:Men tak for svaret omkring brystmuskulaturen - Har længe fascineret mig
Og lav fedt%, markeret kavalergang.

Moqensen skrev:Bnaz skrev:TheFatboy skrev:Men tak for svaret omkring brystmuskulaturen - Har længe fascineret mig
Og lav fedt%, markeret kavalergang.
Striations baby!

Støttrup skrev:Nu skal I ikke flame mig for meget ....
Til topicstarter: Hvis du vil prøve at træne det inderste af brystet, så træne Fly crossovers i et kabeltårn. Når jeg gør det, får jeg et klart pump inderst og nederst i brystet! Hvis jeg gør det, så gør jeg det sidst i træningspasset og tager et high-rep for at få lidt blod derind, så jeg kan mærke det.. Føles fedt, for kan ikke få det pump derinde på andre måder....
I bogen: Muskel- og styrketræning 2 af Frederic Delavier skriver han det samme.

Til topicstarter: Hvis du vil prøve at træne det inderste af brystet, så træne Fly crossovers i et kabeltårn. Når jeg gør det, får jeg et klart pump inderst og nederst i brystet! Hvis jeg gør det, så gør jeg det sidst i træningspasset og tager et high-rep for at få lidt blod derind, så jeg kan mærke det.. Føles fedt, for kan ikke få det pump derinde på andre måder....

Støttrup skrev:HahaJeg vidste I ville komme med en masse løjer.. Er på samme side som jer(stortset) og jeg ved godt man ikke som sådan kan træne det inderst bryst, MEN når jeg gør som nævnt, får jeg bare et pump inderst i brystet og kan klart mærke det når jeg spænder efterfølgende...

Støttrup skrev:Bnaz skrev:Støttrup skrev:HahaJeg vidste I ville komme med en masse løjer.. Er på samme side som jer(stortset) og jeg ved godt man ikke som sådan kan træne det inderst bryst, MEN når jeg gør som nævnt, får jeg bare et pump inderst i brystet og kan klart mærke det når jeg spænder efterfølgende...
Sikkert nok, men pump er ikke lig med hypertrofi.

Støttrup skrev:Støttrup skrev:Bnaz skrev:Støttrup skrev:HahaJeg vidste I ville komme med en masse løjer.. Er på samme side som jer(stortset) og jeg ved godt man ikke som sådan kan træne det inderst bryst, MEN når jeg gør som nævnt, får jeg bare et pump inderst i brystet og kan klart mærke det når jeg spænder efterfølgende...
Sikkert nok, men pump er ikke lig med hypertrofi.
Har jeg heller ikke nævnt.... Måske det kan bruges til at udvide af fascia... i stil med det populære FasciaStretchingTraining-7 system(7 sets, 15 reps, rest 30 sec)... Hvis det ellers virker?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster