Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

underdog skrev:spørgsmålet er: hvis jeg stiger måske 40-60 kg i bænkpræs, kan jeg så bevare
det når jeg begynder på at skralle fedtet af?

underdog skrev:vil nok cutte til 85 kg

underdog skrev:hjælper det ikke også med at forbrænde fedtet?
eller vil det gå lige op?
altså om jeg løber og indtager flere kalorier, eller om jeg bare træner med almindeligt kalorieoverskud?

underdog skrev:hjælper det ikke også med at forbrænde fedtet?
eller vil det gå lige op?
altså om jeg løber og indtager flere kalorier, eller om jeg bare træner med almindeligt kalorieoverskud?

alfross skrev:Men: Der er en påfaldende overrepræsentation af profiler med tocifrede maxløft og fødselsår i starten af 1990'erne, både blandt dem der spørger om cut og bulk og blandt dem der rådgiver om det.
Jeg synes det kommer til at virke sådan lidt absurd når én der aldrig har prøvet at cutte og formentlig aldrig kommer til det, rådgiver en anden, som heller aldrig har prøvet det og reelt heller aldrig kommer til det.
Det jeg vil frem til, er nok at drenge med vaskebræt og tynde arme, efter min mening, burde spise og træne lidt mere, i stedet for at haste hjem foran computeren for at fortælle andre hvordan man hurtigst muligt tager 20 kg muskler på.

alfross skrev:Bum bum, nu skriver jeg muligvis noget dumt.
Først: Jeg synes naturligvis det er positivt når folk er bevidste om deres kost. Hvis bare alle var det, ville vi allesammen være bedre stillet.
Men: Der er en påfaldende overrepræsentation af profiler med tocifrede maxløft og fødselsår i starten af 1990'erne, både blandt dem der spørger om cut og bulk og blandt dem der rådgiver om det.
Jeg synes det kommer til at virke sådan lidt absurd når én der aldrig har prøvet at cutte og formentlig aldrig kommer til det, rådgiver en anden, som heller aldrig har prøvet det og reelt heller aldrig kommer til det.
Det jeg vil frem til, er nok at drenge med vaskebræt og tynde arme, efter min mening, burde spise og træne lidt mere, i stedet for at haste hjem foran computeren for at fortælle andre hvordan man hurtigst muligt tager 20 kg muskler på.

Alfross skrev:Bum bum, nu skriver jeg muligvis noget dumt.
Først: Jeg synes naturligvis det er positivt når folk er bevidste om deres kost. Hvis bare alle var det, ville vi allesammen være bedre stillet.
Men: Der er en påfaldende overrepræsentation af profiler med tocifrede maxløft og fødselsår i starten af 1990'erne, både blandt dem der spørger om cut og bulk og blandt dem der rådgiver om det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster