Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1424
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Bulking for beginners

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey

Jeg har de kommende måneder mål der ikke stemmer overens. Med det mener jeg at der skal trænes op til halvmarathon+skitur+vinterbulk skal gerne fortsættes. Jeg er helt klar over at kombinationen ikke er optimal.

40+km løb og 3 dages fullbody styrketræning hver uge kan jeg ikke rigtig få til at hænge sammen i nogle kalorietællere.

Kan I komme med nogle tips så jeg kan nå op et indtag der kan holde vægten stigende samtidig med jeg laver sport? Peanut butter, mandler, sødmælk(med whey) er hvad jeg har indtil videre. Jeg kan ikke rigtig lide fastfood og søde ting, så det bliver virkelig virkelig meget mad hver dag... det er alt for dyrt :(

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

krolle skrev:Hey

Jeg har de kommende måneder mål der ikke stemmer overens. Med det mener jeg at der skal trænes op til halvmarathon+skitur+vinterbulk skal gerne fortsættes. Jeg er helt klar over at kombinationen ikke er optimal.

40+km løb og 3 dages fullbody styrketræning hver uge kan jeg ikke rigtig få til at hænge sammen i nogle kalorietællere.

Kan I komme med nogle tips så jeg kan nå op et indtag der kan holde vægten stigende samtidig med jeg laver sport? Peanut butter, mandler, sødmælk(med whey) er hvad jeg har indtil videre. Jeg kan ikke rigtig lide fastfood og søde ting, så det bliver virkelig virkelig meget mad hver dag... det er alt for dyrt :(

Spis mere end du forbrænder, ret simpelt. At det er dyrt, ja, men det er jo din egen skyld eftersom du vil træne op til halvmarathon, hvorfor der skal ekstra mange kalc indebords :)

Reputation point: 15

Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jeg ledte mere efter tips til at få en masse kalorier uden brug af fastfood og søde sager. Nogen her der har lavet et bulk på den måde?

Jeg ligger nok på omkring 3500 nu, men kiloene rasler af efter jeg er startet løb igen efter jul... minus ~1kg om ugen =;

Mælk, kylling, oksekød, tun, nødder (cashew smager ikke helt skidt), havregryn.
Du kan evt smide en spisekefuld eller to af noget olie i din mad, så får du lige et skud xtra kalorier.
Sidst rettet af KingJohn 14. jan 2013, 15:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00

krolle skrev:Jeg ledte mere efter tips til at få en masse kalorier uden brug af fastfood og søde sager. Nogen her der har lavet et bulk på den måde?

Jeg ligger nok på omkring 3500 nu, men kiloene rasler af efter jeg er startet løb igen efter jul... minus ~1kg om ugen =;

Peanutbutter, nødder generelt
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Anger Mangement
Fitness World Rødovre

Jeg har fundet 3-3,5% sødmælks yoghurt på helt op til 920kcal pr. liter.
Det er dog også fuldt med sukker.
1 ekstra om dagen burde give dit kalorie indtag et lille nøk i den rigtige retning :D
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Kenny Nickelman=GUNS skrev:Jeg har fundet 3-3,5% sødmælks yoghurt på helt op til 920kcal pr. liter.
1 ekstra om dagen burde give dit kalorie indtag et lille nøk i den rigtige retning :D

Damn. 920, er det meget sødt og hvad hedder det?

Ville ønske jeg kunne lide søde ting. Tager én bid/slurk og så er jeg træt af det..

Idéen med ekstra olie er god men jeg laver normalt mad til en anden også. Hun vil nok ikke sætte pris på det! Kan man bare tage et shot olivenolie?

krolle skrev:
Kenny Nickelman=GUNS skrev:Jeg har fundet 3-3,5% sødmælks yoghurt på helt op til 920kcal pr. liter.

Damn. 920, er det meget sødt og hvad hedder det?

Ville ønske jeg kunne lide søde ting. Tager én bid/slurk og så er jeg træt af det..

Idéen med ekstra olie er god men jeg laver normalt mad til en anden også. Hun vil nok ikke sætte pris på det! Kan man bare tage et shot olivenolie?

Kan du godt. Du kan også bare tilsæt olie på din egen tallerken, så går det ikke udover mennesket du også laver mad for.
En spiseske eller to olivenolie(eller bare to shots) med alle måltider er vejen frem, det fylder ingentingm koster mindre end nødder og indeholder masser af kcal.
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Har lige købt nogle på vejen hjem.
Fakta havde nogle hvor datoen er ved at være slut. 10kr.
900kcal pr. liter.
Mærke: Sund fornuft
type: 3,5% sødmælks yoghurt
Du kan finde det i alle butikker stortset. Mærket afhænger dog af butikken :D
Jeg synes ikke det er sødt. Nærmere en blanding af sødt og syrligt.
Hellere være anerkendt af få, end kendt af mange...
Brugeravatar

Reputation point: 105

Geografisk sted: Horsens, HSK

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 225.00

Hey jeg havde en lignede problem stilling for et par måneder siden, hvor jeg aftjente værnepligt og grundet alt det ekstra fysiske arbejde i løbet af dagen havde brug for langt flere kcal end jeg kunne spise. (jeg har generelt svært ved at spise nok mad :/ )

Men anyway hvad jeg gjorde var at drikke rapsolie. Det lyder umiddelbart ikke særlig lækkert, men du er jo selv inde på emnet så jeg kan jo lige dele min erfaring :) Rapsolie er 900kcal pr 100g - altså det indeholde det maximale kcal antal overhovedet muligt så så lang så godt :P Derudover er det næsten udelukkende umættede og flerumættede fedtsyrer så helt galt er det jo ikke.

Jeg blandede det i min shake sammen med proteinpulver og nogle gange kakaopulver, peanutbutter og havregryn afhængig af humør
Det smage ikke rigtigt af noget så det kan blandes med det meste :)

Det eneste minus er det er ret tykt og olie er upolært så det blandes ikke så godt med vand, hvilket betyder at den sidste mundfuld godt kan være lidt klam, men sådan er vilkårene nu engang :D :drink:
"They say if it is not broken, don't fix it. Well, if it could be better, it is as good as broken."
- Greg Plitt
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Hehe, så tror jeg nu bare jeg prøver sådan et par shots hver dag. Men vil prøve dem rent hvis jeg kan. Hellere bare få dem overstået end at ødelægge en shake også.

Tak for indlæggene

Til en halv liter:

300 ml sødmælk
100 ml fløde
10 ml olie
20 gr. peanutbutter
20 gr. O'boy kakaopulver
1 banan.

900 + kcal
ca 20 gr protein.

smager fint
Stupid weights! Y U NO LIGHTWEIGHT??

Reputation point: 5

KingJohn skrev:Mælk, kylling, oksekød, tun, nødder (cashew smager ikke helt skidt), havregryn.
Du kan evt smide en spisekefuld eller to af noget olie i din mad, så får du lige et skud xtra kalorier.

Kylling og tun har aldrig været rig på kalorier..
Brugeravatar

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster