Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1425
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1424

Følg bodybuilding.dk på

Bytte slik ud med andet!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej

Har de seneste pr. uger ikke spist slik pga. min vægt, og det har givet mig lidt streees hver dag når man lige skal have noget lækkert foran tv'et :S

Så nu kunne det være fedt hvis der nogen her der lige kunne skrive nogle indlæg hvor i skrev nogle sunde lækkerier, fx. tørret frugt osv. kunne være fedt hvis der var nogen her der kunne hjælpe mig :-)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Khi4l skrev:Hej

Har de seneste pr. uger ikke spist slik pga. min vægt, og det har givet mig lidt streees hver dag når man lige skal have noget lækkert foran tv'et :S

Så nu kunne det være fedt hvis der nogen her der lige kunne skrive nogle indlæg hvor i skrev nogle sunde lækkerier, fx. tørret frugt osv. kunne være fedt hvis der var nogen her der kunne hjælpe mig :-)

Har hørt at frosne vindruer skulle være et udemærket alternativ til slik. Har desværre ikke selv prøvet dem, men giv endelig feedback hvis du giver dig i kast med dem.
Personligt laver jeg ofte kagen Mûsli Mania fra the anabolic cookbook når jeg skal forkæle mig selv under cut. Giver den et tyndt lag glasur.
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

frosne vindruer er et sikkert hit.. De kan sagtens gå an i stedet for en pose slik til en film. :dance:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)

Biggalow skrev:Har hørt at frosne vindruer skulle være et udemærket alternativ til slik. Har desværre ikke selv prøvet dem, men giv endelig feedback hvis du giver dig i kast med dem.

Har jeg prøvet. Personligt synes vil jeg hellere spise dem "naturel", men kæresten var vild med dem. Hver sin smag, men prøv dem. Nogen mener det skulle minde om vingummi, der vil jeg så sige at man skal have en go fantasi.. :wink:
Alkohol løser ingen problemer!.. Men alligevel, det gør mælk jo heller ik`...
Brugeravatar

Jeg spiser meget tørret frugt. Sun Maid har en blanding med tørret ananas, papaya og mango. Det er selvfølgelig meget kcal rigt, men tilgengæld er det meget sundere, og det smager næsten lige som slik.
Du kan evt. spise nødder, men igen - det er jo stadig lige så kcalrigt som slik. Så det bedste alternativ er rygrad :)

Ellers køb noget dipblanding og smid i noget kvark, og dip noget gulerod eller agurk i. Det tror jeg egentlig kunne være et ret godt og sundt alternativ.
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

GoingBiG skrev:Jeg spiser meget tørret frugt. Sun Maid har en blanding med tørret ananas, papaya og mango. Det er selvfølgelig meget kcal rigt, men tilgengæld er det meget sundere, og det smager næsten lige som slik.
Du kan evt. spise nødder, men igen - det er jo stadig lige så kcalrigt som slik. Så det bedste alternativ er rygrad :)

Ellers køb noget dipblanding og smid i noget kvark, og dip noget gulerod eller agurk i. Det tror jeg egentlig kunne være et ret godt og sundt alternativ.

ja det sjovt at slik som er fyldt med sukker og tørret frugt som er fyldt med sukke begge smager godt. Det kan godt være fordi de begge er fyldt med sukker.
Tørret frugt er i mange tilfælde tilsat uhyrlige mængder sukker. Du kan jo selv kigge på posen og se hvor meget sukker der er i... Så er nødder en langt bedre løsning..

dip og grøntsager er en ganske god ting. har selv brugt det nogle gange.. Kan nemt erstatte chips.. Men det handler også lidt om tilvænding. Jo mindre man indtager af de søde og usunde sager, jo mindre lyst får man også til dem er der mange der siger.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Nu ved jeg ikke om man kan beskrive det som slik også, men jeg plejer at lave nogle gulerodsstave og agurke stave(man kan bruge alt muligt) og så lave jeg en lille skål med noget dip(kims blanding og fraiche) det synes selv er et godt bud på et alternativ for slik også smager det here godt :D

Geografisk sted: Esbjerg

Tørret frugt er sku nærmest som at spise slik. Drop dit whine og gå kold tyrker med slikket foran fjerneren. Det er bare en dårlig vane.

Hvis du endelig skal have noget så æd nogle gulerødder.
Overthinkers are rarely those who train hard enough to actually get results

Træner her: Anger Mangement

Egentlig underligt at man forbinder slik og hygge sammen. Bad habits
Brugeravatar

Toms Nellie Dellies uden sukker og med tilsatte fibre.. hvis man endelig skal holde sig til noget slik istedet for at finde noget tørret frugt, grønt eller nødder osv..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Nellie dellies er gode, men pas på med at spise for meget. Damn, jeg fik ondt i maven sidst jeg fortærede en halv pose

Galleri: Vis galleri (4)

Khi4l skrev:Hej

udfra hvad du skriver så er slik ikke dit problem men din indstilling til at tv og slik hører sammen. Hvis du har brug for at hygge hver gang du sidder foran fjerneren som jeg gætter du ofte gør så har du et problem iforhold til at tabe dig.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

blåcykel skrev:Nellie dellies er gode, men pas på med at spise for meget. Damn, jeg fik ondt i maven sidst jeg fortærede en halv pose

Haha det vil jeg sq også skrive under på.
Sidst jeg rørte det skidt, åd jeg 2 poser.. damn.. Der lavede jeg en personlig rekord i at besøge toiletet i de efterfølgende 3 dage. Det var nærmest pendulfart :whistle:
Brugeravatar

blåcykel skrev:Nellie dellies er gode, men pas på med at spise for meget. Damn, jeg fik ondt i maven sidst jeg fortærede en halv pose

Lidt OT, men..
Nellie Dellies er i den grad en dræber. Bildte engang en kammerat ind, at der var en konkurrence kørende på youtube om hvem der kunne spise 3 poser hurtigst, han sprang med begge ben i fælden, og om natten vågnede han op med ekstreme mavekramper, og han beskrev det selv som om han skulle føde en baby ud i gennem navlen ! Good fun:
No Sacrifices, just the decision to train hard
Brugeravatar

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 160.00

Prøv koteletter.
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 2300 Kebab

Træner her: AK Thor
IK 99

Kocemba skrev:

Lidt OT, men..
Nellie Dellies er i den grad en dræber. Bildte engang en kammerat ind, at der var en konkurrence kørende på youtube om hvem der kunne spise 3 poser hurtigst, han sprang med begge ben i fælden, og om natten vågnede han op med ekstreme mavekramper, og han beskrev det selv som om han skulle føde en baby ud i gennem navlen ! Good fun:

Stakkels Stefan. Med 64g fiber pr pose har han lige fået 192g fiber der :shock:

Nellie dellies skal spises med "omtanke" grundet den høje mængde fibre, ja!

en 50 gram af dem burde ikke skade og de smager godt.
Jeg synes faktisk de burde prøve at lave dem med mindre fibre men samme smag og stadig uden sukker, så man kunne æde nogle flere. Deres salt lakrids udgave er mums
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online