Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Khi4l skrev:Hej
Har de seneste pr. uger ikke spist slik pga. min vægt, og det har givet mig lidt streees hver dag når man lige skal have noget lækkert foran tv'et :S
Så nu kunne det være fedt hvis der nogen her der lige kunne skrive nogle indlæg hvor i skrev nogle sunde lækkerier, fx. tørret frugt osv. kunne være fedt hvis der var nogen her der kunne hjælpe mig :-)

Biggalow skrev:Har hørt at frosne vindruer skulle være et udemærket alternativ til slik. Har desværre ikke selv prøvet dem, men giv endelig feedback hvis du giver dig i kast med dem.

GoingBiG skrev:Jeg spiser meget tørret frugt. Sun Maid har en blanding med tørret ananas, papaya og mango. Det er selvfølgelig meget kcal rigt, men tilgengæld er det meget sundere, og det smager næsten lige som slik.
Du kan evt. spise nødder, men igen - det er jo stadig lige så kcalrigt som slik. Så det bedste alternativ er rygrad
Ellers køb noget dipblanding og smid i noget kvark, og dip noget gulerod eller agurk i. Det tror jeg egentlig kunne være et ret godt og sundt alternativ.

Khi4l skrev:Hej
Har de seneste pr. uger ikke spist slik pga. min vægt, og det har givet mig lidt streees hver dag når man lige skal have noget lækkert foran tv'et :S
Så nu kunne det være fedt hvis der nogen her der lige kunne skrive nogle indlæg hvor i skrev nogle sunde lækkerier, fx. tørret frugt osv. kunne være fedt hvis der var nogen her der kunne hjælpe mig :-)

blåcykel skrev:Nellie dellies er gode, men pas på med at spise for meget. Damn, jeg fik ondt i maven sidst jeg fortærede en halv pose

blåcykel skrev:Nellie dellies er gode, men pas på med at spise for meget. Damn, jeg fik ondt i maven sidst jeg fortærede en halv pose

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Kocemba skrev:blåcykel skrev:Nellie dellies er gode, men pas på med at spise for meget. Damn, jeg fik ondt i maven sidst jeg fortærede en halv pose
Lidt OT, men..
Nellie Dellies er i den grad en dræber. Bildte engang en kammerat ind, at der var en konkurrence kørende på youtube om hvem der kunne spise 3 poser hurtigst, han sprang med begge ben i fælden, og om natten vågnede han op med ekstreme mavekramper, og han beskrev det selv som om han skulle føde en baby ud i gennem navlen ! Good fun:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster