Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Joakim skrev:ja ok.
man skal stadig ligge i kalorieoverskud...

Joakim skrev:Yes. det var bare om man stadig voksede / blev stærkere hvis man lå i kalorie overskud hvis ikke man dyrkede cardio, men i underskud hvis man gjorde. for jeg gad da ikke bulke ekstra for at få lov at dyrke cardio i en time uden at blive mere markeret af det

Joakim skrev:Yes. det var bare om man stadig voksede / blev stærkere hvis man lå i kalorie overskud hvis ikke man dyrkede cardio, men i underskud hvis man gjorde. for jeg gad da ikke bulke ekstra for at få lov at dyrke cardio i en time uden at blive mere markeret af det

balder skrev:Der er vel også en lille smule opbygning af muskulaturen? -især de udholdende muskelfibre?

balder skrev:okay dumt spørgsmål, men mener at den gang jeg havde idræt i gym. så var der tale om nogle "hurtige" "røde" muskelfibre og nogle "langsomme" (udholdende) hvide muskelfibre. Man får vel større muskel forøgning hvis man træner begge slags? Der var dog også nogle muskelfibre der kunne antage begge former i forhold til hvilken stimulans de fik?
- er det helt skudt i låget eller husker jeg noget rigtigt? =)

balder skrev:okay dumt spørgsmål, men mener at den gang jeg havde idræt i gym. så var der tale om nogle "hurtige" "røde" muskelfibre og nogle "langsomme" (udholdende) hvide muskelfibre. Man får vel større muskel forøgning hvis man træner begge slags? Der var dog også nogle muskelfibre der kunne antage begge former i forhold til hvilken stimulans de fik?
- er det helt skudt i låget eller husker jeg noget rigtigt? =)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster