Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Storelyyyn skrev:Han er nu meget cool

8800 skrev:Må indrømme jeg har svært ved at se det seje i at have et højt forbrug af narko og prostituerede samt være voldelig overfor sine kærester.

pipsen66 skrev:Storelyyyn skrev:Han er nu meget cool
110% - han lefler i hvertfald ikke for medierne .

Storelyyyn skrev:pipsen66 skrev:Storelyyyn skrev:Han er nu meget cool
Han minder mig lidt om Mel Gibson.. kører fuldstændig sit eget løb, og vil prutte i en hat på hvad andre folk mener.. Det er star Quality!

8800 skrev:Må indrømme jeg har svært ved at se det seje i at have et højt forbrug af narko og prostituerede samt være voldelig overfor sine kærester.

pipsen66 skrev:8800 skrev:Må indrømme jeg har svært ved at se det seje i at have et højt forbrug af narko og prostituerede samt være voldelig overfor sine kærester.
Nej ikke sej - men RESPEKT for en mand der står ved den han er - på godt og ONDT samt siger "FUCK YOU" til normerne.

8800 skrev:Storelyyyn skrev:pipsen66 skrev:Storelyyyn skrev:Han er nu meget cool
Han minder mig lidt om Mel Gibson.. kører fuldstændig sit eget løb, og vil prutte i en hat på hvad andre folk mener.. Det er star Quality!
Mel Gibson har jo undskyldt for flere af hans optrin, så det passer ikke helt.

8800 skrev:pipsen66 skrev:8800 skrev:Må indrømme jeg har svært ved at se det seje i at have et højt forbrug af narko og prostituerede samt være voldelig overfor sine kærester.
Nej ikke sej - men RESPEKT for en mand der står ved den han er - på godt og ONDT samt siger "FUCK YOU" til normerne.
Hehe ja det er sørme flot at stå ved man er narkoman.
)

Storelyyyn skrev:8800 skrev:Må indrømme jeg har svært ved at se det seje i at have et højt forbrug af narko og prostituerede samt være voldelig overfor sine kærester.
Det er fordi du ikke lever on the edgeee!![]()
Kun Charlie Sheen kan følge med når det tager fart!![]()

SandyFrink skrev:Storelyyyn skrev:8800 skrev:Må indrømme jeg har svært ved at se det seje i at have et højt forbrug af narko og prostituerede samt være voldelig overfor sine kærester.
Det er fordi du ikke lever on the edgeee!![]()
Kun Charlie Sheen kan følge med når det tager fart!![]()
Ja, TOMA, det er jo ofte holdningen, lige indtil de dør.
Det er sjovt du er på sådan et anti-krudt korstog men tilsyneladende samtidigt er begejstret for en bruger af hård narko.

jonathanson skrev:Udelukkende pga. dette topic, er jeg blevet lidt fan af StorelyyynEr helt enig i dine holdninger

Storelyyyn skrev:jonathanson skrev:Udelukkende pga. dette topic, er jeg blevet lidt fan af StorelyyynEr helt enig i dine holdninger
tak tak![]()
Dog er der lidt langt hvis jeg skal op og have en ligeså stor fanskare som SandyFriink![]()
I og med du er fan af mig, er jeg også fan af dig, da jeg synes det er totalt sej at være fan af mig

Tuebob skrev:Jeg har ret ambivalente holdninger til den mand.
På den ene side, super fedt den måde han tager sig af tingene på. Han er fucking dynamite.
Men på den anden side så tager dynamite overhånd når han tæver damer.
Men der skal fandme meget til at forstå ham. Helt ærlig? Denise Richards? Wtf. Man er ikke ved sit fulde fem hvis man får ødelagt et forhold med hende.

Tuebob skrev:Jeg har ret ambivalente holdninger til den mand.
På den ene side, super fedt den måde han tager sig af tingene på. Han er fucking dynamite.
Men på den anden side så tager dynamite overhånd når han tæver damer.
Men der skal fandme meget til at forstå ham. Helt ærlig? Denise Richards? Wtf. Man er ikke ved sit fulde fem hvis man får ødelagt et forhold med hende.

Ole G Larsen skrev:How much coke did Charlie Sheen do?
- Enough to kill Two and a Half Men
Hæ hæ hæ

Fijujima skrev:''Winning! It's ON!''
He's fucked in the head, man... Don't do drugs kids![]()
Der går nok ikke længe, før det er bye bye til Sheen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster