prøvede det for sjov i dag og synes faktisk at det gav et rigtig godt pump
men ved ikke om det har nogle form for virkning i fx bænk eller man bare får et størt bryst af det?:)
Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
men ved ikke om det har nogle form for virkning i fx bænk eller man bare får et størt bryst af det?:)

Bork skrev:Det er en god fly øvelse

bds1 skrev:Bork skrev:Det er en god fly øvelse
ja, synes jeg ossehar osse tænkt på at putte det ind i mit program, men ved ikke om jeg så får for mange bryst øvelser?:)

bds1 skrev:er det en god øvelse?:) tænker på når det er cabel?
prøvede det for sjov i dag og synes faktisk at det gav et rigtig godt pumpmen ved ikke om det har nogle form for virkning i fx bænk eller man bare får et størt bryst af det?:)

shazam skrev:bds1 skrev:er det en god øvelse?:) tænker på når det er cabel?
prøvede det for sjov i dag og synes faktisk at det gav et rigtig godt pumpmen ved ikke om det har nogle form for virkning i fx bænk eller man bare får et størt bryst af det?:)
en rigtig god øvelse kan klart anbefales at tilføje

bds1 skrev:shazam skrev:bds1 skrev:er det en god øvelse?:) tænker på når det er cabel?
en rigtig god øvelse kan klart anbefales at tilføje
ja, det ved jeg ;) men skal jeg bare putte den ind eller bytte den med ngole af mine bryst øvelser eller?:)

Cykelmyggen Egon skrev:jeg synes der er en dårlig øvelse, det eneste man kan bruge den til er selvtillidsøvelse, fordi man ser mega volsom

bds1 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:jeg synes der er en dårlig øvelse, det eneste man kan bruge den til er selvtillidsøvelse, fordi man ser mega volsom
men nu når jeg tager bænkpres, inc bænk og dips, så sker der ikke noget ved at jeg osse tage cabel flyes?
og det er jo det, synes selv at jeg har et lille bryst lige pt, men bliver man ikke osse stærk i brystet, når man laver cabel flyes?:)

bds1 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:jeg synes der er en dårlig øvelse, det eneste man kan bruge den til er selvtillidsøvelse, fordi man ser mega volsom
men nu når jeg tager bænkpres, inc bænk og dips, så sker der ikke noget ved at jeg osse tage cabel flyes?
og det er jo det, synes selv at jeg har et lille bryst lige pt, men bliver man ikke osse stærk i brystet, når man laver cabel flyes?:)

RonniLarsen skrev:bds1 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:jeg synes der er en dårlig øvelse, det eneste man kan bruge den til er selvtillidsøvelse, fordi man ser mega volsom
Har du læst din tråd?

bds1 skrev:RonniLarsen skrev:bds1 skrev:Cykelmyggen Egon skrev:jeg synes der er en dårlig øvelse, det eneste man kan bruge den til er selvtillidsøvelse, fordi man ser mega volsom
Har du læst din tråd?
ja, hypertrofipotentiale = styrke eller?:) for ellers står der ikke noget om det, udover at det giver et godt pump.
StefanM skrev:Bænkpres, skrå bænk, evt med DBs, og dips vil i sig selv være rigeligt for at hive alt hypertrofipotentiale ud af et træningspas. Det vil dog være helt legitimt at slutte af med noget højrep cable cross eller flies el.lign for at få noget pump og strukket brystmusklerne. Man skal bare ikke forvente at det er dét, der gør udslaget i hypertrofiøjemed.
flamingopikken skrev:Bænkpres, inc. bænk, dips, db pres og cable flyes bliver med høj sandsynlighed for meget. Jeg ville nok anbefale dig at holde dig til færre øvelser (med evt. større volumen), og så kan du variere i øvelserne efter et par uger.

RonniLarsen skrev:Lidt artikler jeg vil foreslå dig at læse grundigt igennem
artikler/bodybuilding/vejen-til-en-muskuloes-veltraenet-krop.html
artikler/bodybuilding/hemmeligheden-bag-traeningscyklusser.html
artikler/bodybuilding/de-grundlaeggende-aspekter-flugten-fra-det-komplicerede.html
Har set dig stille mange basale spg. herinde derfor jeg lige vil give dig nogen links

bds1 skrev:RonniLarsen skrev:Lidt artikler jeg vil foreslå dig at læse grundigt igennem
artikler/bodybuilding/vejen-til-en-muskuloes-veltraenet-krop.html
artikler/bodybuilding/hemmeligheden-bag-traeningscyklusser.html
artikler/bodybuilding/de-grundlaeggende-aspekter-flugten-fra-det-komplicerede.html
Har set dig stille mange basale spg. herinde derfor jeg lige vil give dig nogen links
okay, kigger lige på dem ;) men ville det være dumt at tage 3*10 af dem efter bryst træningen?

Cykelmyggen Egon skrev:jeg synes der er en dårlig øvelse, det eneste man kan bruge den til er selvtillidsøvelse, fordi man ser mega volsom

StefanM skrev:Det er krymmel på kagen. Kør det, hvis du har lyst, det gør ikke det store fra eller til. Isolation er overvurderet.

Chelseacfc skrev:Så vide jeg har forstået og læst mig til så giver cabel øvelser næsten kun pump og ikke rigtig noget ordenlig muskelmasse- Så jeg køre dem næsten aldrig kun rev tri extensions hvis det er.
Tag du dig noget bænkpress, inc bænk og dips, så skal dit bryst nok vokse sig stort og stærkt

Moqensen skrev:StefanM skrev:Det er krymmel på kagen. Kør det, hvis du har lyst, det gør ikke det store fra eller til. Isolation er overvurderet.
Hypertrofimæssigt mener jeg sagtens af flyes kan forsvares

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster