Jeg er lige begyndt, at træne for et par uger siden og det går godt synes jeg. Jeg træner omkring 3 gange om ugen hvor jeg skiftevis fokusere på forskellige muskelgrupper, det er primært i frivægte men også maskiner. Jeg har et formål med min træning udover jeg skal komme i bedre fysik form, og det er at kunne lave ting som chinups og pullups. Grunden til at jeg gerne vil gøre det er simpelthen fordi, at jeg altid har været facineret af den måde, at træne på. Men mit problem er så, at jeg kan simpelthen ikke lave nogle af tingene, overhovedet ikke engang tæt på, og når det er sagt så har jeg i forvejen svært bare ved at lave et par armbøjninger. Jeg vejer 87 kg er 192 cm høj og jeg har cirka en fedt procent på omkring 18-19 % sidst jeg fik det målt. Mit spørgsmål er så, er jeg for tung i forhold til min styrke? Er der nogle bestemte øvelser i kan anbefale mig, der vil hjælpe mig til, at blive stærkere og bedre til at kunne lave disse øvelser? Eller er det bare mig der en tosse og skal droppe de "fri øvelser"? Håber i forstår hvad jeg mener, og kan hjælpe mig! Tusind tak på forvejen!
Med venlig hilsen
En fortvivlet nybegynder