Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ali skrev:lol er chinups til ryg? :S

Bavian skrev:Håber det er ok jeg spørger om noget her..?![]()
I mit center kan man kun lave Pullups, altså overhåndsgreb.. og pullups med neutralt greb, hvor dine tommelfingre peger ind mod dig. Det sucks lidt, da jeg kun kan tage 5 reps af begge slags. Men er der nogen forskel alt efter hvilket greb man vælger? Og hvordan kan jeg oparbejde min styrke i pullups?
Lige nu tager jeg 3 sæts.

Kæmperen skrev:Bavian skrev:Håber det er ok jeg spørger om noget her..?![]()
I mit center kan man kun lave Pullups, altså overhåndsgreb.. og pullups med neutralt greb, hvor dine tommelfingre peger ind mod dig. Det sucks lidt, da jeg kun kan tage 5 reps af begge slags. Men er der nogen forskel alt efter hvilket greb man vælger? Og hvordan kan jeg oparbejde min styrke i pullups?
Den må sidde ret tæt på væggen den stang, hvis du ikke kan tage fat med UH?

Bavian skrev:Kæmperen skrev:Bavian skrev:Håber det er ok jeg spørger om noget her..?![]()
Det er pga måden den er udformet på. Der er ikke noget stang at holde ved i midten, kun 2 "håndtag" placeret langt fra hinanden. Så vil man køre med underhånd, bliver det med et greb bredere end skulderbrede og det er sgu lidt ubehageligt.

Bavian skrev:Kæmperen skrev:Bavian skrev:Håber det er ok jeg spørger om noget her..?![]()
Det er pga måden den er udformet på. Der er ikke noget stang at holde ved i midten, kun 2 "håndtag" placeret langt fra hinanden. Så vil man køre med underhånd, bliver det med et greb bredere end skulderbrede og det er sgu lidt ubehageligt.

Pind skrev:Bavian skrev:Kæmperen skrev:Bavian skrev:Håber det er ok jeg spørger om noget her..?![]()
Brug en smithmaskine.
HuggyBear skrev:*og her gik det så galt
Kørte Chin-ups i smith-stativet.
Smith-stativet er sat i øverste "hak".
Jeg har smalt fat - underhånd - krydser benene og trækker dem op under mig for at kunne få fuld ROM.
Chin-ups bliver kørt: langsomt ned - og eksplosivt op!
Det gør så at da jeg "vender" i toppen - giver det et ryk - som gør at smith-stativet ryger ud af "hak".
Jeg falder til jorden - med BW på +115kg. + Bar og skinne fra smith-stativ. Og det går pæææænt stærkt !!!
Lander på vristen/skinneben/knæ - med krydsede ben!
AV for SATAN !!!
Troede et øjeblik efter jeg har rejst mig at jeg har brækket hvis ikke begge - så det ene skinneben - gør fandeme naller...
Men har bare pænt ondt i tær/fod/skinneben lige nu!
Er der sket noget er det max brækket venstre lilletå.
Nu må jeg se imorgen hvordan det går.

Bavian skrev:Det er alt sammen gode forslag![]()
Men desværre kan de ikke bruges i mit center![]()
Når man kører pulldowns kan man allerede ved de 60kg ikke strække armene helt ud for så hviler belastningen ned på de andre vægtskiver.
Smithstativet kan ikke sættes højt nok, og hvis jeg laver chins der så rammer mine knæ gulvet..heh nederen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster