Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Det er min farvorit snack uden tvivl, kan ikke stå for det![]()
Helst så mørkt som muligt.

*JJ* skrev:Spo skrev:Det er min farvorit snack uden tvivl, kan ikke stå for det![]()
Helst så mørkt som muligt.
Hvilken kan du anbefale?

Smeden skrev:En der hedder El Rey. Meget dyr, meget lækker.
Jeg spiser ikke chokolade mere, fordi jeg falder i søvn af det.

) og besvimede stort set.

Selvom det også er en ordentli mundfuld
Smeden skrev:Jeg bliver bare vildt træt - om det skyldes chokoladespecifikke stoffer eller bare at chokolade er fyldt med fedt, sukker og kalorier, er ikke til at sige. Engang spiste jeg to plader () og besvimede stort set.
jeg har forsøgt at holde mig til omkring 20g om dagen, men det er nu svært.

Smeden skrev:Det er jo det jeg siger

Man skal godtnok holde tungen lige i munden med de betegnelser. Det er ret komplekst.

Smed - du roder lidt rundt i de komplekse betegnelser.Smeden skrev:Jeg regner med du mener flavanoider, så jo, de fleste af dem er, det er en kemisk fællesbetegnelse for et par forskellige. Nogen af de vigtigste, der netop er rigelige mængder af i chokolade, er epicathecin, har forrygende antioxidativ virkning. Det findes også i f.eks. te.
Og der er nu videre mange "flavoner" i chokolade, men flest flavan-3-olerMan skal godtnok holde tungen lige i munden med de betegnelser. Det er ret komplekst.

Hvordan lagres dine små venner? Hvis man ser bort fra en lidt uheldig fordeling i makroutrienterne, vil man så kunne holde en ugentlig chokodag og så håbe at kroppen selv distribuerede fornuftigt over flavanoiderne og brugte lidt hver dag eller duer lagring ikke?Smeden skrev:Jeg regner med du mener flavanoider, så jo, de fleste af dem er, det er en kemisk fællesbetegnelse for et par forskellige. Nogen af de vigtigste, der netop er rigelige mængder af i chokolade, er epicathecin, har forrygende antioxidativ virkning. Det findes også i f.eks. te.Og der er nu videre mange "flavoner" i chokolade, men flest flavan-3-olerMan skal godtnok holde tungen lige i munden med de betegnelser. Det er ret komplekst.

Og der er nu ikke videre mange "flavoner" i chokolade, men flest flavan-3-oler Man skal godtnok holde tungen lige i munden med de betegnelser. Det er ret komplekst.

Den måde du bruger flavanoider, flavoner, flavan-3-oler, epicatechin og "diverse polyphenoler".Smeden skrev:Hutte: hvorledes? Der skal naturligvis være et "ikke" herOg der er nu ikke videre mange "flavoner" i chokolade, men flest flavan-3-oler Man skal godtnok holde tungen lige i munden med de betegnelser. Det er ret komplekst.
men hvad mener du der er galt?

Mikkel leicht skrev:i såfald det er rigtigt, så er mørkere chokolade stadig sundere når man betragter sukkerindhold og lignende ved det lysere chokolade, men damm hvor smager mørk chokolade bare at crap

hot_fifty skrev:Mikkel leicht skrev:i såfald det er rigtigt, så er mørkere chokolade stadig sundere når man betragter sukkerindhold og lignende ved det lysere chokolade, men damm hvor smager mørk chokolade bare at crap
synes jo mørkere jo bedre, men det jo smagssag. Vildt jeg har holdt mig fra det så længe. STOLT:)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster