Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1443
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1440

Følg bodybuilding.dk på

Crack :s

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Har nogle kammerater der er begyndt på dette produkt; http://www.gigasnutrition.com/product_i ... eatin.html

De siger at de tydeligt kan mærke resultaterne, heribland højere puls under træning, og langt bedre fedtforbrænding. Produktet skulle dog ikke være helt lovligt i danmark, så kan nogen fortælle mig hvad det her er?

På Forhånd Tak
// Søren

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg kan fortælle dig at det muligvis er kraftig opreklameret ligesom næsten alt andet kosttilskud er.
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Okay, jeg håber bare ikke der er nogle skadelige stoffer i produktet, om de spiller deres penge må de sku selvom, så længe de ikke ødelægger nogle organer eller andet!

Styrkeliste

sorra54 skrev:Okay, jeg håber bare ikke der er nogle skadelige stoffer i produktet, om de spiller deres penge må de sku selvom, så længe de ikke ødelægger nogle organer eller andet!

Tror ikke du skal være så nervøs.. Så langt jeg kan se er det en klassisk Creatin Pre Workout blanding..

Om det er spild af penge.. Formentlig!
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Ryan skrev:
sorra54 skrev:Okay, jeg håber bare ikke der er nogle skadelige stoffer i produktet, om de spiller deres penge må de sku selvom, så længe de ikke ødelægger nogle organer eller andet!

Tror ikke du skal være så nervøs.. Så langt jeg kan se er det en klassisk Creatin Pre Workout blanding..

Om det er spild af penge.. Formentlig!

Hmm, de beskriver det sådan her; "Fuck mand! Har den sygeste energi lige nu, men har også skide ondt i maven, og det føles som om mine løg sidder oppe i maven på mig!" Har også hørt at produktet er ulovligt, men jeg skal ikke kunne gøre mig klog på det.

Styrkeliste

Man skal altid huske på der forskel i om et produkt er ulovligt at sælge i DK, eller om det indeholder ulovlige stoffer!

De danske regler er ret strikse når det kommer til salg af tilskud, og derfor er mærker som det du nævner ikke tilgængeligt på de Danske hylder. Det er dog kun salg der er ulovligt, du må gerne være i besidelse af det, og indtage det. (lidt ligesom red bull før i tiden)

Tror de venner har kørt hinanden godt op i et guarana trip :) Guarana og creatin er der vel ikke den store diskution om virker, men man skal heller ikke undervurdere placeboeffekten.. Specelt ikke når vi som her snakker to teenager (forkert?) der har købt "ulovligt" kosttilskud på nettet..
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Jeg har spildt penge på utalige mange af de her produkter..
Specielt én, XPAND-energized !
En kreatin hvor du fik energi ASAP - orh hvad (syntes jeg det første halve år jeg trænede)
Da jeg så har kørt helt uden nogle kosttilskud til nu, bestilte jeg en til min kammerat for et par måneder siden, da han gerne ville begynde at træne seriøst, bare for at se om han fik samme virkning som jeg gjorde dengang. Da han nu er nede med.. hold 12? 13? i taliban land og lege krig, har han jo ikke mulighed for at teste den, så jeg tænkte, "i might aswell just...." og det gjorde jeg så.. lille effekt, lorte produkt.. 400kr ud af røven og ned i toilettet.. XPAND-energized 30 min pre workout super creatine! med et lille skud koffein i, så nybegyndere kan mærke en kæmpe præstations øgelse.. og man fik da ondt i maven a lortet.. det tror da fanden med alt det lort de har puttet i, men når man er ny i branchen er søvnløshed, tynd mave og general irritation da en mild pris at betale for at kunne forøge sin præstation !

Sandheden er dog, at det er max spilderen af monettos..$$
Af og til, kan de her små opreklameret produkter dog være meget rare, hvis man føler man er kørt ned i det samme spor i træning, og alt er for ensformet.

Fakta: Eat, Sleep, lift... repeat.. there is no shortcut
If there were weights in heaven, they would probably fall through the clouds, so im heading for hell.

Geografisk sted: Nørrebro

Ryan skrev:Specelt ikke når vi som her snakker to teenager (forkert?) der har købt "ulovligt" kosttilskud på nettet..

Henholdsvis 18 og 22, så Tjah, men tusinde tak for besvarelserne drenge! Nu ser jeg hvordan de reagerer på produktet efter et par måneder, og så vil jeg overveje hvad jeg personligt gør. De er trods alt rimelig store drenge der har været i gang flere år, så mon ikke de kan mærke hvis der er forbedringer.

Styrkeliste

Hej Søren

Crack ikke lige det jeg forbinder med træning :D Fedt navn og meget potent lille fortælling samt billede af produktet;-) Jeg har dog set det meget værre hos andre udenlandske produkter

Produktet er ikke noget unikum, det indeholder stortset det samme som superpump, supercharge, noxplode osv.

Kreatin, koffein lignende stimulanser, betaalanine karudvidende, sukker og aminos! Der er ikke mere power i produktet end hvad en kop sort kaffe kan præstere Du kunne istedet bruge:

Caffeine tabs
Bodylab WG
Kreatin (Der er skrevet side op og side ned om at mono-kreatin er det bedste kreatinprodukt!)

Som det tidligere er sagt er der ingen regler i USA omkring markedsføring af kosttilskud! Det er myndighederne som har bevisbyrden mht disse fantastprodukt-deklarationer.

Som Bay tidligere beskrev brændte BSN fingrene med NoXplode som stadigvæk den dag idag sælges i stor stil

Ingen tvivl om at nogle af produkterne kan give en pumpeffekt og dermed en forestilling i hovedet om at musklernes volumen er blevet større, men det er kun in kort frist;-) Produktet er mig bekendt ikke mere anabolt end et stykke kylling Det vigtigste er en veltilrettelagt træningsplan samt en regelmæssig og god kost (Topdollar makronutrient- og mikronutrientfordeling).

/Spider
Brugeravatar

Spiderman skrev: Der er ikke mere power i produktet end hvad en kop sort kaffe kan præstere

Overdrivelse fremmer forståelse :wink: Nu er det jo sådanset bevist at beta alanine er fremmende, specielt sammen med kreatin :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Husker de at sniffe det? ;)
Billede

God regl er.
Jo mere der er gjort ud af embalagen og reklamerne, jo dårligere et produkt.

Poliquin skrev:
Spiderman skrev: Der er ikke mere power i produktet end hvad en kop sort kaffe kan præstere

Overdrivelse fremmer forståelse :wink: Nu er det jo sådanset bevist at beta alanine er fremmende, specielt sammen med kreatin :)

Jeg er lystfisker det vil jeg ærligt sige :wink: Hvor har du læst henne at beta-alanine skulle være fremmende sammen med kreatin? (for hvad iøvrigt?) T-Nation :lol:

Det er efter min erfaring så lidt man får ud af de produkter at det langt fra er pengene værd!

Mig bekendt at beta-alanine en NO-booster, correct me if i am wrong?

/Spider
Brugeravatar

Spiderman skrev:
Poliquin skrev:

Jeg er lystfisker det vil jeg ærligt sige :wink: Hvor har du læst henne at beta-alanine skulle være fremmende sammen med kreatin? (for hvad iøvrigt?) T-Nation :lol:

Det er efter min erfaring så lidt man får ud af de produkter at det langt fra er pengene værd!

/Spider

You are wrong...Det er en aminosyre.

"Results of this study demonstrate the efficacy of creatine and creatine plus beta-alanine on strength performance. Creatine plus beta-alanine supplementation appeared to have the greatest effect on lean tissue accruement and body fat composition"

Undersøgelsen er læst på pub. med. :)

Edit: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17136944
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Styrkeliste

Poliquin skrev:
Spiderman skrev:
Poliquin skrev:

/Spider

You are wrong...Det er en aminosyre.

"Results of this study demonstrate the efficacy of creatine and creatine plus beta-alanine on strength performance. Creatine plus beta-alanine supplementation appeared to have the greatest effect on lean tissue accruement and body fat composition"

Undersøgelsen er læst på pub. med. :)

Edit: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17136944

Ok, du har ret i at der står noget om at beta-alanine og kreatin kan kombineres med positiveffekt, tak :)

Du har ret i at beta-alanine er en aminosyre, men har jeg sagt at det ikke var? Arginine er vel også en aminosyre samt en no-booster :wink:

Men jeg mener stadigvæk personligt at produkterne har en meget ringe effekt iforhold til træning og kosten;-)

/Spider
Brugeravatar

Spiderman skrev:Men jeg mener stadigvæk personligt at produkterne har en meget ringe effekt iforhold til træning og kosten;-)

/Spider

Det har jeg nu heller aldrig benægtet. Blot kommenteret din bemærknning omkring virkningen ifht. kaffe :wink:

Styrkeliste

Beta alanine gør så ondt at det får mig til at græde, så min logik siger mig at det må virke.
- logze

SandyFrink skrev:Rallen, jeg vil gerne gøre det her 100% klart: Du er idiot.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 45.00
- Dødløft: 55.00

Fede statements der er på den side :D.

" Skin-tearing pumps!"
"Too strong to be legal"
Jeg har ingen idé om det jeg siger er rigtigt!

Geografisk sted: Randers

Træner her: Fitness World Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det med Crack, men jeg har prøvet det et par gange. Den første gang var helt kanon jeg kunne løfte meget mere end før og ens puls stiger rigtig meget under træning og man er fuld af energi. Men så den anden gang jeg prøvede det tog jeg 2 scoops og der var det også kanon under træning, men da jeg så kom hjem fik jeg totalt nederen på af det og lå i min seng i 4 timer og kunne ikke sove eller noget og alting er mega nederen! sååå det er ikke et godt produkt. OG DET ER RØV ULOVLIGT! har hørt en fugl synge om der skulle være spor af Amfethamin i..

rallen skrev:Beta alanine gør så ondt at det får mig til at græde, så min logik siger mig at det må virke.

:lol: :P
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

rallen skrev:Beta alanine gør så ondt at det får mig til at græde, så min logik siger mig at det må virke.

Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Træner her: M/K Fitness
BodyStudio
VK49

mads8400 skrev:Nu skal jeg ikke gøre mig klog på det med Crack, men jeg har prøvet det et par gange. Den første gang var helt kanon jeg kunne løfte meget mere end før og ens puls stiger rigtig meget under træning og man er fuld af energi. Men så den anden gang jeg prøvede det tog jeg 2 scoops og der var det også kanon under træning, men da jeg så kom hjem fik jeg totalt nederen på af det og lå i min seng i 4 timer og kunne ikke sove eller noget og alting er mega nederen! sååå det er ikke et godt produkt. OG DET ER RØV ULOVLIGT! har hørt en fugl synge om der skulle være spor af Amfethamin i..

Mads Babs! Jeg har prøvet at forklare dig at Crack ikke er ulovligt at værre i besiddelse af, og heller ikke at tage - kun at sælge :) Men tak for at du kommenterer min tråd, ses i deroppe basse!

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster