Men er det alle der følger den strategi? Hvad er gevinsten i forhold til bare at spise en fornuftig proteinrig kost? Er det ikke bare fedt man tager på.
Undskylder igen, hvis nogen har spurgt om det før.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

J. Tyler skrev:Du skal ligge i overskud for at få muskelmasse, og i underskud for at holde lav fedtprocent. Begge dele kan ikke lade sig gøre på samme tid, medmindre du er helt nybegynder eller meget overvægtig, hvilket gør at man bruger bulk og cut faser/perioder.

ØbroMorten skrev:J. Tyler skrev:Du skal ligge i overskud for at få muskelmasse, og i underskud for at holde lav fedtprocent. Begge dele kan ikke lade sig gøre på samme tid, medmindre du er helt nybegynder eller meget overvægtig, hvilket gør at man bruger bulk og cut faser/perioder.
Jeg vil dog sige at der findes masser af eksempler på folk der modbeviser det der. Det er alt for sort/hvidt fremstillet.

Pinky Tuscadero skrev:Tak for alle svarene![]()
Næ, altså jeg er ikke bange for at blive tyk på den måde, jeg vil gerne stige i vægt, men det skal være muskler, så jeg vil f.eks ikke ofre mine markerede abs på det. Det er derfor jeg spørger. Jeg ville sgu være ked af at gå rundt med tyk mavse, for at få større guns. Er det sådan det virker?
Det lyder bare som om det er den eneste metode?

Pinky Tuscadero skrev:Tak for alle svarene![]()
Næ, altså jeg er ikke bange for at blive tyk på den måde, jeg vil gerne stige i vægt, men det skal være muskler, så jeg vil f.eks ikke ofre mine markerede abs på det. Det er derfor jeg spørger. Jeg ville sgu være ked af at gå rundt med tyk mavse, for at få større guns. Er det sådan det virker?

JB skrev:Pinky Tuscadero skrev:Tak for alle svarene![]()
Det er vinter, hvem fanden skal du vise abs til alligevel.
Men kudo til dig hvis du render rundt i bikini for tiden
)

Garik skrev:Pinky Tuscadero skrev:Tak for alle svarene![]()
Du kan godt holde din fedtprocent, hvis bare du ikke tager ret meget på hver uge. Det er det, nogle folk kalder at "lean bulke". I praksis er det dog utrolig svært om end muligt.

JB skrev:Din kæreste kræver at du har abs? eller har han ikke forståelse for at du går op i en sport.
Du behøver jo ikke være flæske fed.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster