Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

qwer93 skrev:Jeg er godt klar over at det er et dumt spørgsmål, men jeg har desværre ingen erfaringer med cut, og hvor meget muskelmasse man taber....

Unraveling skrev:Det vel kommer vel lidt an på, hvilken fedtprocent du er på nu og hvad du ender på? Men du kan vel selv mærke sådan nogenlunde hvor meget fedt du har på armen, hvis du niver dig selv.

Qmega skrev:Jeg har tabt 3mm på armen ved 7kgs vægttab.

qwer93 skrev:Qmega skrev:Jeg har tabt 3mm på armen ved 7kgs vægttab.
Det lyder da til at være et flot cut, hvor lang tid cuttede du, siden du ikke mistede mere end 3mm?

Qmega skrev:qwer93 skrev:Qmega skrev:Jeg har tabt 3mm på armen ved 7kgs vægttab.
Det lyder da til at være et flot cut, hvor lang tid cuttede du, siden du ikke mistede mere end 3mm?
I én måned. Jeg har tabt mig pæn meget, men det har ikke påvirket massen eller styrken negativt.

Duno skrev:Qmega skrev:qwer93 skrev:Qmega skrev:Jeg har tabt 3mm på armen ved 7kgs vægttab.
I én måned. Jeg har tabt mig pæn meget, men det har ikke påvirket massen eller styrken negativt.
Må jeg spørge hvordan du bar dig ad med at tabe dig så meget så hurtigt?
Meget lavt kcalindtag? Masser af cardio?
Eller en kombination af begge?

qwer93 skrev:Hvor mange cm på armene vil man miste af et cut på cirka 10kg? Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke kan sige det sådan hundrede procent, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle der har erfaringer med et lignende cut, eller bare har en ide om hvor mange cm jeg vil tabe på armene

Maskinen skrev:qwer93 skrev:Hvor mange cm på armene vil man miste af et cut på cirka 10kg? Jeg ved selvfølgelig godt at man ikke kan sige det sådan hundrede procent, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogle der har erfaringer med et lignende cut, eller bare har en ide om hvor mange cm jeg vil tabe på armene
Over 1 år har jeg smidt 22 kg og mistet 1 cm på armene.
Dog kan du ikke rigtig bruge det til noget da vi er genetisk forskellige, fedtdepoterne lagres forskellige steder, har forskellige udgangspunkter i form af masse, næppe holder samme kcal underskud, ikke træner med samme volume og sikkert en masse andre faktorer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster