Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Troels Toft skrev:Hej, jeg skal til at starte på min første cyklus, har lige lavet hvor min squat skal se ud de næste 8 måneder.
Tak for hjælpen

flamingopikken skrev:Troels Toft skrev:Hej, jeg skal til at starte på min første cyklus, har lige lavet hvor min squat skal se ud de næste 8 måneder.
Tak for hjælpen
8 måneder? Det var godt nok lang tid.
Hvis du gerne vil øge din squat med 10+ kg over fx 8 uger, kunne du jo gøre således:
Uge 1: 45
Uge 2: 50
Uge 3: 55
Uge 4: 60
Uge 5: 65
Uge 6: 70
Uge 7:75
Uge 8: 80
(I alle ugerne kører du så mange reps du kan, så længe du holder dig 1-2 reps fra failure)
Men for at være helt ærlig, synes jeg 10 kg på otte uger er noget undervurderet, når vi ser på din træningserfaring og nuværende styrke. Jeg tror godt du kan komme op på 20 kg, hvis du selvfølgelig sørger for at ligge i et fornuftigt dagligt overskud.

Troels Toft skrev:Det var nemlig mit næste spørgsmål, hvor meget kan jeg tillade mig at øge i squat, dødsløft og bænkpres på mit neveau? Og bent over rows, den ligger på 6x4 med 40 kg?

Troels Toft skrev:Men hvor mange kilo øgning vil i gætte på kunne være realistisk?

Troels Toft skrev:Har trænet i 3 kvart år, med en masse pauser og en del useriøst, så nu er det på tide at komme igang rigtigt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster