Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Vi skal vist spille mod Polen

J-S-O skrev:Ja, hvordan kunne jeg glemme den sidste udvisning![]()
![]()
Er der nogen der kender lidt til Polen - hvordan er Danmarks chancer for at gå videre til finalen? Forresten, hvornår spilles semifinalen egentlig?
PS: Kæft vi var heldige med at de ramte stolpen til sidst

Bliver spændende på torsdag mod Polen, og vi må håbe Boldsen bliver klar igen 
Patrick skrev:J-S-O skrev:Ja, hvordan kunne jeg glemme den sidste udvisning![]()
![]()
Er der nogen der kender lidt til Polen - hvordan er Danmarks chancer for at gå videre til finalen? Forresten, hvornår spilles semifinalen egentlig?
PS: Kæft vi var heldige med at de ramte stolpen til sidst
Det er på torsdag at de skal møde polen... Ved dog ikke så meget om polakkerne, ikke andet end at de slog Rusland i kvartfinalen 28-27...

Patrick skrev:Spillede håndbold da jeg var mindre, men blev nød til at vælge da jeg blev ældre og der valgte jeg så fodbold..

Testikael skrev:Patrick skrev:Spillede håndbold da jeg var mindre, men blev nød til at vælge da jeg blev ældre og der valgte jeg så fodbold..
Biggest mistake of your life

J-S-O skrev:Jeg startede på håndbold helt tilbage i børnehaveklassen, men jeg droppede det allerede før en måned, fordi vi nærmest ikke lavede andet end opvarmning og diverse lege: jeg ville sku spille håndbold - sikke ambitiøs jeg var i den alder

Hamdi skrev:men hold kæft wilbek kan være en nar.. når man ved hvem der laver alle målene i en kamp, og ikke gøre noget for at stoppe ham, må der være noget galt. kan ikke huske navnet. men han var oppe på omkring 15 mål, hvis ikke flere..

8800 skrev:[quote="bRODER
I mine unge dage spillede jeg på kredshold hernede, dvs. de bedste unge spillere fra sønderjylland. Jeg nåede også at spille 2 træningskampe for det lokale 1. divisions hold. Men desværre var jeg nok for stor dengang(110kg - uden muskler), så jeg blev ikke udtaget til truppen. Jeg stoppede derfor med håndbold, og gik over til styrketræningNu spiller jeg så igen i DK's laveste liga

8800 skrev:[quote="bRODER
I mine unge dage spillede jeg på kredshold hernede, dvs. de bedste unge spillere fra sønderjylland. Jeg nåede også at spille 2 træningskampe for det lokale 1. divisions hold. Men desværre var jeg nok for stor dengang(110kg - uden muskler), så jeg blev ikke udtaget til truppen. Jeg stoppede derfor med håndbold, og gik over til styrketræningNu spiller jeg så igen i DK's laveste liga

Testikael skrev:Off topic: Hvor mange på dette forum dyrker egentlig denne fantastiske sportsgren?
jeg gør i hvert fald, og tror da også 8800 gør, men er ikke sikker.

Testikael skrev:Off topic: Hvor mange på dette forum dyrker egentlig denne fantastiske sportsgren?
jeg gør i hvert fald, og tror da også 8800 gør, men er ikke sikker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster