Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dioxy8800 skrev:Hvad er den danske rekord i dødløft i øjeblikket?
Jeg har googlet det lidt men kan ikke finde det nogle steder, er det nogen der lige ved hvad den er?

Mini_L skrev:dioxy8800 skrev:Hvad er den danske rekord i dødløft i øjeblikket?
Jeg har googlet det lidt men kan ikke finde det nogle steder, er det nogen der lige ved hvad den er?
Hvad skrev du i Google feltet? HJÆLP?

dioxy8800 skrev:OK, Tak men, laeser jeg det rigtigt, er rekorden for junior 272.5kg af Morten S. Jensen?
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:dioxy8800 skrev:OK, Tak men, laeser jeg det rigtigt, er rekorden for junior 272.5kg af Morten S. Jensen?
Ja i 120+. Lasse, Jacob, Jonathan og Jesper har lavet mere i lavere vægtklasser.

dioxy8800 skrev:One Man Army skrev:dioxy8800 skrev:OK, Tak men, laeser jeg det rigtigt, er rekorden for junior 272.5kg af Morten S. Jensen?
Ja i 120+. Lasse, Jacob, Jonathan og Jesper har lavet mere i lavere vægtklasser.
Tabte godt nok kaeben da jeg saa Jonathan Gonge's rekord paa 312

dioxy8800 skrev:Legend skrev:Ja det er ikke så godt, men han har også været plaget af skader.
Hvad mener du med det ikke er saa godt? 312 kilo er da staerk gaaet taget hans alder i betragtning.

ThomasNielsen skrev:Det var for sjov.
De bedste hilsner,
Morskabspolitiet

LundDahl skrev:Hvor mange kan egentlig være med i denne vægtklasse?

dioxy8800 skrev:LundDahl skrev:Hvor mange kan egentlig være med i denne vægtklasse?
Det var vist en stor fed tastefejl men, jeg kan se den allerede er blevet rettet.

dioxy8800 skrev:Legend skrev:dioxy8800 skrev:One Man Army skrev:dioxy8800 skrev:OK, Tak men, laeser jeg det rigtigt, er rekorden for junior 272.5kg af Morten S. Jensen?
Ja det er ikke så godt, men han har også været plaget af skader.
Hvad mener du med det ikke er saa godt? 312 kilo er da staerk gaaet taget hans alder i betragtning.

Bnaz skrev:dioxy8800 skrev:Legend skrev:dioxy8800 skrev:One Man Army skrev:dioxy8800 skrev:OK, Tak men, laeser jeg det rigtigt, er rekorden for junior 272.5kg af Morten S. Jensen?
Til gengæld har jeg hørt han har både tynde arme og ben.

ficus4p skrev:Bnaz skrev:dioxy8800 skrev:Legend skrev:dioxy8800 skrev:One Man Army skrev:dioxy8800 skrev:OK, Tak men, laeser jeg det rigtigt, er rekorden for junior 272.5kg af Morten S. Jensen?
Til gengæld har jeg hørt han har både tynde arme og ben.
så er spørgsmålet mere om hans total til det stævne skulle være godkendt.

Hjordt skrev:Det er typer som ham, der er en skændsel for sportens æstetiske udtryk.

Kromann skrev:Jeg synes, at det er for dårligt, at du ikke maxer ud, når du har skader. Hvem tror du lige, at du er?!

ficus4p skrev:Kromann skrev:Jeg synes, at det er for dårligt, at du ikke maxer ud, når du har skader. Hvem tror du lige, at du er?!
Vist ikke et ærligt forsøg i squat, især ikke når man holder pause i bunden og endda advare spotterne at man holder pause og de ikke skal tag den.

Kromann skrev:ficus4p skrev:Kromann skrev:Jeg synes, at det er for dårligt, at du ikke maxer ud, når du har skader. Hvem tror du lige, at du er?!
Vist ikke et ærligt forsøg i squat, især ikke når man holder pause i bunden og endda advare spotterne at man holder pause og de ikke skal tag den.
Når det er den tungeste vægt, man har været på i squat i meget lang tid, er det så ikke ok? Jonatan har haft en langvarig skade for pokker, det er da bare super fedt, at han begynder at kunne være med igen!

ficus4p skrev:Kromann skrev:ficus4p skrev:Kromann skrev:Jeg synes, at det er for dårligt, at du ikke maxer ud, når du har skader. Hvem tror du lige, at du er?!
Når det er den tungeste vægt, man har været på i squat i meget lang tid, er det så ikke ok? Jonatan har haft en langvarig skade for pokker, det er da bare super fedt, at han begynder at kunne være med igen!
har stor forståelse for at være skadet men et ærligt forsøg er ikke med planlagt pause i bunden, og man render ikke rundt og leger kys på kinden med Beermann

ficus4p skrev:Kromann skrev:ficus4p skrev:Kromann skrev:Jeg synes, at det er for dårligt, at du ikke maxer ud, når du har skader. Hvem tror du lige, at du er?!
har stor forståelse for at være skadet men et ærligt forsøg er ikke med planlagt pause i bunden, og man render ikke rundt og leger kys på kinden med Beermann

Kromann skrev:ficus4p skrev:Kromann skrev:ficus4p skrev:Kromann skrev:Jeg synes, at det er for dårligt, at du ikke maxer ud, når du har skader. Hvem tror du lige, at du er?!
T-tror du, at d-de er b-bøgser?

Bnaz skrev:ficus4p skrev:Kromann skrev:ficus4p skrev:Kromann skrev:Jeg synes, at det er for dårligt, at du ikke maxer ud, når du har skader. Hvem tror du lige, at du er?!
Jeg kan sagtens se din pointe, men der kan jo være mange meninger om det. Jeg tror dog din skepsis i høj grad har grund i manglende viden omkring min situation. Som landsholdsløfter SKAL man stille til nationale mesterskaber. Jeg havde i flere måneder døjet med en fiber i lysken, der ikke tillod mig at squatte i lang tid, op mod Dm kunne jeg dog squatte lidt med pause i bunden, derudover var der nogle problemer med min skulder. Jeg vælger så at gå ind og lave noget squat, der er en del tungere, end hvad jeg havde været på i træningen i det seneste halve år op mod stævnet og at trække i en løs trøje i stedet for bare at lave 75kg i disse discipliner, som man af og til ser folk gøre. Vi er enige om det ikke er optimalt, men det var hvad min situation tillod.
Og til de kvindelige læsere kan jeg sige at Beermann er en formidabel kysser.

ficus4p skrev:Jamen så er det vist sat på plads, intet galt i det.
Måske ville jeg dog være mere opmærksom på min opførsel især når man er et forbillede som landsholdsløfter og det et var stævne for de helt unge.
Men tillykke med resultatet.

Bnaz skrev:ficus4p skrev:Jamen så er det vist sat på plads, intet galt i det.
Måske ville jeg dog være mere opmærksom på min opførsel især når man er et forbillede som landsholdsløfter og det et var stævne for de helt unge.
Men tillykke med resultatet.
Altså, det var jo ikke et "seriøst" stævne for mit vedkommende, jeg lagde også knæbind mellem mine squats og sådan. Man kan gøre det hele lidt for seriøst, hvis du spørger mig.
Det er dog noteret, og jeg beklager, hvis det er blevet modtaget som et skidt signal overfor andre eller stævnet som helhed, det var ikke min mening, jeg havde bare en hyggelig dag med mine venner.
Og tak - omend der, som du er inde på - jo ikke rigtig er et reelt resultat, man kan bruge til noget.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster