Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1439
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1436

Følg bodybuilding.dk på

Danske piger, de mest maskuline ?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Denne mand Roosh blev rimlig kendt i de danske medier efter at have godt og grundigt at have trollet om danske piger på sin blog..
Han mener de er de mest maskuline piger/kvinder i verden og de har ingen evne til at flirte, de ikke feminine og skide dårlig chamører..og har en dyb stemme. De kan kun knalde og så det det. han siger han

Hans lille historie om sin tur i danmark og mødet med danske piger, er skide sjov, selvom den er lidt lang vil i elske det !!
F.eks siger han " There are so many kebab shacks in Copenhagen that if an alien landed in Denmark he’d conclude that kebabs, shawarmas, and gyros have been Danish cuisine staples for thousands of years. "
:D -- sjovt nok passer det os

Så værsegod her er den: http://www.rooshv.com/danish-girls-are- ... -the-world

til sagen: Er i enig i det manden siger om de danske kvinder/piger i forhold til udlandske ?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Gutten der har skrevet det virker egentlig bare som en arrogant douche
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog

Jeg er desværre enig med ham, omend der selvfølgelig findes undtagelser derude. Af samme årsag stoppede jeg med danske piger for mange år siden. Kvinder ser alligevel bedre ud når de er solbrune året rundt :whistle:

OMG jeg synes han er en idiot. Sådan virkeligt dybt ignorant. Jeg er rystet.

Tank skrev:Jeg er desværre enig med ham, omend der selvfølgelig findes undtagelser derude. Af samme årsag stoppede jeg med danske piger for mange år siden. Kvinder ser alligevel bedre ud når de er solbrune året rundt :whistle:

Du virker faktisk ligeså sørgelig som ham, når du kommer med sådan et statement. Hvad fanden er det for noget!? "Stoppede med danske piger". Det lyder som om du snakker sødmælk kontra letmælk. Drengerøv.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

Kostplan: Vis kostplan

I vomitted.

Hvem har skrevet dette? Pauly D fra Jersey Shore?
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Jeg er lidt enig i at der er mangel på femintet hos kvinderne her, det har sikkert noget at gøre med alt det der ligestillings halløj vi har haft i de sidste årtier.

At de ikke kan finde ud af at lave mad, (os enig ud fra min erfaringer) jeg har været i forhold med 2 danske piger og ingen af dem har kunne lave mad. Hvilket er os derfor mange piger altid spiser udenfor. Det ingen hate, men hvad jeg selv har observeret her i forhold til bloggeren. Tror han mener at deres personlighed er maskulin, men danske piger er nogle af de flotteste ! :twisted:
Sidst rettet af Muddii 27. mar 2012, 22:05, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Træner her: Fitness World Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 152.00

ØbroMorten skrev:OMG jeg synes han er en idiot. Sådan virkeligt dybt ignorant. Jeg er rystet.

Tank skrev:Jeg er desværre enig med ham, omend der selvfølgelig findes undtagelser derude. Af samme årsag stoppede jeg med danske piger for mange år siden. Kvinder ser alligevel bedre ud når de er solbrune året rundt :whistle:

Du virker faktisk ligeså sørgelig som ham, når du kommer med sådan et statement. Hvad fanden er det for noget!? "Stoppede med danske piger". Det lyder som om du snakker sødmælk kontra letmælk. Drengerøv.

Hvad i alverden er der drengerøvet i at have en stærk præference for udenlandske piger? Jeg er gift og har barn så er ikke selv på jagt, men hvis jeg var ville jeg aldrig vælge en dansk pige.

Edit: Jeg gider ikke blive suget ind i endnu en dum diskussion. Fuck mig, jeg melder mig ud.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Bone-14 skrev:Edit: Jeg gider ikke blive suget ind i endnu en dum diskussion. Fuck mig, jeg melder mig ud.

+1. Stenaldermennesker.

Måske var der andre kvaliteter og værdier ved en kvinde, end om hvorvidt hun kan lave dig en hakkebøf som da du var barn, om hun er dygtig til at gøre rent og om hun i øvrigt mestrer den essentielle disciplin: at behage dig som det charmerende uskyldige serviceorgan hun er født til at være.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

ØbroMorten skrev:
Bone-14 skrev:Edit: Jeg gider ikke blive suget ind i endnu en dum diskussion. Fuck mig, jeg melder mig ud.

+1. Stenaldermennesker.

Måske var der andre kvaliteter og værdier ved en kvinde, end om hvorvidt hun kan lave dig en hakkebøf som da du var barn, om hun er dygtig til at gøre rent og om hun i øvrigt mestrer den essentielle disciplin: at behage dig som det charmerende uskyldige serviceorgan hun er født til at være.

Du karikerer den kritik af kvinder som er at mange af dem ikke kan finde ud af at lave mad. Det er ikke et spørgsmål om serviceorgan men om at leve op til de ting partneren generelt efterspørger ligesom manden forventes at leve op til visse ting. Problemstillingen om at kvinden (muligvis) bliver dårligere til hjemlige gøremål er interessant nok, da bl.a. velfærdsstaten og moderne civilisations udvikling fordrejer markedet for partnervalg og seksuel selektion i hunkønnets favør. Lige præcis den med madlavning er værd at overveje, da den grundlæggende konstruktion at manden henter byttet og kvinden tilbereder det er meget indgroet i biologien. Når hunkønnet kommer i en mere udtalt vælgerrolle og manden i en mindre rolle er det netop interessant at se hvordan det påvirker kvinden i negativ retning, ligesom et mere mandsdomineret samfund ville bringe det værste frem i mænd.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Tank skrev:Af samme årsag stoppede jeg med danske piger for mange år siden.

Muddii skrev:
At de ikke kan finde ud af at lave mad, (os enig ud fra min erfaringer) jeg har været i forhold med 2 danske piger og ingen af dem har kunne lave mad. Hvilket er os derfor mange piger altid spiser udenfor.

Stereotyping ftw.

Reputation point: 15

Muddii skrev:Jeg er lidt enig i at der er mangel på femintet hos kvinderne her, det har sikkert noget at gøre med alt det der ligestillings halløj vi har haft i de sidste årtier.

At de ikke kan finde ud af at lave mad, (os enig ud fra min erfaringer) jeg har været i forhold med 2 danske piger og ingen af dem har kunne lave mad. Hvilket er os derfor mange piger altid spiser udenfor. Det ingen hate, men hvad jeg selv har observeret her i forhold til bloggeren. Tror han mener at deres personlighed er maskulin, men danske piger er nogle af de flotteste ! :twisted:

Alle de piger jeg kender, kan godt lide at spise udenfor. Midt på græsplænen med en pølse i hånden.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

De er ikke maskuline, vi er ikke mænd nok.
Brugeravatar

Haha han er vel bare muggen over at han ikke kan score i Danmark.

Freak.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

jeg har læst alt hvad fyren har skrevet, jeg fik selvfølgelig lidt ondt af den lille gut henad vejen - men mest af alt hylede jeg af grin, og følte mig grundlæggende stolt over nationens hunkøn.

.. han fik da lidt fisse, men mest af alt blev han taget godt og grundigt i røven.

Billede
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Det jo fordi Danmark er et feminint land, og ligeledes er mændene, ligestilling osv, som her tæsker man ikke konen, og det ikke manden der nødvendigvis er forsørgeren for familien ligesom man ser i mange andre lande. I Danmark snakker man om tingene i modsat til Sydeuropa og Afrika hvor næverne snakker.. Når kvinderne ikke nødvendigvis er afhængige af mænd ligesom i andre lande bliver de lidt jo klart mindre piget:)

Reputation point: 10

Interessant indlæg. Det kunne være sjovt at læse et tilsvarende indlæg fra en amerikansk kvinde om danske mænd, og se hvordan vi opfattes af kvinder fra en anden kultur.
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden

Jeg må hellere lige uddybe min holdning. Den har nemlig intet at gøre med at nogle danske kvinder er dårlige til at lave mad og gøre rent som det antydes. Faktisk foretrækker jeg at lave min mad selv. Det har til gengæld alt at gøre med at forsøget på ligestilling, det at mænd og kvinder har samme rettigheder, i stedet har udviklet sig til et tåbeligt forsøg på at gøre mænd og kvinder ens. I et forsøg på ikke at give afkald på de rettigheder som de har kæmpet så hårdt for, og af frygt for at fremstå svage, er deres energi blevet så overvejende maskulin at de ikke længere er i deres kroppe og følelser, men i deres hjerner i et konstant forsøg på at fremstå stærke og udkonkurrere mændende. Det er ganske enkelt ikke feminint, og jeg kan helt sikkert ikke tænde på det. Til gengæld er mange mænd i samme ombæring blevet så tvangsfeminiserede at manden er kællingen i forholdet og kvinden er manden. Derfor fungerer det for nogle, indtil at kvinden bliver træt af fjoget og skrider. Men der er brug for balance og er man selv meget maskulin har man brug for en meget feminin kvinde til at afbalancere disse energier, og det er ikke nemt at finde i Danmark. Heldigvis er verden meget stor, så hvis man er lidt internationalt orienteret er det utrolig nemt at finde sit match derude.....

Jeg mindes da at vi fik kåret vores kvinder som de lækreste i verdenen for få år tilbage?

btw. så har jeg været på ferie i bl.a Tyskland, og de har generelt mere maskuline træk end de danske. Tror generelt set også det har noget at gøre med kultur og normer hvor vidt man finder en kvinde maskuline, når han bedømmer på baggrund af attitude/væremåde.
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

Syntes godt nok nogle af jer skulle tænke jer om en anden gang før i vælger at generalisere kvinder på den måde.
Man kan da overhovedet ikke stille det op på den måde, jeg ville da heller aldrig sige "Alle danske mænd er sådan og sådan"

Muddii skrev:Jeg er lidt enig i at der er mangel på femintet hos kvinderne her, det har sikkert noget at gøre med alt det der ligestillings halløj vi har haft i de sidste årtier.

YES, det er en meget naturlig udvikling og sådan vil det nok også gå i de andre lande, udviklingen går bare lidt langsommere.

Jeg kender ikke nogle kvinder der ikke kan lave mad, du må have været meget uheldig, men du kunne jo også bare lave din egen mad, eller også så kunne du have lært dem det siden de åbenbart er blevet forkælet hjemmefra.

Du er enig med alt hvad han skriver? Jeg forstår det virkeligt ikke, er det fordi du ikke kan tåle at en kvinde siger dig imod eller? personligt vil jeg gerne have en intelligent fyr man kan have nogle gode diskussioner med, men han skal stadig være en mand. Synes det lyder som om du vil tilbage i tiden hvor kvinder ikke måtte tale i forsamlinger etc. og "kendte sin plads"
Never ever stop believing in your dream!
Unless your dream is stupid.
Then you should change your dream.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Resith skrev:Du er enig med alt hvad han skriver? Jeg forstår det virkeligt ikke, er det fordi du ikke kan tåle at en kvinde siger dig imod eller? personligt vil jeg gerne have en intelligent fyr man kan have nogle gode diskussioner med, men han skal stadig være en mand. Synes det lyder som om du vil tilbage i tiden hvor kvinder ikke måtte tale i forsamlinger etc. og "kendte sin plads"

Læs mit indlæg længere oppe skrev en uddybende forklaring. Og nej jeg er sikkert ikke enig i alt hvad han skriver, læste kun et par linjer. Jeg synes også at han fremstår som en idiot men er enig i nogle af hans pointer.

Læs mit indlæg længere oppe skrev en uddybende forklaring. Og nej jeg er sikkert ikke enig i alt hvad han skriver, læste kun et par linjer. Jeg synes også at han fremstår som en idiot men er enig i nogle af hans pointer.

Det har jeg skam læst og det kan da godt være der er nogle enkelte forhold der kører sådan, men at sige at de fleste forhold fungere på den måde?.... :roll:
Brugeravatar

Resith, du rammer hovedet på sømmet.
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden

Resith skrev:

Det har jeg skam læst og det kan da godt være der er nogle enkelte forhold der kører sådan, men at sige at de fleste forhold fungere på den måde?.... :roll:

Hovedpointen var at beskrive de danske kvinders utiltalende maskuline fremtoning, ikke at gå nærmere ind i hvilke fataliteter det medfører når man indgår i et parforhold med sådan en skabning :whistle:

Tank skrev:
Resith skrev:

Hovedpointen var at beskrive de danske kvinders utiltalende maskuline fremtoning, ikke at gå nærmere ind i hvilke fataliteter det medfører når man indgår i et parforhold med sådan en skabning :whistle:

Okay, jeg melder mig ud af den her "debat" med en sidste moden kommentar : Vatpik.
Brugeravatar

Resith skrev:
Tank skrev:
Resith skrev:

Okay, jeg melder mig ud af den her "debat" med en sidste moden kommentar : Vatpik.

Man begynder jo at få den tanke at du tilhører føromtalte gruppe :lol:

Tank skrev:
Resith skrev:
Tank skrev:
Resith skrev:

:lol:
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Ja selvfølgelig. Sådan er ALLE DANSKE KVINDER jo, vidste du ikke det? [-X
Brugeravatar

Resith skrev:

Ja selvfølgelig. Sådan er ALLE DANSKE KVINDER jo, vidste du ikke det? [-X

Før brændte der et sidste håb i mit hjerte om at der fandtes undtagelser, men det har du lige slukket :mrgreen:

Tank, hvor har du så fundet dit livs kærlighed? Thailand? :mrgreen: :mrgreen:
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster