Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1301
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1298

Følg bodybuilding.dk på

Danskernes mening om NO produkter.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er Nitric Oxide produkter værd at købe eller ikke

Afstemning sluttede 30. mar 2009, 16:01

Ja
20
39%
Nej
31
61%

Stemmer i alt : 51

hey
jeg ville gerne høre jeres mening er om No produkter, hvorfor er det dårligt, hvorfor er det godt ?

på mange andre boards er No produkter meget omtalte og rigtigt godt soldt, hvor i mod på dette board bliver det altid stemplet dårligt

det kunne evt, have noget at gøre med at forfremme Bodylabs / Bodymans egne produkter
everybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy ass weight ! Noooo but ill do it though !

Reputation point: 0

Geografisk sted: nihchola

Træner her: Ribe Fritidscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan

Fatmir skrev:hey
jeg ville gerne høre jeres mening er om No produkter, hvorfor er det dårligt, hvorfor er det godt ?

Man kunne også skæve til hvad en af de absolutte eksperter på området mener:

NO-boostere
Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere under navne som L-arginin og α-ketoglutarat. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.

artikler/kostogkosttilskud/traeningogkosttilskud.php
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har aldrig prøvet det, men BSN NO-Xplode er blevet sagsøgt for ikke at indeholde andet end almindelig kreatin.

http://www.motion-online.dk/fora/index. ... opic=42215

Jeg syntes det virker som svært mange penge at brænde af på et placebo-produkt, når man kan få 500g bodyman kreatin for 100 kr. Jeg tror den eneste grund til, at det sælger godt, er god markedsføring!
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 170.00

Galleri: Intet galleri

hvis i opretter jeg bb.com så vil i nok opdage at jeres mening er totalt forkert der.. folk tilbeder No produkter og ser ud til at alle har 1 eller flere af de produkter

synes også der en del på boardet her som tit siger dårlige ting om det men aligevel selv køre det

jeg har ivært fald svaret Ja, da jeg for første gang prøvede et No produkt hvilket var No-xplode fra Bsn synes jeg mentalt og fysisk jeg kunne gå en del mere amok i centret og få mere ud af mine træninger, måske gør No-xplode dig ikke størrer som sådan men det jeg fik ud af det gjorde at jeg kunne præstere en del mere hvilket gjorde jeg fik noget ud af det.

har prøvet Nanovapor fra musckletech, det synes jeg dog godt nok var at smide penge ud af lommen

Supercharge fra labrada, det grav mig sindsyg fornemmelse og følte vilde pump.. min øjne blev også halv røde af det...

derfor har jeg svaret Ja, for jeg synes det virker
everybody wanna be a bodybuilder, but nobody wanna lift no heavy ass weight ! Noooo but ill do it though !

Styrkeliste

Placebo effekten kan tilskrives meget af din forklaring, det er min umiddelbare vurdering - har aldrig prøvet produktet.
"I absolutely believe in God; and I absolutely hate the fucker"
Brugeravatar

Jeg har selv prøvet diverse pre-workout produkter med "NO-effetkt" gennem tiden, og ja, de giver et kick. Grunden til man får et kick er den høje mængde koffein. Dog fåes ren koffein væsentlig billigere :wink:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

nu har jeg drukket en redbull, cop kaffe, osv. og intet af det svare til hvad de preworkout supps gør i mine øjne...

oplevede virkelig mindblowing pumps med supercharge, og synes det virkede uanset om placebo eller ikke? er normalt kreatin så placebo eller normalt protein pulver?

Styrkeliste

Jeg er også stor fortaler for NO produkter, og de indeholder altså en del andet en koffein og kreatin, bla. taurin. At man kan gøre det billiger ved at købe en masse ting og blande selv (koffein tabs og mono kreatin) det passer heller ikke, selvfølgelig kan du finde eksempler hvor det er billigere at blande noget selv, men du kan også finde NO produkter der er billigere end det ville være selv at sammensætte sin pre drink.

Jeg har selv super god erfaring med Super Charge.
Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Langelands Body & Motionsklub

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 210.00

Af en eller anden grund har en del på dette board en skjult holdning omkring "kommer produktet ikke fra bodylab, så er det placebo og spild af penge" dette har været min opfattelse af mange folk gennem de sidste mange år herinde. Jeg har en del kammerater som har prøvet Animal M stak og No xplode, og de siger det giver super med energi under træning og animal M stak skulle virkelig skyde styrken helt sindsygt i vejret.

Jeg skal selv bestille mig nogle Animal M stak her i løbet af ugen, så regner med at starte på mandag
The best activity for your health is pumping & humping - Arnold Schwarznegger
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: Dragør Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 220.00

præsis samme holdning, selfølgelig vil man snakke bedre om bodylabs da det nærmest er deres forum

Styrkeliste

At bodylab reklamerer på dette forum har ikke noget at gøre med min mening om N.O. produkter.

De er ofte totalt overprized. Man får det dårligt af dem i den lille mavse.

Fatmir: Du snakker om de vildeste pumps. Men hvad vil du bruge de pumps til? Udover at se dig selv vokse lidt i spejlet efter endt træning?

Du snakker om at protein pulver skulle være et placebo? ( :lol: !) Hvordan får du lige det udsagn til at være sandt?
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Fatmir skrev:intet af det svare til hvad de preworkout supps gør i mine øjne...

Nej du bliver muligvis ikke rød i dine øjne af en kop kaffe, men virkningen af koffeinen er den samme. :wink:
Jeg kan personligt ikke mærke forskel på en koffein tab og diverse NO-produkter.

Reputation point: 45

Styrkeliste
- Bænkpres: 7.00
- Squat: 9.00
- Dødløft: 13.00

Logbog: Ingen logbog

jeg vil mene at mit brug af no xplode, virkede over vildt på mig... det kan ikke beskrives.. altså hvis No produkter er placebo men aligevel virker?

er protein pulver så placebo ?

jeg troede ikke på no produkter ville virke og jeg var da også skeptisk, men nu prøvede jeg det så for første gang og det virkede ! hvem siger det kan afstatte kreatin - protein - vitamin ect.

men No produkter er bare blevet en del afhverdagen for mig, for det virker 100% på mig om placebo eller ej, jeg kan se tydeligt forskel.

Styrkeliste

Fatmir skrev:jeg kan se tydeligt forskel.

Hvordan det? Udover dit pump efter endt træning, som jeg også har uden N.O. Produkter. :)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Fatmir skrev:jeg vil mene at mit brug af no xplode, virkede over vildt på mig... det kan ikke beskrives.. altså hvis No produkter er placebo men aligevel virker?

jeg troede ikke på no produkter ville virke og jeg var da også skeptisk, men nu prøvede jeg det så for første gang og det virkede ! hvem siger det kan afstatte kreatin - protein - vitamin ect.

men No produkter er bare blevet en del afhverdagen for mig, for det virker 100% på mig om placebo eller ej, jeg kan se tydeligt forskel.

Du er ikke tilfældigvis ansat hos disse producenter? Man kan ikke bruge det til en hujende fis, det du skriver. Post noget data der viser, at det kan andet end kreatin og kaffe, så kan vi snakke.
Brugeravatar

Styrkeliste

Starpen skrev:
Fatmir skrev:jeg vil mene at mit brug af no xplode, virkede over vildt på mig... det kan ikke beskrives.. altså hvis No produkter er placebo men aligevel virker?

Du er ikke tilfældigvis ansat hos disse producenter? Man kan ikke bruge det til en hujende fis, det du skriver. Post noget data der viser, at det kan andet end kreatin og kaffe, så kan vi snakke.

Enig.

Folk "tror" en masse, "føler" en masse og fantasien får frit løb, men det kan man desværre IKKE bruge til ret meget, da kun meget få mennesker er i stand til at skelne mellem årsag, virkning og rene tilfældigheder!
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

jeg køre NO xplode og jeg synes os det er godt og man bliver lidt større for hver uge der går... det handler bare om af tag det rigtigt.... jeg køre kun på NO xplode.... har man prøvet det en gang rigtig så går man aldrig tilbage....

ps. har vedhæftede billed med hvad der er i.....
Vedhæftede filer
9770-bsn-no-xplode-new-etiq.gif
9770-bsn-no-xplode-new-etiq.gif (129.56 KiB) Vist 1112 gange
Everyboby want's to be bodybuilder, but ain't nobody wanna lift no heavy ass weight!
Yeah buddy! Lightweight! Nothin' but a peanut!
GO HARD OR GO HOME!!

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Dødløft: 130.00

WannaBeBig skrev:
Fatmir skrev:hey

Man kunne også skæve til hvad en af de absolutte eksperter på området mener:

NO-boostere
Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere under navne som L-arginin og α-ketoglutarat. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.

artikler/kostogkosttilskud/traeningogkosttilskud.php

Umiddelbart vil jeg nok også mene at man roligt kan tage Incognitos skriblerier for gode varer.
Brugeravatar

Styrkeliste

inzaneXs skrev:
Starpen skrev:

Enig.

Folk "tror" en masse, "føler" en masse og fantasien får frit løb, men det kan man desværre IKKE bruge til ret meget, da kun meget få mennesker er i stand til at skelne mellem årsag, virkning og rene tilfældigheder!

Hvis folk bliver mere motiverede, får mere energi og på den måde for flyttet nogen flere kilo, så kan man da bruge det til rigtig meget.

Styrkeliste
- Bænkpres: 27.50
- Squat: 40.00
- Dødløft: 235.00

BSN-PUMPER skrev:ps. har vedhæftede billed med hvad der er i.....

:mrgreen: Så er spørgsmålet om vi kan stole på etiketten denne gang eller om de endnu engang har fusket lidt med ingredienserne

:mrgreen: :D :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste

nej denne gang giver de garanti for af det hjælpe...

men man skal os lige huske på af det ikke er anabole man har med gør....
Everyboby want's to be bodybuilder, but ain't nobody wanna lift no heavy ass weight!
GO HARD OR GO HOME!!

Styrkeliste

slavers skrev:
inzaneXs skrev:
Starpen skrev:

Enig.

Hvis folk bliver mere motiverede, får mere energi og på den måde for flyttet nogen flere kilo, så kan man da bruge det til rigtig meget.

Nej, det kan "man" ikke... Det kan den enkelte person der har bildt sig ind, at man kan se resultater uge for uge (tåbeligt) når man bruger et bestemt, lovligt, produkt. Folk kommer langt med placebo og så kan man lige så godt vælge et produkt der er billigere - kaffe, kreatin eller børne-vitaminpiller. Min pointe er, at det ikke er produktet der giver resultaterne, men ens tro på det. Vælg et billigere eller tro mere på dig selv.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hey nu har jeg efterhånden trænet i tre år..

Faldt så over en masse produkter som så spændende ud og tænkte at jeg lige ville prøve NO-xplode, men til min enorme ærgelse kunne jeg ikke mærke en skid (indtoger ikke engang koffein normalt).
Det eneste jeg syntes var fedt var at det var sjovt at blande op da det bobler m.m haha =D>

har nu prøvet at køre Nano9 Hardcore (Muscletech) og kan desværre heller ikke her mærke nogen forskel.. Meget ærgeligt da de jo godt ved hvad de vil have for det (skal dog siges at en af mine kammerater syntes godt om dette produkt)

Personligt tror jeg at det desværre er psygisk at folk føler noget men hey bøtterne ser da også fede ud :wink:

Geografisk sted: odense

Styrkeliste
- Squat: 120.00

Deftens skrev:Hey nu har jeg efterhånden trænet i tre år..

Faldt så over en masse produkter som så spændende ud og tænkte at jeg lige ville prøve NO-xplode, men til min enorme ærgelse kunne jeg ikke mærke en skid (indtoger ikke engang koffein normalt).
Det eneste jeg syntes var fedt var at det var sjovt at blande op da det bobler m.m haha =D>

har nu prøvet at køre Nano9 Hardcore (Muscletech) og kan desværre heller ikke her mærke nogen forskel.. Meget ærgeligt da de jo godt ved hvad de vil have for det (skal dog siges at en af mine kammerater syntes godt om dette produkt)

Personligt tror jeg at det desværre er psygisk at folk føler noget men hey bøtterne ser da også fede ud :wink:

Er det Nano X9 Hardcore du her omtaler ?

- For dette produkt har jeg nu ellers også kun hørt rigtig god omtale om, dog har jeg ikke hørt så meget og heller ikke kunne finde så meget om storebroderen Nano Vapor.
The best activity for your health is pumping & humping - Arnold Schwarznegger
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: Dragør Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 220.00

Nano Vapor...er det det produkt der er overplastret med dybt komiske advarsler som at produktet er så kraffuldt at man kun må have bøtten åben i 10 sekunder af gangen pga. atmosfæriske forstyrelser? :D

=D>
Brugeravatar

Styrkeliste

man burde lave en ny afstemning, hvem er mest fordomsfuld No-xploder tilhængerne, eller dem der er imod det.

stemte nej
"Folk kan grine fordi jeg lever sundt, men jeg skal nok få min del af kagen" Citat mig

inzaneXs skrev:Nano Vapor...er det det produkt der er overplastret med dybt komiske advarsler som at produktet er så kraffuldt at man kun må have bøtten åben i 10 sekunder af gangen pga. atmosfæriske forstyrelser? :D

=D>

Lige præcis :lol: amerikansk markedsføring når det er bedst :wink:
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator

Reputation point: 675

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00

men man ska jo os bare lige huske af det ikke er en krudt kur......
GO HARD OR GO HOME!!

Styrkeliste

NO produkter har som regel en effekt. men som tidligere nævnt så er det pga. koffeinen og kreatinen.... Men det findes også utrolig meget lort rundt omkring inden for denne kategori.
F.eks. kan Gaspari's super pump 250 nævnes, her er den største effekt en totalt ødelagt mave som har en åbenlys negativ effekt på en træning :lol:
Normalt synes jeg at BSN NO-XPLODE har samme effekt som når jeg snupper en omgang kreatin med nogle hurtige carbs og et par kapsler koeffein inden træning... Men uden at lyder alt for meget som en sælger, vil jeg dog sige at Muscletech Nano vapor har overrasket mig, hvis man ellers kan få det ned, da det har samme charmerende og kraftfulde smagsoplevelser som Cell-tech :sick:

NOxplode virker i den forstand, at det virker motiverende. Flere træninger i centeret.
Train insane! Or remain the same

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 180.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster