Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Fatmir skrev:hey
jeg ville gerne høre jeres mening er om No produkter, hvorfor er det dårligt, hvorfor er det godt ?

Fatmir skrev:intet af det svare til hvad de preworkout supps gør i mine øjne...

Fatmir skrev:jeg kan se tydeligt forskel.

Fatmir skrev:jeg vil mene at mit brug af no xplode, virkede over vildt på mig... det kan ikke beskrives.. altså hvis No produkter er placebo men aligevel virker?
er protein pulver så placebo ?
jeg troede ikke på no produkter ville virke og jeg var da også skeptisk, men nu prøvede jeg det så for første gang og det virkede ! hvem siger det kan afstatte kreatin - protein - vitamin ect.
men No produkter er bare blevet en del afhverdagen for mig, for det virker 100% på mig om placebo eller ej, jeg kan se tydeligt forskel.

Starpen skrev:Fatmir skrev:jeg vil mene at mit brug af no xplode, virkede over vildt på mig... det kan ikke beskrives.. altså hvis No produkter er placebo men aligevel virker?
jeg troede ikke på no produkter ville virke og jeg var da også skeptisk, men nu prøvede jeg det så for første gang og det virkede ! hvem siger det kan afstatte kreatin - protein - vitamin ect.
men No produkter er bare blevet en del afhverdagen for mig, for det virker 100% på mig om placebo eller ej, jeg kan se tydeligt forskel.
Du er ikke tilfældigvis ansat hos disse producenter? Man kan ikke bruge det til en hujende fis, det du skriver. Post noget data der viser, at det kan andet end kreatin og kaffe, så kan vi snakke.

WannaBeBig skrev:Fatmir skrev:hey
jeg ville gerne høre jeres mening er om No produkter, hvorfor er det dårligt, hvorfor er det godt ?
Man kunne også skæve til hvad en af de absolutte eksperter på området mener:
NO-boostere
Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere under navne som L-arginin og α-ketoglutarat. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.
artikler/kostogkosttilskud/traeningogkosttilskud.php

inzaneXs skrev:Starpen skrev:Fatmir skrev:jeg vil mene at mit brug af no xplode, virkede over vildt på mig... det kan ikke beskrives.. altså hvis No produkter er placebo men aligevel virker?
Du er ikke tilfældigvis ansat hos disse producenter? Man kan ikke bruge det til en hujende fis, det du skriver. Post noget data der viser, at det kan andet end kreatin og kaffe, så kan vi snakke.
Enig.
Folk "tror" en masse, "føler" en masse og fantasien får frit løb, men det kan man desværre IKKE bruge til ret meget, da kun meget få mennesker er i stand til at skelne mellem årsag, virkning og rene tilfældigheder!

BSN-PUMPER skrev:ps. har vedhæftede billed med hvad der er i.....

slavers skrev:inzaneXs skrev:Starpen skrev:Fatmir skrev:jeg vil mene at mit brug af no xplode, virkede over vildt på mig... det kan ikke beskrives.. altså hvis No produkter er placebo men aligevel virker?
Enig.
Folk "tror" en masse, "føler" en masse og fantasien får frit løb, men det kan man desværre IKKE bruge til ret meget, da kun meget få mennesker er i stand til at skelne mellem årsag, virkning og rene tilfældigheder!
Hvis folk bliver mere motiverede, får mere energi og på den måde for flyttet nogen flere kilo, så kan man da bruge det til rigtig meget.

Deftens skrev:Hey nu har jeg efterhånden trænet i tre år..
Faldt så over en masse produkter som så spændende ud og tænkte at jeg lige ville prøve NO-xplode, men til min enorme ærgelse kunne jeg ikke mærke en skid (indtoger ikke engang koffein normalt).
Det eneste jeg syntes var fedt var at det var sjovt at blande op da det bobler m.m haha =D>
har nu prøvet at køre Nano9 Hardcore (Muscletech) og kan desværre heller ikke her mærke nogen forskel.. Meget ærgeligt da de jo godt ved hvad de vil have for det (skal dog siges at en af mine kammerater syntes godt om dette produkt)
Personligt tror jeg at det desværre er psygisk at folk føler noget men hey bøtterne ser da også fede ud

inzaneXs skrev:Nano Vapor...er det det produkt der er overplastret med dybt komiske advarsler som at produktet er så kraffuldt at man kun må have bøtten åben i 10 sekunder af gangen pga. atmosfæriske forstyrelser? :D
=D>

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster